Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- здійснення аналізу закупівель на рахунок визначення потреби, планування, розробка технічного завдання, складання документації закупівель,
- організаційне та документальне супроводження закупівельного процесу, забезпечення організації та проведення у встановленому порядку процедур закупівель.
- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність
- Проводила оплату послуг, контролювала відповідні оплати і виконання послуг
- Працювала з комп’ютерними програмами : MSOffice-Word, Excel,iClinic)
- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність
- Організовувала роботу в компанії, займалася графіками роботи та перевірок
- Працювала з комп’ютерними програмами : MSOffice-Word, Excel
- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність
- Проводила оплату послуг, контролювала відповідні оплати і виконання послуг
- Співпрацювала зі страховими компаніями, з постачальниками матеріалів та іншими
- Приймала і оформлювала необхідні документи, вела звітність
- Проводила оплату послуг(робота з касовим апаратом, терміналом)
- Працювала в 1С(стоматологія), MSOffice-Word, Excel
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Києві"