Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Про себе:
Відповідальна та організована людина з практичними навичками та прагненням до розвитку. Володію навичками тайм-менеджменту та плануванням тому швидко навчаюсь та виконую роботу в межах зазначеного дедлайну. Маю досвід написання соціальних проектів.
Досвід роботи:
Координаторка курсів та подій
ТОВ «PRO PM»
Червень 2021 – Верересень 2022
- співпраця з підрядниками, робота з договорами
- координація навчальних курсів та подій
- внесення інформації до CRM та створення інструкцій
Прийом і обробка вхідних запитів від клієнтів (дзвінки, чати, листи)
Забезпечення життєдіяльності офісу:
Робота з клінінгової компанією:
Освіта:
Магістратура
Вересень 2020 - Грудень 2021
Соціальний працівник. Професіонал у сфері управління проєктами та програмами
Бакалавріат
Вересень 2016 – Грудень 2019
Соціальний працівник. Практичний психолог
Навички:
Технічні навички: досвід роботи в Bitrix, ОС Windows, Word, Excel, Powerpoint, Canva. . Документація: MS Office, LibreOffice, Google Workspace. Групові комунікації: Slack, Zoom, Microsoft Teams. Добре розбираюсь в CRM системі.
Універсальні навички: Сильні навички міжособистісного спілкування,
організація і тайм-менеджмент, відповідальність, старанність, вміння адаптуватись, здатність швидко навчатись, Витривалість і терплячість
Нагороди та досягнення:
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
- Пройшла навчання за програмою «Тренер для тренерів» (2020)
Ла Страда-Україна
- Пройшла навчання за програмою «Базові навички медіаторки служби порозуміння закладу освіти. Створення та координація діяльності служби порозуміння з числа учнів та учениць для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному» (2020)
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Черкасах"