Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Повний спектр робити Інтернет-магазину
- Робота в програмах 1С;
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі(штат співробітників - 500);
- прийом, переведення, звільнення співробітників (розрахунок компенсації за невикористану щорічну відпустку);
- формування та ведення особових справ співробітників;
- заповнення трудових книжок, ведення журналів по їх реєстрації;
- внесення змін в штатний розпис;
- внесення усіх змін в дані співробітників – зміна паспорту, прописки, прізвища, імені, сімейного стану, освіти, народження дітей тощо.
- оформлення та ведення усіх видів відпусток, а також по вагітності та пологам, по догляду за дитиною, переривання декретної відпустки;
- облік інвалідів;
- облік мобілізованих співробітників;
- оформлення електронних та паперових лікарняних листів;
- ведення табелів обліку підсумованого робочого часу (змінний графік роботи);
- здача звітів в державні органи;
- ведення архіву документації;
- надання довідок з місця роботи, консультації по кадровим питанням.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор, Менеджер, HR в Києві"