Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Работа з сайтом на WordPress: finaribba.com
1. Написання ТЗ для сайту.
2. Заповнення контентом.
3. Підтримка актуальної інформації.
Також запуск і введення реклами (SMM, таргетінг) в Instagram: www.instagram.com/finaribba_osvitniy_prostir
Обов'язки як маркетолога:
- Розробка презентацій (комерційні пропозиції, тренінги тощо)
- Розробка стратегії просування сайту компанії
- Розробка пропозицій щодо покращення сайту
- Створення акційних пропозицій
- Аналіз ефективності проведених акцій
- Розробка стратегій розсилок
- Моніторингом відвідуваності сайту, розробка заходів щодо збільшення трафіку
- Аналіз ефективності маркетингових заходів
- Формування та реалізація заходів щодо залучення та повернення клієнтів
- Формування звітності за основними показниками
Обов'язки як адміністратора сайту: enigraph.com
- Управління контентом. (Додавання новин, фото, статей на сайт).
- Копірайт, рірайт.
- Редагування та оновлення інформації на сайті.
- Моніторинг та забезпечення працездатності функціоналу сайтів, виявлення проблем. Написання ТЗ для техпідтримки.
РедагуватиВидалити
Обов'язки:
- пошук постачальників та матеріалів;
- планування та формування портфеля замовлень;
- ведення переговорів з постачальниками;
- організація та ведення закупівель;
- складання плану закупівель;
- облік складських залишків;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками та процесу постачання матеріалів;
- контроль та управління товарними залишками;
- Консультування продавців, а за необхідності – покупців за товарною групою.
Також виконував обов'язки Адміністратора офісу:
- Упорядкування кошторису на матеріально-технічне забезпечення офісу.
- здійснення контролю за оформленням приміщень, підготовка та випуск рекламних та інших інформаційних матеріалів в офісі, призначених для видачі відвідувачам.
- встановлення контактів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для забезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт.
- Організація діловодства офісу, прийом вхідних дзвінків та управління вихідними дзвінками.
- Підготовка матеріально-технічної бази для проведення переговорів із партнерами, клієнтами, іншими категоріями відвідувачів.
- виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Работа з сайтом chm-s.com:
1. Наповнення сайту актуальними позиціями.
2. Введеня блогу, актуалізація новин.
3. написання ТЗ для удосконалення сайту.
Досягнення:
– Вихід на Китайський ринок. Робота з китайськими постачальниками.
- збільшення бази постачальників на 35%;
- зниження закупівельної вартості на 5-12%;
- скорочення терміну надходження продукції кінцевому споживачеві;
- оптимізована робота складу;
- мінімізація залишків на складі;
- збільшення лояльності постачальників;
- підвищення продажів обладнання на 27%
Обов'язки:
- Організація безперебійного торгового процесу магазину
- моніторинг ринку (аналіз цінової політики конкурентів)
- Робота в 1С
- Облік складських залишків
- Планування та формування портфеля замовлень
- Організація пошуку клієнтів
- ведення первинної бухгалтерії
- відстеження поставок від виробників
- Діловодство
- Проведення переговорів з дилерами та великими клієнтами, укладання договорів
- контроль приймання, розміщення, викладення товару;
- Контроль правильного оформлення рекламних матеріалів у торговому залі, зовні та всередині магазину
- контроль зберігання ТМЦ
- вирішення організаційних питань
безпеку грошових сум, одержуваних з банку та від продавців магазину.
Інтернет магазин.
- Управління контентом. (Додавання новин, фото, статей на сайт).
- Актуалізація інформації.
- Копірайт, рірайт.
- Ведення сайту.
- Редагування та оновлення інформації на сайті.
- Моніторинг та забезпечення працездатності функціоналу сайтів, виявлення проблем.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор сайту, SMM-фахівець в Харкові"