Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Робота з документами (діловодство): підготовка проекту порядку денного, оформлення протоколів, постанов, актів, прийом звернень та заяв. Оформлення протоколів про підрахунок голосів. Тимчасово виконувала обов'язки голови комісії.
Виконання вказівок керівника, підготовка і реалізація договорів, ведення кадрової документації агентства, вивчення та аналіз ринку нерухомості, реклама об'єктів агентства.
Прийом замовлень, розміщення і розрахунок клієнтів (готівкою та безготівково), контроль за своєчасною підготовкою номерів, вживання заходів щодо вирішення конфліктів, контроль над виконанням працівниками вказівок керівництва, ведення касової книги і складання касової звітності, складання звітної документації, проведення інкасації та оформлення супровідної документації .
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор, управляючий в Житомирі"