Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1. Щодня з ранку перевірка залишків коштів за всіма юридичними особами та фіз картами, якими користується проекти.
2. Міні звіт залишків коштів за юридичними особами та картками підприємства.
3. Щодня збирання інформації щодо незакритих боргів перед постачальниками послуг та співробітниками.
4. Погодження таблиці «оплати» на оплату платежів за проектами. Щоденна перевірка проведених документів у 1с про прихід та витрату коштів, статті руху коштів, правильність списання з необхідного проекту.
5. Проведення виписки в 1с за проектами.
6. Проведення витрати та приходу готівки
7. Щодня формування проміжного підсумку фінансового результату за проектами Формування плану витрат, що залишилися, за проектами. Щотижня формування проміжного підсумку фінансового результату за проектами.
8. Затвердження оплат за проектами. Завантаження документів у банк.
9. Формування плану витрат, що залишилися за проектами
10. Щодня знайти відповіді на всі запитання від менеджерів у телефонному режимі.
1. Щодня знайти відповіді на всі запитання від менеджерів у різноманітних чатах
12. Вирішення поставлених завдань від вищого керівництва.
13. Вирішити поточні питання з постачальниками, учасниками (оренда, комуналка, контракти, додаткові угоди, консультація з юристом, бухгалтером ....)
14. Щоденний контроль менеджерів.
15. Проведення документів у 1С за проектами.
16. Планування правильного виведення грошей для витрат клубу щодня.
1. Вивантаження залишків коштів та складання таблиці для фінансового відділу за двома банками та двома компаніями (щодня); надання для фінансового відділу банківських виписок за двома банками та двома компаніями (щодня)
2. Вивантаження залишків коштів із банків у програму 1С за двома банками та двома компаніями (згідно з підтвердженими платежами)
3. Вивантаження курсів валют із банків у програму 1С, оплата рахунків затверджених платіжним календарем у системі клієнт-банк
4. Отримання коштів у касі банку для виплати винагороди за договорами ЦПГ (щомісяця); для виплати заробітної плати штатним співробітникам за двома компаніями (у разі відсутності зарплатної картки)
5. Робота у програмі 1С (рахунки вхідні, акти УСО, прибуткові накладні, формування податкового кредиту, проведення авансових звітів, оприбуткування в обліку основних та малоцінні необоротні матеріальні активи, 1С (наявність, відповідність документів)
6. Каса (прибуткові та видаткові касові ордери штатним співробітникам та за договорами ЦПГ 20-25 осіб щомісяця)
7. Ведення програмного продукту (прихід, звіряння з ефірами, амортизація, списання)
8 .Прийом готівкових коштів та оприбуткування їх у 1С 7 та 1С8;
9. Звірка з клієнтами;
10. Ведення ФОП 2 група;
11. розрахунки з підзвітними особами;
12. розрахунки з постачальниками та замовниками;
13. Облік товарно-матеріальних цінностей
14. Перевірка коректності складання первинних документів, що надаються контрагентами (актів, рахунків-фактур)
15. Робота з договорами клієнтів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер в Києві"