Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Здійснювала керівництво фінансовим відділом, організовувала роботу зі складання бюджету громади, здійснювала контроль надхожень до бюджету, затвержувала розписи доходів та видатків, здійсювала аналіз оперативної, квартальної та річної звітності, готувала рішення сесії та виступала на сессіях з доповідями та аналізами, участвувала в розробці програм соціально-економічного розвитку території.
Здійснювала керівництво працівниками бухгалтерії сільської ради. Здійснювала контроль за ефективним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів. Складала баланс сільської ради . Організовувала та контролювала складання розрахунків щодо використання бюджетних коштів, своєчасність і правильність складання щомісячного бухгалтерського обліку, квартальних та річних бухгалтерських звітів.
ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– відновлення обліку;
– складання бухгалтерської та податкової звітності;
– ведення кадрової документації;
– розрахунок заробітної плати;
– укладання договорів;
- виставлення рахунків клієнтам.
Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку на загальній системі оподаткування.
Ведення обліку ПДВ, податкового кредиту, контроль формування і реєстрації податкових накладних по податковому зобов’язанню.
Підготовка і подання фінансової звітності, звітності ПДВ та податку на прибуток. Займалася ліквідацією компанії , приймала участь у перевірках державних контролюючих органів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер в Одесі"