Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Лесіва Алла Петрівна
Дата народження: 26.04.1967р.
Адреса: м.Київ, вул. Харьківське шосе
Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді головного бухгалтера.
Аустсорсинг: Консультаційні послуги по веденню господарської діяльності підприємства;
Відновлення обліку, перевірка даних податкового та бухгалтерського обліку, впорядкування первинних бухгалтерських документів.
Професійні навички:
повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія 8.3;БАС знання «Клієнт-Банк», бухгалтерські програми, впевнене володіння MS Excel, знання бухгалтерського та податкового законодавства України. Формування облікової політики, розробка основаних принципів та методів ведення бухгалтерського та податкового обліку
Досвід роботи: з 2009-2018 рік директор-головний бухгалтер ТОВ « СТАЛЬСВІТ», 2018-2022рік головний бухгалтер ТОВ «ОМІ ТРЕЙДІНГ» директор ТОВ «АГРОТЕРМІНАЛ» 2023 рік ТОВ «ДЕЛЛА ВІТА» головний бухгалтер .Оптова торгівля, виробництво, інші види діяльності, імпорт експорт.
Працювала:
менеджер, головний бухгалтер, фінансовий директор, директор.
Ведення бухгалтерського обліку : постанова бухгалтерського обліку з нуля.
Відновлення податкового та бухгалтерського обліку на підприємстві, перевірка,
Робота з вибраним Вами банком (набір платіжних доручень, зарплатних відомостей, валютні операції (ЗЕЗ) , каса , нарахування заробітної плати , відпускні , лікарняні ( дектерні , заг. захворювання ) , нарахування середньої з-ти по відрядженях .,авансові звіти ( відрядження , підзвіт) , акти виконаних робіт для покупців ,накладні , акти виконаних робіт сторонніх організацій , ОЗ., МНМА , МШП , ввод в експлуатацію , списання матеріалів та комплектації у виробництво, формування планової та виробничої собівартості . податкове планування та оптимізація оподаткування, аналіз та мінімізація податкових ризиків.
фінансове бюджетування ( складання коштирису витрат та фінансових потоків ) , закриття фінансового результату , розподіл прибутку , нарахування дивідендів ,робота з клієнт банком , оформлення кредитних та депозитних угод , заявки на продаж (купівлю ) валюти. Реєстрація податкових накладних.
Підготовка та подання податкової, фінансової, статистичної звітності, в т.ч. термінової чи простроченої звітності , подання разових та нульових звітів;
Заключення договорів з Покупцями та Постачальниками , валютні контракти .
складання кошторису ( калькуляцій) , додаткових угод
Кадрова робота : кадрові накази , прийом та звільнення працівників , облік трудових книжок , веденя особових справ .
Освіта:
вища
Особисті якості: Виконую обов’язки, відповідальна, наполеглива, комунікабельна, швидко навчаюсь новому. Шкідливі звички відсутні. Маю водійські права.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер-заступник, Головний бухгалтер в Києві"