UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Броварах (Київська обл.)
  4. Резюме Бухгалтер, заступник головного бухгалтера в Києві
  5. Бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Запропонувати вакансію
Штанько Світлана

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер, заступник головного бухгалтера

Заблоковано
35 000 грн.
  5 грудня 2022  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Бровари (Київська обл.)
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Бухгалтер, головний бухгалтер
ТОВ "Омнік Інновейшн" (IT), Київ
09.2019 − 08.2022 (2 роки 11 місяців)

• ведення бухгалтерського та податкового обліку трьох юридичних осіб та 25 ФОП
• подання статистичної, податкової та фінансової звітності ТОВ на загальній системі оподаткування (місяць, квартал, рік);
• Комунікації з внутрішніми відділами компанії, податковою та банками
• оформлення пакета документів для отримання довгострокових кредитів, овердрафтів;
• ведення 25 ФОП третьої групи, подання всіх звітів ФОП;
• операції з ЗЕД (імпорт);
• облік ПДВ (витяг, реєстрація вихідних податкових накладних відповідно до чинного законодавства, прийом та проведення вхідних податкових накладних, ведення 643, 644, 6412 рахунків);
• нарахування та виплата заробітної плати (штат 25 осіб), кадрове діловодство;
• облік ОС, виробництва, розрахунків із кредиторами та дебіторами
Досягнення: безпосередня участь у автоматизації процесів (блок заробітна плата, внутрішні взаєморозрахунки, ДДС)

Провідний бухгалтер
ТОВ «Чек-Поінт» (Аутсорсинг), Київ
09.2018 − 08.2019 (11 місяців)

• ведення бухгалтерського та податкового обліку семи юридичних осіб
• облік ТМЦ, ПММ, ОЗ, МНМА;
• ведення розрахунків з постачальниками та покупцями, виписка та внесення первинної документації;
• проведення банківської виписки у базі 1С;
• подання статистичної та податкової звітності (Декларація з ЄП, Звіт про суми податкових пільг, 1-ОПТ, 1-ДФ), місячної, квартальної, річної;
• ЗЕД (проведення в базі 1С імпортних операцій, виписка податкових накладних та їх реєстрація);
• електронне адміністрування ПДВ (розподіл ПДВ, відшкодування ПДВ)

Бухгалтер/головний бухгалтер
ПП «Парус» (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт), Слов'янськ
10.2014 − 05.2017 (2 роки 7 місяців)

• складання та подання фінансової, податкової та статистичної звітності (місячна, квартальна, річна);
• ведення бухгалтерського обліку підприємства;
• координування роботи працівників бухгалтерії (5 осіб)
• облік безготівкових коштів (проведення оплат у клієнт-банку, створення та проведення виписок банків у 1С 8);
• оформлення пакета документів для отримання довгострокових кредитів, овердрафтів;
• облік ПДВ (витяг, реєстрація вихідних податкових накладних відповідно до чинного законодавства, прийом та проведення вхідних податкових накладних, ведення 643, 644, 6412 рахунків);
• облік постачальників/покупців;
• облік ТМЦ;
• облік ПММ;
• формування та подання декларацій з акцизу та ПДВ

Освіта

Сумський національний аграрний університет (Суми)
Облік і аудит
повна вища, 09.2010 − 02.2014 (3 роки 5 місяців)

Знання мов:

Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Професійний користувач ПК, Windows Office, робота з таблицями MS Excel, 1С, Jira, Ліга-Закон, МЕДОК
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Вишивка, читання

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору