UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бізнес аналітик, проектний менеджер в Києві
  5. Бізнес аналітик, проектний менеджер
Запропонувати вакансію
Свита Тетяна

Бізнес аналітик, проектний менеджер

Заблоковано
 22 березня 2023  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Банківська справа, ломбарди
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

ТЕТЯНА СВИТА

Здобуття посади, пов'язаної з можливістю набуття нового досвіду, подальше кар'єрне і особисте зростання.


ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЯ:

вер 2005 - лип 2011

Спеціаліст

Вінницький Національний Технічний Університет

Факультет – менеджмент з фінансово‑кредитної діяльності, Спеціальність ‑ зовнішні і внутрішні економічні відносини

ДОСВІД РОБОТИ:

лют 2021 - бер 2023

Начальник сектору технічної підтримки систем

дистанційного банківського обслуговування

ПАТ "Форвард Банк", Київ

Супроводження та розвиток систем дистанційного банківського обслуговування:

‑взаємодія з підрозділами банку,розробниками програмних комплексів систем ДБО,спрамоване на підтримку безперебійної роботи;

‑прийняття участі в процесах розвитку систем ДБО,зміни,розширення їх функцій;

‑організація і виконання процесу тестування функціональності систем ДБО у випадках внесення змін,впровадження нових функцій;

‑організація і виконання робіт по усуненню інцидентів;

‑супроводження та підтримка користувачів ,щодо виконання операцій в системі ДБО;

‑аналіз заявок від користувачів,ескалація їх вирішення розробником.

бер 2019 - лют 2021

Головний фахівець сектору технічної підтримки систем дистанційного банківського обслуговування. Відд

ПАТ "БАНК ФОРВАРД", Київ

  • Супроводження банківських програмних комплексів з автоматизації карткових операцій та систем дистанційного обслуговування;
  • Участь в процесах розвитку програмних комплексів,зміни,розширення їх функцій;
  • Організація та виконання процесу тестування функціональності систем у випадках внесення змін,впровадження нових функцій;
  • Організація і виконання робіт по усуненню інцидентів,що виникають в процесі функціонування банківських систем;
  • Супроводження та підтримка користувачів ГО та відділень щодо виконання операцій в банківських системах;
  • Узгодження та заведення банківських продуктів та тарифних планів в облікових системах банку;


тра 2013 - бер 2019

Провідний фахівець відділу карткових технологій. Управляння банківських технологій ПАТ «Русский Стандарт»

  • Збір та аналіз інформації у замовників та розробка технічних завдань, щодо впровадження нової функціональності;
    • Розробка нових та внесення змін в існуючі друковані форми за допомогою програми Дизайнер звітів fr3;
    • Розробка робочих інструкцій ;
    • Надання,блокування,зміна прав доступу в ПЗ «Siebel»;
    • Технічна підтримка відділень,контакт центру ,вирішення інцидентів ;

сер 2011 - тра 2013

Провідний економіст Департаменту організації та впровадження IT відділу організації процесів розраху

АТ «Эрсте Банк» (дочірній банк «Эрсте Банк Австрія»)

  • Побудова та оптимізація бізнес процесів. Узгодження та затвердження бізнес підрозділами банку;
  • Розробка робочих інструкцій;
  • Узгодження та затвердження нових продуктів і операцій;
  • Узгодження та затвердження бізнес ідей;
  • Узгодження та затвердження функціональних специфікацій з доопрацювання програмного забезпечення;
  • Дотримання групових стандартів;
  • Супровід проектів, як бізнес аналітик платіжних систем банку;
  • Консультант між бізнес підрозділами та постачальниками ПЗ.

Досягнення:

  • Автоматизація процесу та постановка вимог до системи щодо відкриття зарплатних проектів на відділені;
  • Створення партнерської мережі банкоматів з Укрсоцбанком – проведення бізнес аналізу: узгодження процесу, аналіз функціональності та побудова звітності (постановка та узгодження вимог).


лис 2008 - сер 2011

Провідний економіст сектору емісії та операцій з платіжними картками відділу платіжних систем АТ «Брокбізнесбанк»

  • Підготовка даних про емісію БПК;
  • Обслуговування юридичних та фізичних осіб філії та відділень,які виконують розрахункові операції через банківські платіжні картки;
  • Ведення зарплатних проектів;
  • Збір та приведення Анкетних даних клієнтів і Договорів на відкриття СКР у відповідності до нормативних документів Банку.
  • Опрацювання (введення) Анкетних даних клієнта необхідних для супроводження процесу відкриття СКР клієнтам Філії в системі CMS.
  • Заведення проектів, умов обслуговування СКР та приведення усіх параметрів в системі CMS у відповідності до умов Договорів обслуговування СКР клієнтів Філії.
  • Відкриття СКР і заведення платіжної картки відповідного типу в системі CMS. Контроль за виконанням даного процесом.
  • Опрацювання Документів та супроводження процесу щодо закриття СКР в системі CMS клієнтам Філії: працівників Організацій, що звільнились та інше.
  • Плановий перевипуск карток, у зв’язку з закінченням терміну їх дії: аналіз СКР клієнтів та БПК, підготовка розпоряджень на випуск карток, контроль за процесом випуску карток.
  • Забезпечення процесу прийому-передачі БПК і ведення електронного реєстру між підрозділами Філії та взаємодія з Головним офісом та іншими Філіями Банку з цього питання.


тра 2008 - лис 2008

Економіст першої категорії відділу платіжних систем

АТ "Брокбізнесбанк"

ПЗ:

ПЗ "Jira"

АБС "Б2"

ПЗ Siebel ПЗ Is Card Oracle PL/SQL,SQL

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору