Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Робота в CRM, документообіг
• Залучення і ведення переговорів з новими замовниками
Моніторинг та підбір тендерів, що відповідають діяльності компанії
Подача заявок на участь в державних та комерційних закупівлях Робота з документацією та ЕЦП: збір, оформлення, завантаження Контроль підбору товару та прорахунок вартості товару для виходу на торги
Проведення аукціонів
Комунікація з клієнтами, консультації, переговори. Підготовка та збір пакета документів тендерної пропозиції й документів для підписання договорів
Комунікація з постачальниками
Координація та контроль процесу замовлення, відвантаження і доставки товару
Контроль за своєчасне підписання видаткових накладних та реєстрацію податкових.
Вирішення та усунення форс-мажорних ситуацій
- прийом телефонних дзвінків
- документообіг
- робота з SRM програмами
- отримання/відправка, реєстрація та розподілення кореспонденції
- виконання адміністративної роботи
- координація процесів роботи в офісі
- допомога у виконанні завдань керівництва
• Координація та участь в усіх процесах створення mОre space.
• Проведення ділових зустрічей;
• Ведення документообігу;
• Координатор в процесі будівництва;
• Касир, ведення обліку фінансів компанії;
• Організація та супровід заходів (event-manager)
• Виконання службових та особистих задач керівника
планування робочого дня керівника;
організація та участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів.
складання таймингу щодо організації проведення співбесід підбору персоналу для підприємства (150 осіб за три дні).
здійснення короткочасних службових відряджень за вказівкою керівника для вирішення окремих питань;
підтримка ефективності роботи офісу у відсутність керівника;
підготовка репортів за результатами виконаної роботи;
бронюваня отелів, Ж/Д та авіа квитків;
оформлення віз (британська, американська);
організація і підготовка стендів до найбільшої офлайн конференції в Україні – Iforum-2016, 2017рр.;
Progect manager будівництва адміністративного корпусу ВДНГ та ковозвркінгу ВДНГ tech;
планування і підрахунок бюджету окремих робіт на підприємстві;
документообіг (розгляд, контроль і підготовка поступаючої кореспонденції до керівника) ;
організація прийомів відвідувачів;
координація і контроль робочих груп, постановка задач і звітність;
замовлення кур'єрської доставки;
організація та проведення новорічного корпоративу підприємства.
виконання особистих завдань керівника.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бізнес асистент в Києві"