UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кривому Розі
  4. Резюме Директор в
  5. Директор
Запропонувати вакансію
Резюме Директор
Прохорова Нонна

Директор

Заблоковано
20 000 грн.
 23 жовтня 2023  Місто: Кривий Ріг
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
Рубрики: HR, управління персоналом; Керівництво; Сфера розваг
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Рік народження: 10.08.1988

Місце проживання: м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

Сімейний стан: одружена, донька 13 років.


Освіта:

2005 р. – 2009 р. Криворізький економічний інститут

Київського Національного економічного університету

«Економіка підприємства та управління»


Досвід професійної та трудової діяльності:


06.2023р.- 10.2023 р.: ТОВ «Автошкола Магістраль+»

Менеджер з організації консультативних робіт:

  • Прийом вхідних дзвінків за допомогою віртуальної АТС (BINOTEL), а також мобільного телефону, та інших ресурсів мережі Інтернет, месенджерів та сайтів;
  • Консультування, приймання/обробка заявок, зустріч клієнтів; обробка вхідної інформації через сайт та інші ресурси мережі Інтернет;
  • Ведення обліку каси;
  • Щоденне формування та відправка звітності, згідно правил та вимог встановлених на фірмі

03.2017 р.- 02.2022 р.: ТОВ «Language Universe» (Мовний центр)

Заступник директора:

  • Розробка стратегій управління, системи оцінки та програм мотивації персоналу, пошук та наповнення бази клієнтів;
  • § Управлыння (понад 25 співробітників);
  • Кадрове адміністрування;
  • Пошук та підбір персоналу та клієнтів;
  • § Ведення бази даних кандидатів та формування резерву викладацької та клієнтської бази;
  • § Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу кожного працівника;
  • § Складання посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників; Складання графіків відпусток, графіків роботи;
  • § Розробка програм мотивації (матеріальна, нематеріальна) щодо компанії;
  • § Розподіл завдання між підлеглими, оцінка якості виконання;
  • § Впровадження корпоративної культури;
  • § Розробка робочих планів та програм;
  • § Складання навчальних розкладів;
  • § Складання тендерної документації.

09.2015 – 02.2016: Освітній центр «Czech Experience Center»

Керівник регіонального представництва:

  • Розподіл обов'язків між менеджерами;
  • § Участь в освітніх виставках;
  • § Підбір персоналу;
  • § Складання та підписання договорів, робота з партнерами;
  • Консультування та робота з особистими клієнтами;

02.2014 р. – 04.2015 р.: Студія дизайнерських меблів «МВМ»,

Менеджер по роботі з клієнтами:

  • Укладання договору;
  • § Підбір матеріалів та фурнітури;
  • § Ведення звітності;
  • § Надання інформації про товар покупцю.

02.2014 р. – 09.2014 р. Інтернет-магазин «Своя колія»,

Менеджер:

  • Консультація абонентів у телефонному режимі про послуги та товари;
  • § Наповнення та ведення бази даних постачальників;
  • § Своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування інтернет-магазину;
  • § Робота з первинною документацією;
  • § Ведення звітності.

  • 07.2007 р. – 04.2008 р. Кадрове агентство «Успіх»,
  • Менеджер з адміністративної роботи:
  • § Пошук персоналу;
  • § Складання резюме;
  • § Проведення первинних співбесід;
  • § Кадрове діловодство;
  • § Складання та розміщення інформації про вакансії у ЗМІ та на сайтах у мережі Internet;
  • § Пошук кандидатів відповідно до вимог, які пред'являються ініціатором заявки;
  • § Організація зустрічі керівника з відпрацьованими кандидатами;

04.2006 р. – 08.2006 р. ПП «Баядера»,

Оператор ЕОМ:

  • Робота з первинною документацією (складання накладних)
  • § Прийом заявок від торгових представників;
  • Підготовка документів для торгових точок.

Інші навички:

Досвідчений користувач Microsoft Office, ресурси Internet.

Вміння працювати з офісною оргтехнікою;

Іноземні мови: українська, російська, англійська (elementary);

Проходження тренінгу «Школа ефективних продажів».


Особистісні якості:

Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, порядність, націленість на результат легко навчаюся.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору