Рік народження: 10.08.1988
Місце проживання: м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.
Сімейний стан: одружена, донька 13 років.
Освіта:
2005 р. – 2009 р. Криворізький економічний інститут
Київського Національного економічного університету
«Економіка підприємства та управління»
Досвід професійної та трудової діяльності:
06.2023р.- 10.2023 р.: ТОВ «Автошкола Магістраль+»
Менеджер з організації консультативних робіт:
- Прийом вхідних дзвінків за допомогою віртуальної АТС (BINOTEL), а також мобільного телефону, та інших ресурсів мережі Інтернет, месенджерів та сайтів;
- Консультування, приймання/обробка заявок, зустріч клієнтів; обробка вхідної інформації через сайт та інші ресурси мережі Інтернет;
- Ведення обліку каси;
- Щоденне формування та відправка звітності, згідно правил та вимог встановлених на фірмі
03.2017 р.- 02.2022 р.: ТОВ «Language Universe» (Мовний центр)
Заступник директора:
- Розробка стратегій управління, системи оцінки та програм мотивації персоналу, пошук та наповнення бази клієнтів;
- § Управлыння (понад 25 співробітників);
- Кадрове адміністрування;
- Пошук та підбір персоналу та клієнтів;
- § Ведення бази даних кандидатів та формування резерву викладацької та клієнтської бази;
- § Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу кожного працівника;
- § Складання посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників; Складання графіків відпусток, графіків роботи;
- § Розробка програм мотивації (матеріальна, нематеріальна) щодо компанії;
- § Розподіл завдання між підлеглими, оцінка якості виконання;
- § Впровадження корпоративної культури;
- § Розробка робочих планів та програм;
- § Складання навчальних розкладів;
- § Складання тендерної документації.
09.2015 – 02.2016: Освітній центр «Czech Experience Center»
Керівник регіонального представництва:
- Розподіл обов'язків між менеджерами;
- § Участь в освітніх виставках;
- § Підбір персоналу;
- § Складання та підписання договорів, робота з партнерами;
- Консультування та робота з особистими клієнтами;
02.2014 р. – 04.2015 р.: Студія дизайнерських меблів «МВМ»,
Менеджер по роботі з клієнтами:
- Укладання договору;
- § Підбір матеріалів та фурнітури;
- § Ведення звітності;
- § Надання інформації про товар покупцю.
02.2014 р. – 09.2014 р. Інтернет-магазин «Своя колія»,
Менеджер:
- Консультація абонентів у телефонному режимі про послуги та товари;
- § Наповнення та ведення бази даних постачальників;
- § Своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування інтернет-магазину;
- § Робота з первинною документацією;
- § Ведення звітності.
- 07.2007 р. – 04.2008 р. Кадрове агентство «Успіх»,
- Менеджер з адміністративної роботи:
- § Пошук персоналу;
- § Складання резюме;
- § Проведення первинних співбесід;
- § Кадрове діловодство;
- § Складання та розміщення інформації про вакансії у ЗМІ та на сайтах у мережі Internet;
- § Пошук кандидатів відповідно до вимог, які пред'являються ініціатором заявки;
- § Організація зустрічі керівника з відпрацьованими кандидатами;
04.2006 р. – 08.2006 р. ПП «Баядера»,
Оператор ЕОМ:
- Робота з первинною документацією (складання накладних)
- § Прийом заявок від торгових представників;
- Підготовка документів для торгових точок.
Інші навички:
Досвідчений користувач Microsoft Office, ресурси Internet.
Вміння працювати з офісною оргтехнікою;
Іноземні мови: українська, російська, англійська (elementary);
Проходження тренінгу «Школа ефективних продажів».
Особистісні якості:
Комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, порядність, націленість на результат легко навчаюся.