UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Директор з франчайзингу, Керівник відділу франчайзингу в Києві
  5. Директор з франчайзингу, Керівник відділу франчайзингу
Запропонувати вакансію
Резюме Директор з франчайзингу, Керівник відділу франчайзингу
Алєксєєнко Олександр

Директор з франчайзингу, Керівник відділу франчайзингу

Заблоковано
 19 вересня 2023  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Медицина, фармацевтика; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Директор з франчайзингу
INVIVO CLINIC (Медицина та Охорона здоров'я), Київ
07.2021 − По теперішній час (3 роки 4 місяці)
  1. Формування відділу, участь у підборі співробітників та у проведенні їх навчання/стажування/атестації/підвищенні кваліфікації, розробка KPI показників співробітників.
  2. Керівництво, координація та контроль роботи співробітників відділу: постановка завдань та визначення їх пріоритетності, планування активності менеджерів, контроль виконання завдань та планів.
  3. Вивчення та аналіз загального стану ринку франчайзингу та його учасників, стану попиту та пропозиції. Оцінка конкурентоздатності франчайзингових пропозицій на ринку, періодичне проведення порівняльного аналізу по цим франшизам.
  4. Розробка і реалізація франчайзингової стратегії компанії, забезпечення виконання плану продажів і поставлених перед проєктом завдань у регіонах присутності компанії.
  5. Аналітика, контроль та сприяння виконанню планових показників проєкту франчайзингу.
  6. Розробка та коригування франчайзингової пропозиції. Створення бізнес-форматів франшизи, їх економічне і маркетингове обґрунтування.
  7. Постійний моніторинг, побудова та корекція воронки продажів франшизи.
  8. Розробка, впровадження та підвищення ефективності процесів з продажу франшизи.
  9. Участь у розробці покрокових алгоритмів та методичних матеріалів для успішного ведення бізнесу франчайзі.
  10. Участь у плануванні та ініціації рекламних кампаній з просування франшизи.
  11. Допомога з пошуком та відбором потенційних партнерів (В2В), допомога з веденням складних переговорів та реалізації експериментальних форматів франшизи.
  12. Організація та контроль відкриття франчайзингових об'єктів.
  13. Контроль за дотриманням стандартів і регламентів у франчайзингових об'єктах.

Результати:

  • Створення високоефективного відділу франчайзингу (підготовка штатної структури відділу, функціоналу працівників, системи KPI, підбір/навчання/стажування/атестація персоналу).
  • Підготовка зовнішнього блоку проєкту (робота з потенційними та існуючими інвесторами-франчайзі, супровід функціонуючих франчайзингових об`єктів, аудити франчайзингових об`єктів тощо) та внутрішнього блоку проєкту (взаємодія працівників відділу на рівні окремого проєкту, відділу, між відділами на рівні офісу, інжиніринг внутрішніх бізнес-процесів та окремих операцій тощо).
  • Побудова франчайзингової мережі (100+ проданих ліцензій за перший рік), експансія на нові регіональні ринки, розвиток існуючої франчайзингової мережі у період війни, розробка та реалізація "антикризових" рішень.
  • Оптимізація рекламних кампаній та бюджету з просування франчайзингового проєкту. Постійне удосконалення оффера франшизи, впровадження нових форматів франшизи та зміна існуючих, перегляд ЦА тощо.
Директор з франчайзингу
ANDRE TAN (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
07.2020 − 07.2021 (1 рік )
  1. Розвиток, управління та контроль франчайзингових програм: а) мережа бутиків одягу ANDRE TAN (формати: дитячий одяг, жіночий одяг, мультиформат), к-сть магазинів 40+; b) Academy Stule & Design by ANDRE TAN (дизайн освіта), 2-а заклади.
  2. Антикризовий менеджмент франчайзингової програми (період COVID-19, локдаун, економічна криза).
  3. Коригування стратегії масштабування на основі фінансових показників, думок споживачів і аналізу конкуренції.
  4. Пошук та ведення повного циклу переговорів з потенційними партнерами (внутрішній та зовнішній ринки).
  5. Ведення переговорів з ТРЦ України, щодо надання вакантних площ та їх вартості.
  6. Участь у розробці маркетингових заходів на сезон.

Результати:

  • Відкриття 5 нових мультиформатних бутиків "ANDRE TAN".
  • Утримання діючих партнерів у період глибокої депресії (війна, локдаун, політична/економічна кризи).
  • Розробка та запуск нового франчайзингового проєкту дизайн-освіти Academy Stule & Design by ANDRE TAN.
  • Відкриття першого партнерського навчального закладу Academy Stule & Design by ANDRE TAN у м. Дніпро.
Засновник, Консультант з франчайзингу
Franchise Capital (Управлінський консалтинг), Київ
05.2015 − (2015 років 5 місяців)
  1. Консультаційні послуги зі створення та розвитку бізнесу за схемою франчайзингу (Україна, Казахстан, Киргизстан, країни Східної Європи).
  2. Розробка та вдосконалення повного комплекту документації (франчайзинговий пакет) для франчайзингових мереж.
  3. Розробка маркетингової стратегії просування франшизи на ринку.
  4. "Експорт" вітчизняних франшиз (Європа та країни Азії) та "імпорт" міжнародних франчайзингових проєктів в Україну.
  5. Пошук, відбір та ведення переговорів з потенційними франчайзі.
  6. Виступ на профільних та бізнес івентах.

Результати:

  • Розроблено понад 200 франчайзингових проєктів в абсолютно різних сферах бізнесу у понад 7 країнах світу. Наші клієнти: Metro Cash and Carry, NOVUS, Re/Max, Mail Boxes ETC. (Україна/Казахстан/Киргизстан), DELFAST, Small Fruit, ZARINA, ANDRE TAN, Академія Стилю та Дизайну ANDRE TAN, TROLLBEDS, Soup Culture, Race Nation, ADONIS, М`ясторія, Rock School, MVK, PESTO CAFE, Kid'IT, НАСОЛОДА Sweets & Bakery, Perfect Balance, MIKO - Made In Korea (Казахстан), INVIVO CLINIC (Україна/Казахстан/Киргизстан), Експрес Стрижка, Perfect Balance, BEAUTY PROF, Бінокль Кава, KIWI, MUZCOOL, LETS GO, KIDS!, Вікна PERFECT, Меморіал Сервіс, VILLA terra та багато інших.
  • Особисто відкривав представництва компанії у м. Алмати (Казахстан), Бішкек (Киргизстан) та Вроцлав (Польща).
  • Запуск власного навчального бізнес-проєкту для підприємців.
  • Понад 400 різноформатних виступів на бізнес заходах різних рівнів.
Керівник відділу франчайзингу
NOVUS (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
12.2013 − 06.2015 (1 рік 6 місяців)
  1. Моніторинг ринку франчайзингу ритейлу країн СНД та Сх. Європи, конкурентный бенчмаркинг, SWOT-аналіз проєктів.
  2. Розробка франчайзингової програми з нуля (кілька форматів: від магазину власних ТМ та магазину «біля будинку» до повноцінного гіпермаркету).
  3. Чітке планування всіх етапів проєкту (проєктна команда понад 20 чол.), відслідковування дедлайнів, підведення проміжних результатів, звітність.
  4. Підготовка всієї необхідної документації проєкту (франчайзинговий пакет), підготовка та оновлення стандартів роботи для франчайзингової мережі.
  5. Розробка та адаптація програм навчання та стажування для персоналу франчайзингової точки.
  6. Побудова каналів комунікації, внутрішніх алгоритмів, інженіринг та опис процедур взаємодії між відділами головного офісу компанії та партнерами у проєкті франчайзингу.
  7. Створення відділу франчайзингу з нуля.
  8. Планування відкриття ТТ по Україні, розробка стратегії розвитку проєкту.
  9. Розробка та впровадження методів та інструментів з пошуку і залучення потенційних франчайзі.
  10. Проведення індивідуальних та групових презентацій проєкту потенційним франчайзі (вся Україна).
  11. Участь у франчайзингових подіях України (виставки, бізнес сніданки, дні відкритих дверей тощо).
  12. Розробка методики оцінки та аналізу потенційного партнера, ухвалення рішення про взаємодію з партнером.
  13. Контроль повного циклу відкриття ТТ (від проведення перемовин до офіційного відкриття) та взаємодія з усіма відділами компанії.
  14. Контроль за дотриманням стандартів роботи ТТ.
  15. Певний час паралельно виконував (поєднував) функціонал керівника відділу імпорту.

Результати:

  • Створення сучасного масштабного проєкту франчайзингу з нуля.
  • Успішно проведений точковий пошук та відбір перших потенційних партнерів (без анонсування проєкту на ринку). Застосована практика продажу пакету ліцензій (на 3-и ТТ) у "одні руки", орієнтовна сума угоди від 2 млн. доларів США.
Координатор франчайзингового проєкту "Щедрий Кошик" (мережа магазинів біля дому)
Metro Cash & Carry Ukraine (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
08.2011 − 05.2013 (1 рік 8 місяців)
  1. Розробка та адаптація проєкту з урахуванням наявного успішного польського та болгарського досвіду роботи.
  2. Розробка "Brandbook" та "Toolbook", підготовка всіх процедур та інструкцій по проєкту.
  3. Спільно з відділом маркетингу постійний пошук та підготовка інструментів щодо масового інформування потенційних франчайзі.
  4. Відбір, навчання та контроль роботи регіональної команди (25 чол.).
  5. Спільно з відділом закупівель проведення переговорів із постачальниками обладнання.
  6. Надання всебічної підтримки регіональній команді у складних проектах (планування торговельної площі магазину, підбір асортименту, мерчендайзинг, декорація тощо).
  7. Побудова та підтримка ефективних партнерських відносин з учасниками програми (франчайзі).
  8. Імплементації умов франшизи.
  9. Контроль за процесом надання відстрочки платежу (фінансовий скоринг) клієнтам, підготовка всіх необхідних документів.
  10. Контроль за дотриманням концепції проекту з боку Партнерів.
  11. Робота з реалізації програм щодо покращення якості та задоволеності клієнтів.
  12. Постійний аналіз основних показників ефективності проєкту.
  13. Підготовка звітності для регіонального офісу в Польщі.

Результати:

  • Створення складної багаторівневої програми з нуля спільно з європейськими колегами.
  • Успішна координація регіональної команди з 25-ти фахівців.
  • Станом на травень 2013 р. франчайзингова мережа "Щедрий Кошик" нараховувала 85 франчайзі.
  • Усі цілі поставлені керівництвом компанії до проєкту франчайзингу на 2011-2012 роки були перевиконані.
  • Активна участь у проєктних командах з розробки та запуску подібних програм у Казахстані та росії.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ)
Metro Cash & Carry Ukraine (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
07.2008 − 05.2009 (10 місяців)
  1. Залучення нових клієнтів та робота з існуючою клієнтською базою.
  2. Збір первинних даних про нових ключових клієнтів.
  3. Планування повсякденної діяльності з відвідування існуючих та потенційних клієнтів.
  4. Системні зустрічі та переговори з ключовими клієнтами щодо збільшення об'ємів продажів та рівня співпраці, укладання основних договорів.
  5. Визначення та аналіз потреб клієнтів.
  6. Ефективне збільшення продажів на закріпленій. території.
  7. Обслуговування та постійний розвиток відносин з ключовими клієнтами.
  8. Виконання поставлених цілей з продажу та високих стандартів обслуговування клієнтів.
  9. Підготовка програм стимулювання для ключових клієнтів.
  10. Підготовка інформації для аналітичних та статистичних звітів.
  11. Активна участь у проектах, пов'язаних із просуванням компанії, виставках тощо.
  12. Моніторинг цін, пропозицій та діяльності конкурентів.

Освіта

Національний університет біоресурсів та природокористування України (Київ)
Факультет якості, стандартизації і сертифікації продуктів харчування
повна вища, 09.2010 − 05.2012 (1 рік 7 місяців)
Національний аграрний університет України (Київ)
Факультет лісового і садово-паркового господарства
незакінчена вища, 09.2003 − 05.2006 (2 роки 7 місяців)
Лубенський лісовий технікум (Лубни)
Лісове господарство
середньо-спеціальна, 09.1999 − 05.2003 (3 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 Робота з персоналом та операційна діяльність франчайзингової мережі (від Mail Boxes Etc.), Барселона/Іспанія, 2020
 Digital-маркетинг та продаж франшиз (від Mail Boxes Etc.), Будапешт/Угорщина, 2020
 Нідерландський Інститут Маркетингу (NIMA), Маркетинг (level A), Київ, 2018
 Управління проєктами. Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]. Київ, 2015
 Академія франчайзингу. Консалтингова компанія PROFIT system (Польща), Київ, 2014

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Ключові навички • Експертність: розробка, маркетинг та продаж франшиз; організація відділу франчайзингу з нуля; побудова, контроль та розвиток франчайзингових мереж. • 15-річний досвід роботи на різних позиціях у сфері франчайзингу (від спеціаліста відділу до директора з франчайзингу міжнародної компанії) та в компаніях різних рівнів (b2b та b2c послуги, торгівля, медицина, освіта, від 30 до 7 000 співробітників). • Засновник та ідейний натхненник міжнародної консалтингової компанії Franchise Capital (офіси: Україна, Казахстан, Киргизстан). • У своїй підприємницькій діяльності пройшов шлях від франчайзі (покупець франшизи) до засновника та керуючого Партнера міжнародної консалтингової компанії у сфері франчайзингу. • Брав активну участь в реалізації понад 200 франчайзингових проєктів з 7 країн світу. У різні періоди працював з такими проєктами: Metro Cash and Carry (Україна/Казахстан) • NOVUS Ukraine • Mail Boxes ETC. (Україна/Казахстан/Киргизстан) • Trollbeads Ukraine • INVIVO CLINIC (Україна/Казахстан/Киргизстан) • Global Coffee (Казахстан/Грузія/Узбекистан) • ANDRE TAN (2 франчайзингові напрямки) • MVK • DELFAST • Small Fruit • ZARINA • Soup Culture • Race Nation • ADONIS • М’ясторія • ANDRE TAN • PESTO CAFE • Kid’IT • MIKO – Made In Korea (Казахстан) • BEAUTY PROF • Бінокль Кава • Perfect Balance • HelloHelen та багато інших.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору