Директор з франчайзингу
INVIVO CLINIC (Медицина та Охорона здоров'я), Київ
07.2021 − По теперішній час (3 роки 4 місяці)
- Формування відділу, участь у підборі співробітників та у проведенні їх навчання/стажування/атестації/підвищенні кваліфікації, розробка KPI показників співробітників.
- Керівництво, координація та контроль роботи співробітників відділу: постановка завдань та визначення їх пріоритетності, планування активності менеджерів, контроль виконання завдань та планів.
- Вивчення та аналіз загального стану ринку франчайзингу та його учасників, стану попиту та пропозиції. Оцінка конкурентоздатності франчайзингових пропозицій на ринку, періодичне проведення порівняльного аналізу по цим франшизам.
- Розробка і реалізація франчайзингової стратегії компанії, забезпечення виконання плану продажів і поставлених перед проєктом завдань у регіонах присутності компанії.
- Аналітика, контроль та сприяння виконанню планових показників проєкту франчайзингу.
- Розробка та коригування франчайзингової пропозиції. Створення бізнес-форматів франшизи, їх економічне і маркетингове обґрунтування.
- Постійний моніторинг, побудова та корекція воронки продажів франшизи.
- Розробка, впровадження та підвищення ефективності процесів з продажу франшизи.
- Участь у розробці покрокових алгоритмів та методичних матеріалів для успішного ведення бізнесу франчайзі.
- Участь у плануванні та ініціації рекламних кампаній з просування франшизи.
- Допомога з пошуком та відбором потенційних партнерів (В2В), допомога з веденням складних переговорів та реалізації експериментальних форматів франшизи.
- Організація та контроль відкриття франчайзингових об'єктів.
- Контроль за дотриманням стандартів і регламентів у франчайзингових об'єктах.
Результати:
- Створення високоефективного відділу франчайзингу (підготовка штатної структури відділу, функціоналу працівників, системи KPI, підбір/навчання/стажування/атестація персоналу).
- Підготовка зовнішнього блоку проєкту (робота з потенційними та існуючими інвесторами-франчайзі, супровід функціонуючих франчайзингових об`єктів, аудити франчайзингових об`єктів тощо) та внутрішнього блоку проєкту (взаємодія працівників відділу на рівні окремого проєкту, відділу, між відділами на рівні офісу, інжиніринг внутрішніх бізнес-процесів та окремих операцій тощо).
- Побудова франчайзингової мережі (100+ проданих ліцензій за перший рік), експансія на нові регіональні ринки, розвиток існуючої франчайзингової мережі у період війни, розробка та реалізація "антикризових" рішень.
- Оптимізація рекламних кампаній та бюджету з просування франчайзингового проєкту. Постійне удосконалення оффера франшизи, впровадження нових форматів франшизи та зміна існуючих, перегляд ЦА тощо.
Директор з франчайзингу
ANDRE TAN (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
07.2020 − 07.2021 (1 рік )
- Розвиток, управління та контроль франчайзингових програм: а) мережа бутиків одягу ANDRE TAN (формати: дитячий одяг, жіночий одяг, мультиформат), к-сть магазинів 40+; b) Academy Stule & Design by ANDRE TAN (дизайн освіта), 2-а заклади.
- Антикризовий менеджмент франчайзингової програми (період COVID-19, локдаун, економічна криза).
- Коригування стратегії масштабування на основі фінансових показників, думок споживачів і аналізу конкуренції.
- Пошук та ведення повного циклу переговорів з потенційними партнерами (внутрішній та зовнішній ринки).
- Ведення переговорів з ТРЦ України, щодо надання вакантних площ та їх вартості.
- Участь у розробці маркетингових заходів на сезон.
Результати:
- Відкриття 5 нових мультиформатних бутиків "ANDRE TAN".
- Утримання діючих партнерів у період глибокої депресії (війна, локдаун, політична/економічна кризи).
- Розробка та запуск нового франчайзингового проєкту дизайн-освіти Academy Stule & Design by ANDRE TAN.
- Відкриття першого партнерського навчального закладу Academy Stule & Design by ANDRE TAN у м. Дніпро.
Засновник, Консультант з франчайзингу
Franchise Capital (Управлінський консалтинг), Київ
05.2015 − (2015 років 5 місяців)
- Консультаційні послуги зі створення та розвитку бізнесу за схемою франчайзингу (Україна, Казахстан, Киргизстан, країни Східної Європи).
- Розробка та вдосконалення повного комплекту документації (франчайзинговий пакет) для франчайзингових мереж.
- Розробка маркетингової стратегії просування франшизи на ринку.
- "Експорт" вітчизняних франшиз (Європа та країни Азії) та "імпорт" міжнародних франчайзингових проєктів в Україну.
- Пошук, відбір та ведення переговорів з потенційними франчайзі.
- Виступ на профільних та бізнес івентах.
Результати:
- Розроблено понад 200 франчайзингових проєктів в абсолютно різних сферах бізнесу у понад 7 країнах світу. Наші клієнти: Metro Cash and Carry, NOVUS, Re/Max, Mail Boxes ETC. (Україна/Казахстан/Киргизстан), DELFAST, Small Fruit, ZARINA, ANDRE TAN, Академія Стилю та Дизайну ANDRE TAN, TROLLBEDS, Soup Culture, Race Nation, ADONIS, М`ясторія, Rock School, MVK, PESTO CAFE, Kid'IT, НАСОЛОДА Sweets & Bakery, Perfect Balance, MIKO - Made In Korea (Казахстан), INVIVO CLINIC (Україна/Казахстан/Киргизстан), Експрес Стрижка, Perfect Balance, BEAUTY PROF, Бінокль Кава, KIWI, MUZCOOL, LETS GO, KIDS!, Вікна PERFECT, Меморіал Сервіс, VILLA terra та багато інших.
- Особисто відкривав представництва компанії у м. Алмати (Казахстан), Бішкек (Киргизстан) та Вроцлав (Польща).
- Запуск власного навчального бізнес-проєкту для підприємців.
- Понад 400 різноформатних виступів на бізнес заходах різних рівнів.
Керівник відділу франчайзингу
NOVUS (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
12.2013 − 06.2015 (1 рік 6 місяців)
- Моніторинг ринку франчайзингу ритейлу країн СНД та Сх. Європи, конкурентный бенчмаркинг, SWOT-аналіз проєктів.
- Розробка франчайзингової програми з нуля (кілька форматів: від магазину власних ТМ та магазину «біля будинку» до повноцінного гіпермаркету).
- Чітке планування всіх етапів проєкту (проєктна команда понад 20 чол.), відслідковування дедлайнів, підведення проміжних результатів, звітність.
- Підготовка всієї необхідної документації проєкту (франчайзинговий пакет), підготовка та оновлення стандартів роботи для франчайзингової мережі.
- Розробка та адаптація програм навчання та стажування для персоналу франчайзингової точки.
- Побудова каналів комунікації, внутрішніх алгоритмів, інженіринг та опис процедур взаємодії між відділами головного офісу компанії та партнерами у проєкті франчайзингу.
- Створення відділу франчайзингу з нуля.
- Планування відкриття ТТ по Україні, розробка стратегії розвитку проєкту.
- Розробка та впровадження методів та інструментів з пошуку і залучення потенційних франчайзі.
- Проведення індивідуальних та групових презентацій проєкту потенційним франчайзі (вся Україна).
- Участь у франчайзингових подіях України (виставки, бізнес сніданки, дні відкритих дверей тощо).
- Розробка методики оцінки та аналізу потенційного партнера, ухвалення рішення про взаємодію з партнером.
- Контроль повного циклу відкриття ТТ (від проведення перемовин до офіційного відкриття) та взаємодія з усіма відділами компанії.
- Контроль за дотриманням стандартів роботи ТТ.
- Певний час паралельно виконував (поєднував) функціонал керівника відділу імпорту.
Результати:
- Створення сучасного масштабного проєкту франчайзингу з нуля.
- Успішно проведений точковий пошук та відбір перших потенційних партнерів (без анонсування проєкту на ринку). Застосована практика продажу пакету ліцензій (на 3-и ТТ) у "одні руки", орієнтовна сума угоди від 2 млн. доларів США.
Координатор франчайзингового проєкту "Щедрий Кошик" (мережа магазинів біля дому)
Metro Cash & Carry Ukraine (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
08.2011 − 05.2013 (1 рік 8 місяців)
- Розробка та адаптація проєкту з урахуванням наявного успішного польського та болгарського досвіду роботи.
- Розробка "Brandbook" та "Toolbook", підготовка всіх процедур та інструкцій по проєкту.
- Спільно з відділом маркетингу постійний пошук та підготовка інструментів щодо масового інформування потенційних франчайзі.
- Відбір, навчання та контроль роботи регіональної команди (25 чол.).
- Спільно з відділом закупівель проведення переговорів із постачальниками обладнання.
- Надання всебічної підтримки регіональній команді у складних проектах (планування торговельної площі магазину, підбір асортименту, мерчендайзинг, декорація тощо).
- Побудова та підтримка ефективних партнерських відносин з учасниками програми (франчайзі).
- Імплементації умов франшизи.
- Контроль за процесом надання відстрочки платежу (фінансовий скоринг) клієнтам, підготовка всіх необхідних документів.
- Контроль за дотриманням концепції проекту з боку Партнерів.
- Робота з реалізації програм щодо покращення якості та задоволеності клієнтів.
- Постійний аналіз основних показників ефективності проєкту.
- Підготовка звітності для регіонального офісу в Польщі.
Результати:
- Створення складної багаторівневої програми з нуля спільно з європейськими колегами.
- Успішна координація регіональної команди з 25-ти фахівців.
- Станом на травень 2013 р. франчайзингова мережа "Щедрий Кошик" нараховувала 85 франчайзі.
- Усі цілі поставлені керівництвом компанії до проєкту франчайзингу на 2011-2012 роки були перевиконані.
- Активна участь у проєктних командах з розробки та запуску подібних програм у Казахстані та росії.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ)
Metro Cash & Carry Ukraine (Торгівля роздрібна / Retail), Київ
07.2008 − 05.2009 (10 місяців)
- Залучення нових клієнтів та робота з існуючою клієнтською базою.
- Збір первинних даних про нових ключових клієнтів.
- Планування повсякденної діяльності з відвідування існуючих та потенційних клієнтів.
- Системні зустрічі та переговори з ключовими клієнтами щодо збільшення об'ємів продажів та рівня співпраці, укладання основних договорів.
- Визначення та аналіз потреб клієнтів.
- Ефективне збільшення продажів на закріпленій. території.
- Обслуговування та постійний розвиток відносин з ключовими клієнтами.
- Виконання поставлених цілей з продажу та високих стандартів обслуговування клієнтів.
- Підготовка програм стимулювання для ключових клієнтів.
- Підготовка інформації для аналітичних та статистичних звітів.
- Активна участь у проектах, пов'язаних із просуванням компанії, виставках тощо.
- Моніторинг цін, пропозицій та діяльності конкурентів.