Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1. Забезпечувала безперебійний електронний документообіг в університеті. 2. Проводила облік і реєстрацію вхідної кореспонденції, готувала та надавала її керівництву та здійснювала видачу її виконавцям, відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Миколаївському національному університеті імені В. О. Сухомлинського. 3. Здійснювала прийом, реєстрацію та відправку вихідної кореспонденції, перевіряла відповідність оформлення вихідних документів чинним нормативним актам. Здійснювала реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції за допомогою карткової комп’ютерної програми. 4. Відповідала за належне ведення журналів обліку наказів з основної діяльності, наказів про відрядження / підвищення кваліфікації, розпоряджень, доручень керівництва. 5 Відповідала за облік і використання поштових марок та конвертів, щомісячно готує звіт щодо використаних за звітний період поштових марок та конвертів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Діловод, помічник, коректор в Миколаєві"