UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному, Резюме в Луцьку, Резюме в Тернополі, Резюме в Львові
  4. Резюме Економіст, фінансовий контролер, аудитор с/г процесів, виробничий директор в
  5. Економіст, фінансовий контролер, аудитор с/г процесів, виробничий директор
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Економіст, фінансовий контролер, аудитор с/г процесів, виробничий директор

Заблоковано
40 000 грн.
 14 жовтня 2022  Місто: Рівне
 Готовий до переїзду в: Луцьк, Тернопіль, Львів
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво; Сільське господарство, агробізнес
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Опис

Освіта

2006 – 2011 рр. - Національний університет «Острозька академія», економічний факультет, спеціальність фінанси (магістр фінансів)

2009 – 2013 рр. - Національний університет «Острозька академія», Інститут права ім. Малиновського, спеціальність правознавство (спеціаліст права)


Досвід роботи


Травень 2019 – і до тепер – Провідний економіст кластеру у ТОВ «Агрохолдинг «Зоря» (Група Компаній «VITAGRO» vitagro.com.ua)

  • · Складання Бюджету доходів і витрат (P&L) кластеру (структура посівних площ, якісні/кількісні показники, прямі витрати, ЗВВ і адмінвитрати, повна собівартість, EBITDA, CAPEX, OPEX, чистий прибуток)
  • · Формування річного Бюджету руху грошових коштів (CashFlow) та поточний контроль руху грошових потоків, їх цільового використання
  • · Помісячний план-факт-прогноз аналіз виконання P&L в розрізі статтей/підрозділів, Факторний аналіз з визначенням причин відхилень, план-факт аналіз бюджету ремонтів, консолідація та аналіз економічної інформації в MS Excel
  • · Написання технологічних карт, плану ремонтів (дефектовок), плану доробки зерна
  • · Поточний контроль за коректністю ведення та рознесення в 1С первинної документації по виконаних роботах, послугах, списанню ТМЦ (контроль складських залишків), видачі готівки, нарахуванню заробітної плати (аналіз ФОП, ШР)
  • · Участь в побудові управлінської структури п-тва, налаштування обліку запасів, списання витрат, закріплення ОЗ в розрізі підрозділів (ЦФВ) в межах суб’єкту управління
  • · Розрахунок інвестиційних проектів, формування техніко-економічних обгрунтувань впровадження проекту
  • · Участь в формуванні технічних завдань по удосконаленню 1С, розробки фінансової звітності
  • · Калькуляція собівартості послуг, робіт, внутрішньогрупові розрахунки
  • · Участь в розробці та впровадженню процедур, регламентів, опису бізнес-процесів, посадових інструкцій для оптимізації виробничої діяльності, мінімізації зловживань, коректності та універсалізації управлінського обліку. Комунікація з персоналом щодо адаптації і впровадження діючих документів, взаємодії підрозділів в рамках бюджетного процесу
  • · Хронометражі, нормування праці і контроль витрат ПММ, виробітки техніки, обсягів виконуваних робіт і списання ТМЦ, участь в інвентаризаціях
  • · Організація контролю за використанням службових авто, списання пального; налаштування алгоритму видачі запчастин зі складу, повернення б/у, документальний супровід; організація процесу харчування працівників; організація процесу закріплення/передачі ТЗ, обліку палива, робота з найманою технікою; впровадження алгоритму руху шляхового листа для своєчасного відображення виконуваних робіт; аналіз чисельності персоналу та розробка рекомендацій по оптимізації

Високий рівень знань в агротехнології, в організації та контролі за дотриманням с/г виробничих процесів та операцій в полі, руху ТМЦ, роботи зернотоку, складського г-тва. Досвід в організації та реалізації Проекту по вирощуванню Насіння гібридів кукурудзи.



Лютий 2018 – квітень 2019 – Керівник Нововолинської філії ПЗРУ ПАТ КБ “ПриватБанк”

Липень 2016 — січень 2018 — Керівник Іваничівського районного відділення (гр. Бс.) ПЗРУ ПАТ КБ “ПриватБанк”


Серпень 2015 — червень 2016 — Керівник Нововолинського відділення гр. Бм. ПЗРУ ПАТ КБ “ПриватБанк”

  • На посадах керівника відділення та філії організовував та супроводжував діяльність відділень та персоналу в рамках роботи з клієнтами так і адміністративно-господарському напрямі.
  • Постановка індивідуальних завдань та цілей для працівників з дотриманням критеріїв SMART-управління, щоденний поточний, тижневий-місячний аналіз та розгляд виконання показників персоналом, досягнення поставлених цілей, аналіз причин недовиконання, досвід кращих, робота з дашбордами для аналітики та аналізу успішності продаж банківських продуктів. Проведення серйозних розмов та отримання зворотнього зв’язку, навчання персоналу, формування внутрішнього кадрового резерву
  • Власна робота по продажу банківських продуктів клієнтам середнього та великого (VIP) бізнесу, залучення клієнтів на зовнішньому ринку, розширення продуктової лінійки діючим клієнтам (зарплатні/студентські проекти, депозити, кредитні лінії, елітні карти тощо). Проведення зустрічей з працівниками клієнтів на виробничих об’єктах, індивідуальні зустрічі по продажах з власниками/інвесторами бізнесу, керівництвом установ, організацій. Відповідальність за результати продажів філії в цілому по Єдиній системі рейтингування в банку.

Жовтень 2013 — липень 2015 – спеціаліст з обслуговування клієнтів / менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів малого та середнього бізнесу / персональний фінансовий консультант ПАТ КБ «ПриватБанк»

  • Пройшов професійний шлях від оператора на залі по масовому обслуговуванні клієнта роздрібними банківськими продуктами до персонального консультанта клієнтів середнього бізнесу: кредитування під заставу, овердрафт, лізинг, депозитні програми, банківські гарантії, елітні карти для керівництва, індивідуальний банківський супровід рахунків клієнтів

Грудень 2012 р. - серпень 2013 року – економіст, секретар комітету з конкурсних торгів, Володимир-Волинська спеціалізована школа-інтернат «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки»

  • Організація та повний супровід по проведенню тендерних закупок на бюджетний рік (документація, звіти, договора, поставки)
  • Калькуляція вартості послуг, робіт; розробка кошторисів по проектах (захист, коригування, план-факт виконання); аналіз виконання бюджету установи в розрізі КЕКВ, дотримання Плану рахунків бухгалтерського обліку; складання перспективного меню для їдальні, контроль за своєчасністю та коректністю ведення первинної документації та списання ТМЦ, дотримання правил складського обліку, кількісного обліку на МВО.

Травень-жовтень 2012 р. – Головний бухгалтер ПП «Укр-Петроль»

  • Організація роботи бухгалтерської служби. Контроль за рухом коштів, проведенням платежів і розрахунків з контрагентами, аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості, облік ОЗ та нарахування амортизації, перевірках нарахування заробітної плати, закриття періоду, подача звітів в ПФ, ДПІ (ПДВ, ПП тощо)

Січень-квітень 2012 р. – заступник головного бухгалтера ПП «Укр-Петроль»

  • Контроль за повнотою і своєчасністю звітування АЗС, придбанням та реалізацією ПММ, супутніх товарів, реєстрація податкових накладних, формування звітів в органи статистики, ДПІ; аудит проведення бухгалтерських документів, коректність їх відображення в 1С згідно облікової політики п-тва

Червень 2011 р. – грудень 2011 р. – бухгалтер на ПП «Укр-Петроль»

  • Приймання та опрацьовування місячних звітів з АЗС про рух палива, готівки, ТМЦ; відображення даних операцій в ПК 1С, формування поточних звітів для керівництва, ведення дебіторської заборгованості, проведення звірки з контрагентами

Виробнича практика у юридичному відділі ПП «ТК «Укр-Петроль» впродовж 2 місяців.


Знання мов
Російська, українська, англійська (intermediate level) – готовий додатково вивчати

Інші навики
Просунутий користувач ПК:
MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), LibreOffice, основи BI-аналізу.
Інтернет (Opera, Mozilla Firefox).

Володію сліпим десяти пальцевим набором тексту (200-250 знаків за хвилину)

Знання 1С:Предприятия 8.3, Навики роботи в ПК Фарм-менеджменту (Дозор, AgriChain, Cropio)

Знання законодавства України

Наявність посвідчення водія категорії В

Особисті дані
Пошук рішень замість загострення проблеми, системність і стратегічність мислення, націленість на результат. Перевага колективної та командної роботи, ефективний і раціональний розподіл повноважень, відповідальність, здібність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, високий рівень самоорганізації, комунікабельність та старанність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність. Завжди на зв'язку і відкритий до змін.


Бажаний рівень заробітної плати: від 40 000 грн/міс (після оподаткування), + річна бонусна с-ма (показники KPI), компенсація оренди житла, ліміт на пальне в службових цілях. Готовий до переїзду.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору