UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кривому Розі
  4. Резюме Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор в
  5. Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор
Запропонувати вакансію
Устінова Марина

Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор

Заблоковано
 18 листопада 2020  Місто: Кривий Ріг
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, часткова зайнятість
Рубрики: HR, управління персоналом; Наука, освіта, переклади; Людям з обмеженими можливостями
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

  • Устінова Марина Костянтинівна

Дата народження: 12.10.1985 р. Місце проживання : м. Кривий Ріг

Місце, досвід роботи:

Посада: лютий 2013р.- по даний час ТОВ «Інвест-Ремонт» Фахівець з кадрів

•Оформлення прийому, переводу, звільнення, відпусток.

• Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.

•Ведення табелю обліку робочого часу працівників.

•Видача за запитом працівників довідок про трудову діяльність.

•Ведення особових справ працівників. Складання встановленої звітності.


лютий 2013р.- січень 2014 р. ДВГРЗ ДСНС України м.Кривий Ріг Фахівець з кадрів І категорії

Функціональні обов`язки:

  • Оформлення прийому, переводу, звільнення, відпусток,відряджень.
  • Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.
  • Ведення табелю обліку робочого часу працівників.
  • видача за запитом працівників довідок про трудову діяльність.(Підтвердження пільгового трудового стажу).
  • Ведення особових справ працівників.
  • Складання встановленої звітності.

січень 2012р.- серпень 2012р.

Філія ПрАТ «Миргродкурорт» - Багатогалузеве підприємство комунального господарства

м. Миргород

Фахівець з кадрів

Функціональні обов`язки:

  • Оформлення прийому, переводу, звільнення, відпусток,відряджень.
  • Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.
  • Оформлення пенсій працівникам та іншої встановленої документації з кадрів, а також внесення відповідної інформації в банк даних про персонал підприємства.
  • Ведення табелю обліку робочого часу працівників.
  • Ведення особових справ працівників.
  • Складання встановленої звітності.


червень 2011р.-січень 2012р.

Готельно-ресторанний комплекс «Миргород»

м. Миргород

Адміністратор

Функціональні обов`язки:

  • Реєстрація, прийняття та оформлення необхідних документів, поселення гостей в номери готелю;
  • Бронювання номерів;
  • Спілкування з клієнтами по телефону та електронною поштою;
  • Виставлення рахунків по безготівковому розрахунку;
  • Забезпечення роботи по ефективному і культурному обслуговуванню клієнтів, створення для них комфортних умов;
  • Здійснення контролю за своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей, збереження майна та устаткування;
  • Інформування проживаючих про додаткові платні послуги, що надаються, приймання замовлень і контроль їх виконання;
  • Усні довідки, щодо розташування міських пам`яток, видовищних споруд , визначних місць.
  • Вирішення конфліктних ситуацій.

серпень 2010р.-січень 2011р.

Відділення філії СКК «Миргород» - санаторій «Миргород»

м. Миргород

Оператор комп`ютерного набору,

секретар

Функціональні обов`язки:

  • Прийняття кореспонденції, що надходить на розгляд головному лікарю санаторію та його замісникам, передача її конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
  • Ведення діловодства, використання оргтехніки , призначеної для збирання, копіювання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень;
  • Прийняття документів і особистих заяв на підпис головному лікарю;
  • Організація проведення телефонних переговорів, прийняття телефонограм, своєчасне доведення до відома керівника інформації, одержаної каналами зв`язку;
  • Складання листів, запитів, службових записок, інших документів, підготовка відповідей авторам листів;
  • Виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводять в санаторії (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення);
  • Забезпечення робочого місця головного лікаря канцелярським приладдям;
  • Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження.


Освіта:

Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

Факультет: психолого-педагогічний

Спеціальність: практичний психолог, вчитель англійської мови і зарубіжної літератури

Професійні навички:

Впевнений користувач ПК: Microsoft Office Word, Exel, Internet,

Англійська мова - B1

Додаткова інформація:

Заміжня, маю доньку 14-ти років, сина -5 р

Маю 3 гр. інв.(заг.захв.)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору