Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Кривому Розі
    4. Резюме Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор в
    5. Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор
    Запропонувати вакансію
    Устінова Марина

    Фахівець з кадрів, викладач англійської, адміністратор

    Заблоковано
     18 листопада   Місто: Кривий Ріг
    Вік: 35 років
    Режим роботи: повний робочий день, позмінна робота, часткова зайнятість
    Рубрики: HR, управління персоналом; Наука, освіта, переклади; Людям з обмеженими можливостями
     Перебуваю в шлюбі   Є діти 
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Опис

    • Устінова Марина Костянтинівна

    Дата народження: 12.10.1985 р. Місце проживання : м. Кривий Ріг

    Місце, досвід роботи:

    Посада: лютий 2013р.- по даний час ТОВ «Інвест-Ремонт» Фахівець з кадрів

    •Оформлення прийому, переводу, звільнення, відпусток.

    • Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.

    •Ведення табелю обліку робочого часу працівників.

    •Видача за запитом працівників довідок про трудову діяльність.

    •Ведення особових справ працівників. Складання встановленої звітності.


    лютий 2013р.- січень 2014 р. ДВГРЗ ДСНС України м.Кривий Ріг Фахівець з кадрів І категорії

    Функціональні обов`язки:

    • Оформлення прийому, переводу, звільнення, відпусток,відряджень.
    • Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.
    • Ведення табелю обліку робочого часу працівників.
    • видача за запитом працівників довідок про трудову діяльність.(Підтвердження пільгового трудового стажу).
    • Ведення особових справ працівників.
    • Складання встановленої звітності.

    січень 2012р.- серпень 2012р.

    Філія ПрАТ «Миргродкурорт» - Багатогалузеве підприємство комунального господарства

    м. Миргород

    Фахівець з кадрів

    Функціональні обов`язки:

    • Оформлення прийому, переводу, звільнення, відпусток,відряджень.
    • Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.
    • Оформлення пенсій працівникам та іншої встановленої документації з кадрів, а також внесення відповідної інформації в банк даних про персонал підприємства.
    • Ведення табелю обліку робочого часу працівників.
    • Ведення особових справ працівників.
    • Складання встановленої звітності.


    червень 2011р.-січень 2012р.

    Готельно-ресторанний комплекс «Миргород»

    м. Миргород

    Адміністратор

    Функціональні обов`язки:

    • Реєстрація, прийняття та оформлення необхідних документів, поселення гостей в номери готелю;
    • Бронювання номерів;
    • Спілкування з клієнтами по телефону та електронною поштою;
    • Виставлення рахунків по безготівковому розрахунку;
    • Забезпечення роботи по ефективному і культурному обслуговуванню клієнтів, створення для них комфортних умов;
    • Здійснення контролю за своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей, збереження майна та устаткування;
    • Інформування проживаючих про додаткові платні послуги, що надаються, приймання замовлень і контроль їх виконання;
    • Усні довідки, щодо розташування міських пам`яток, видовищних споруд , визначних місць.
    • Вирішення конфліктних ситуацій.

    серпень 2010р.-січень 2011р.

    Відділення філії СКК «Миргород» - санаторій «Миргород»

    м. Миргород

    Оператор комп`ютерного набору,

    секретар

    Функціональні обов`язки:

    • Прийняття кореспонденції, що надходить на розгляд головному лікарю санаторію та його замісникам, передача її конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
    • Ведення діловодства, використання оргтехніки , призначеної для збирання, копіювання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень;
    • Прийняття документів і особистих заяв на підпис головному лікарю;
    • Організація проведення телефонних переговорів, прийняття телефонограм, своєчасне доведення до відома керівника інформації, одержаної каналами зв`язку;
    • Складання листів, запитів, службових записок, інших документів, підготовка відповідей авторам листів;
    • Виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводять в санаторії (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення);
    • Забезпечення робочого місця головного лікаря канцелярським приладдям;
    • Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження.


    Освіта:

    Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

    Факультет: психолого-педагогічний

    Спеціальність: практичний психолог, вчитель англійської мови і зарубіжної літератури

    Професійні навички:

    Впевнений користувач ПК: Microsoft Office Word, Exel, Internet,

    Англійська мова - B1

    Додаткова інформація:

    Заміжня, маю доньку 14-ти років, сина -5 р

    Маю 3 гр. інв.(заг.захв.)

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Часто шукають

    ↑ Вгору