UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Финансовый директор в Києві
  5. Финансовый директор
Запропонувати вакансію
Резюме Финансовый директор
Дороган Татьяна

Финансовый директор

Заблоковано
30 000 грн.
 13 квітня 2021  Місто: Київ
Вік:41 рік
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Тетяна Анатоліївна Дороган

Дата народження: (38р.)

Стать: жіноча

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Місце проживання: Київ


Мета: Здобуття посади фінансового директора з можливістю розвитку і самореалізації в фінансовому, управлінському, бухгалтерському та податковому обліку.

Графік роботи: повний день

Відрядження: готовий

Шукаю роботу в місті: Київ

ЗП від 30 000,00 грн.

Досвід роботи:

«АЙТІ-МАРКЕТ» ТОВ

Фінансовий директор

19 травня 2018р. – 22 січня 2020р.

Роздрібна і оптова торгівля, інтернет-магазин.

Обов'язки та досягнення:

  • ведення управлінського та бухгалтерського обліків;
  • написання технічних завдань програмістам для автоматизації обліку, тестування баз;
  • розробка регламентів, положень, документів, процедур щодо фінансової політики компанії;
  • контроль та постановка процесів фінансової звітності;
  • впровадження єдиної облікової політики;
  • формування оперативної звітності, сприяння в прийнятті управлінських рішень;
  • планування фінансових потоків у всіх сферах діяльності компанії (планування, контрольні точки, оптимізація);
  • здійснення контролю за станом, рухом і цільовим використанням фінансових коштів, результатами фінансово-господарської діяльності, контролювання витрат;
  • своєчасне відображення істинного і фактичного фінансового стану компанії для прийняття найкращих управлінських рішень;
  • контроль ведення діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;
  • підготовка фінансової звітності CF, PL та ін;
  • написання бізнес-планів;
  • пошук інвестицій.

«Юайті Груп» ТОВ

Фінансовий директор

16 грудня 2016р.-по 16 серпня 2017р.

17 серпня 2017р.-по 18 травня 2018р. (фріланс)

Оптова торгівля (експорт)

Обов'язки та досягнення:

• організація управління грошовими потоками;

• валютний контроль;

• регулювання взаємовідносин між суб'єктами господарської діяльності;

• забезпечення ефективного використання ресурсів;

• розробка заходів, що сприяють збільшенню обсягу прибутку;

• управління бюджетним процесом;

• участь у формуванні та вдосконаленні економічної політики підприємства;

• аналіз і оптимальний вибір джерел фінансування з урахуванням умов і специфіки діяльності компанії;

• загальний аналіз господарської діяльності компанії та розробка ефективних методик, що сприяють оптимізації товарообігу і грошових потоків, підвищення рентабельності та інших аспектів, спрямованих на поліпшення показників результативності;

• організація бухгалтерського і фінансового, управлінського обліку на підприємстві, контроль відповідності фактичних показників плановим і аналіз відхилень, складання звітності, надання об'єктивної і достовірної інформації керівникам вищого рівня, координація інформаційного обміну між усіма підрозділами;

  • створення бази управлінського обліку;
  • написання технічних завдань для впровадження програмістами в 1С;
  • робота з валютним контролем (контролювання надходження грошових коштів згідно контрактів ЗЕД), співпраця з банківськім валютним відділом;
  • створення контрактів ЗЕД, інвойсів, підписання контрактів ЗЕД;
  • допомога бухгалтерії в формуванні звітності.

ТОВ «САВТОСЕРВІС» (СТО)

Березень 2013- Серпень 2016р

Заступник директора з фінансових питань

Липень 2015р- по серпень 2016р.

Послуги, роздрібна і оптова торгівля.

Обов'язки та досягнення:

• управління фінансовими потоками, контроль платежів;

• аналіз і контроль дебіторської / кредиторської заборгованості;

• формування та ведення платіжного календаря;

• контроль рентабельності;

• ведення управлінського обліку;
• контроль ведення управлінського обліку на підприємстві;

• створення системи ключових фінансових показників компанії, їх моніторинг та оцінка;

• звірка управлінських і бухгалтерських даних (програм);

• коригування, відображення бухгалтерських операцій в управлінському обліку;

• обробка великого об’єму даних, автоматизація звітності, оптимізація процесів підготовки звітності;

• аналітика даних інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей;

• автоматизація обліку в 1С:8, постановка завдань відділу IT ( впровадження системи 1С:8 на підприємстві );

• підтримка системи внутрішнього контролю;

• аналіз, формування та презентація керівництву аналітичних звітів на регулярній основі та за запитом;

• формування аналітичних звітів , зведених таблиць в Excel;

• тісна взаємодія з відділом бухгалтерії;

• відображення , проведення операції в 1C8;

• аналіз закупівельної політики виробничих витрат на предмет їх оптимізації;

• розробка, впровадження та контроль заходів щодо зниження собівартості;

• оцінка фінансових ризиків, розробка рекомендацій по їх мінімізації.

Бухгалтер

Березень 2013- Липень 2015р ТОВ «САВТОСЕРВІС» (СТО)

Обов'язки та досягнення:

• Розрахунки з покупцями: рахунки-фактури, видаткові накладні, повернення, акти виконаних робіт, податкові накладні, коригування ПН.
• Розрахунки з постачальниками: обробка вхідних документів по товарах, роботах, послугах (листи, договори, рахунки, прибуткові накладні, повернення, податкові накладні, коригування ПН, акти виконаних робіт, ведення реєстрів, оформлення довіреностей, акти звірок). Контроль правильності оформлення документів.
• Авансові звіти: обробка вхідних документів по товарах, роботах, послугах (квитанції, квитки, чеки, листи, договори, рахунки, прибуткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт).

• Облік основних засобів і нематеріальних активів, МБП, матеріальних запасів (ПММ, запчастин, канцтоварів, витратних матеріалів.). Введення в експлуатацію основних засобів, розподіл їх за групами у зв'язку з ПКУ. Списання матеріальних запасів.
• Облік безготівкових грошових коштів, банківських операцій і документів: клієнт-банк, відправка платежів, проведення банківських документів із зазначенням статей доходів і витрат.
• Підготовка та формування звітності по ПДВ.
• Нарахування заробітної плати співробітникам, виплата заробітної плати співробітникам, перерахування нарахувань і утримань із заробітної плати до фондів, формування і подача звітності по ЄСВ, 1ДФ.
• Вела приватних підприємців (платники єдиного податку 3 групи). Сфера діяльності роздрібна та оптова торгівля, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (СТО).

ПрАТ «Космед»

Бухгалтер з факторингу

Листопад 2011р. - листопад 2012р. ПрАТ «Космед»

Обов'язки та досягнення:

• взаємодія з співробітниками фактора і факторингових клієнтів;

• складання аналітичних звітів, робота з програмами електронного факторингу;

• складання заявок та актів для передачі фактору;

• підбір і перевірка правильності оформлення документів для передачі фактору;

• відображення факторингових операцій в 1С;

• контроль дебіторської заборгованості, проведення взаємозаліків з Фактором.

Освіта

Вища Чернігівський державний інститут економіки і управління (Україна, Чернігів). Облік і аудит. Вересень 2007 року - червень 2009 року.

Вища Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя (Україна, Ніжин). Вчитель музики, хореографії, етики та естетики.

Вересень 2000 року - червень 2005 року.

Додаткова освіта

Комп'ютерний центр «Індекс» Рік здачі: 2005 Комп'ютерний центр «Індекс»

Офісні програми:

  • Microsoft Word ,
  • Microsoft Excel ,
  • Microsoft PowerPoint ,
  • 1C версія 7, та 8; ERP 2.2; М.E.Doc,
  • Coda, АІС .
  • Бітрікс (CRM)

Водійське посвідчення категорії В.

Знання мов

Українська - вільно ; російська – вільно; англійська – базова.

Додаткова інформація

Інтереси, захоплення : спілкування з людьми, спорт, квіти, література, подорожі, музика, стилі мистецтв.

Особисті якості: здатність до логічного мислення, аналізу і систематизації інформації, організаційні здібності, порядність, відповідальність, бажання працювати, наполегливість у досягненні поставленої мети, комунікабельність, ініціативність, здатність швидко навчатися, стійкість до стресових ситуацій.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору