Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Тетяна Анатоліївна Дороган
Дата народження: (38р.)
Стать: жіноча
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає
Місце проживання: Київ
Мета: Здобуття посади фінансового директора з можливістю розвитку і самореалізації в фінансовому, управлінському, бухгалтерському та податковому обліку.
Графік роботи: повний день
Відрядження: готовий
Шукаю роботу в місті: Київ
ЗП від 30 000,00 грн.
Досвід роботи:
«АЙТІ-МАРКЕТ» ТОВ
Фінансовий директор
19 травня 2018р. – 22 січня 2020р.
Роздрібна і оптова торгівля, інтернет-магазин.
Обов'язки та досягнення:
«Юайті Груп» ТОВ
Фінансовий директор
16 грудня 2016р.-по 16 серпня 2017р.
17 серпня 2017р.-по 18 травня 2018р. (фріланс)
Оптова торгівля (експорт)
Обов'язки та досягнення:
• організація управління грошовими потоками;
• валютний контроль;
• регулювання взаємовідносин між суб'єктами господарської діяльності;
• забезпечення ефективного використання ресурсів;
• розробка заходів, що сприяють збільшенню обсягу прибутку;
• управління бюджетним процесом;
• участь у формуванні та вдосконаленні економічної політики підприємства;
• аналіз і оптимальний вибір джерел фінансування з урахуванням умов і специфіки діяльності компанії;
• загальний аналіз господарської діяльності компанії та розробка ефективних методик, що сприяють оптимізації товарообігу і грошових потоків, підвищення рентабельності та інших аспектів, спрямованих на поліпшення показників результативності;
• організація бухгалтерського і фінансового, управлінського обліку на підприємстві, контроль відповідності фактичних показників плановим і аналіз відхилень, складання звітності, надання об'єктивної і достовірної інформації керівникам вищого рівня, координація інформаційного обміну між усіма підрозділами;
ТОВ «САВТОСЕРВІС» (СТО)
Березень 2013- Серпень 2016р
Заступник директора з фінансових питань
Липень 2015р- по серпень 2016р.
Послуги, роздрібна і оптова торгівля.
Обов'язки та досягнення:
• управління фінансовими потоками, контроль платежів;
• аналіз і контроль дебіторської / кредиторської заборгованості;
• формування та ведення платіжного календаря;
• контроль рентабельності;
• ведення управлінського обліку;
• контроль ведення управлінського обліку на підприємстві;
• створення системи ключових фінансових показників компанії, їх моніторинг та оцінка;
• звірка управлінських і бухгалтерських даних (програм);
• коригування, відображення бухгалтерських операцій в управлінському обліку;
• обробка великого об’єму даних, автоматизація звітності, оптимізація процесів підготовки звітності;
• аналітика даних інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей;
• автоматизація обліку в 1С:8, постановка завдань відділу IT ( впровадження системи 1С:8 на підприємстві );
• підтримка системи внутрішнього контролю;
• аналіз, формування та презентація керівництву аналітичних звітів на регулярній основі та за запитом;
• формування аналітичних звітів , зведених таблиць в Excel;
• тісна взаємодія з відділом бухгалтерії;
• відображення , проведення операції в 1C8;
• аналіз закупівельної політики виробничих витрат на предмет їх оптимізації;
• розробка, впровадження та контроль заходів щодо зниження собівартості;
• оцінка фінансових ризиків, розробка рекомендацій по їх мінімізації.
Бухгалтер
Березень 2013- Липень 2015р ТОВ «САВТОСЕРВІС» (СТО)
Обов'язки та досягнення:
• Розрахунки з покупцями: рахунки-фактури, видаткові накладні, повернення, акти виконаних робіт, податкові накладні, коригування ПН.
• Розрахунки з постачальниками: обробка вхідних документів по товарах, роботах, послугах (листи, договори, рахунки, прибуткові накладні, повернення, податкові накладні, коригування ПН, акти виконаних робіт, ведення реєстрів, оформлення довіреностей, акти звірок). Контроль правильності оформлення документів.
• Авансові звіти: обробка вхідних документів по товарах, роботах, послугах (квитанції, квитки, чеки, листи, договори, рахунки, прибуткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт).
• Облік основних засобів і нематеріальних активів, МБП, матеріальних запасів (ПММ, запчастин, канцтоварів, витратних матеріалів.). Введення в експлуатацію основних засобів, розподіл їх за групами у зв'язку з ПКУ. Списання матеріальних запасів.
• Облік безготівкових грошових коштів, банківських операцій і документів: клієнт-банк, відправка платежів, проведення банківських документів із зазначенням статей доходів і витрат.
• Підготовка та формування звітності по ПДВ.
• Нарахування заробітної плати співробітникам, виплата заробітної плати співробітникам, перерахування нарахувань і утримань із заробітної плати до фондів, формування і подача звітності по ЄСВ, 1ДФ.
• Вела приватних підприємців (платники єдиного податку 3 групи). Сфера діяльності роздрібна та оптова торгівля, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (СТО).
ПрАТ «Космед»
Бухгалтер з факторингу
Листопад 2011р. - листопад 2012р. ПрАТ «Космед»
Обов'язки та досягнення:
• взаємодія з співробітниками фактора і факторингових клієнтів;
• складання аналітичних звітів, робота з програмами електронного факторингу;
• складання заявок та актів для передачі фактору;
• підбір і перевірка правильності оформлення документів для передачі фактору;
• відображення факторингових операцій в 1С;
• контроль дебіторської заборгованості, проведення взаємозаліків з Фактором.
Освіта
Вища Чернігівський державний інститут економіки і управління (Україна, Чернігів). Облік і аудит. Вересень 2007 року - червень 2009 року.
Вища Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя (Україна, Ніжин). Вчитель музики, хореографії, етики та естетики.
Вересень 2000 року - червень 2005 року.
Додаткова освіта
Комп'ютерний центр «Індекс» Рік здачі: 2005 Комп'ютерний центр «Індекс»
Офісні програми:
Водійське посвідчення категорії В.
Знання мов
Українська - вільно ; російська – вільно; англійська – базова.
Додаткова інформація
Інтереси, захоплення : спілкування з людьми, спорт, квіти, література, подорожі, музика, стилі мистецтв.
Особисті якості: здатність до логічного мислення, аналізу і систематизації інформації, організаційні здібності, порядність, відповідальність, бажання працювати, наполегливість у досягненні поставленої мети, комунікабельність, ініціативність, здатність швидко навчатися, стійкість до стресових ситуацій.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Финансовый директор в Києві"