UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фінансовий директор, Операційний директор, Керуючий, Менеджер проєкту в Києві
  5. Фінансовий директор, Операційний директор, Керуючий, Менеджер проєкту
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Фінансовий директор, Операційний директор, Керуючий, Менеджер проєкту

Заблоковано
 11 травня 2021  Місто: Київ
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Є діти  Готова до відряджень

Опис

Фінансовий директор / керівник фінансового-економічного департаменту

Операційний / виконавчий директор / керуючий

Ключові компетенції та навички:

  • Забезпечення обліково-фінансової діяльності, наскрізного обліку, управління фінансовими потоками, обіговим капіталом
  • Фінансове оперативне та довгострокове планування, бюджетування. Контроль за цільовим та ефективним використанням власних та залучених ресурсів
  • Управління витратами з метою їх контролю, мінімізації та оптимізації, ціноутворення
  • Оцінка та управління фінансовими ризиками
  • Стратегічне планування діяльності. Проектне, інвестиційне та бізнес-планування. Консолідоване та корпоративне бізнес-планування.
  • Управління інвестиціями, формування та управління кредитної політикою
  • Оперативний моніторинг та фінансово-економічний аналіз показників діяльності підприємства, розробка програм по підвищенню ефективності
  • Управлінська та фінансова звітність, консолідована звітність. Удосконалення облікової політики чи побудова системи управлінського обліку з нуля, в тому числі консолідованої та корпоративної
  • Управління фінансово-економічним блоком підприємства/холдингу, бек-офісом
  • Удосконалення всіх процесів, що пов'язані з функціонуванням фінансово-економічних підрозділів та бухгалтерії
  • Формування та управління колективами, підбор та мотивація персоналу, розробка програм розвитку та навчання
  • Взаємодія з акціонерами та інвесторами, фінансово-кредитними установами, контролюючими органами, аудиторами. Забезпечення своєчасної та якісної підготовки звітності та аналітики
  • Планування та управління фінансовими потоками компанії, ефективний перерозподіл потоків в корпорації.
  • Оптимізація організаційної структури управління та впровадження системи регулярного менеджменту, ефективних елементів управління, регламентів та процедур, розробка систем мотивації. Постановка завдань і контроль ефективності роботи співробітників.
  • Практичні знання всіх галузей фінансового управління, бухобліку, системи оподаткування. Розуміння чинного законодавства України, вміння працювати з договірною, юридичною та нормативною документацією.
  • Глибоке розуміння всіх блоків та бізнес-процесів комерційної організації, їх взаємозв’язок


Досвід роботи

  • 20+ років досвіду роботи в українських та міжнародних компаніях з обігом від 10 до 100 млн.дол. на рік, з яких 18 років на керівних посадах.
  • 10+ років досвіду в керуючих компаніях, що об’єднували групи компаній в наступних видах діяльності: тепло та електроенергетика, сільське господарство, борошно-круп’яне та хлібобулочне виробництво, виробництво та реалізація нафтопродуктів, девелопемент, оптова торгівля.
  • Досвід керування колективами та відділами співробітників. В прямому підпорядкуванні від 30 співробітників, в функціональному від 100. Досвід формування команди з нуля та/або вдосконалення операційної ефективності в наявних колективах.
  • Досвід впровадження систем автоматизації управління та обліку на підприємствах (від написання ТЗ, участі в усіх стадіях впровадження, організації взаємодії між розробниками систем та користувачами, тестуванні, до кінцевої експлуатації з подальшим вдосконаленням систем)
  • Досвід проходження міжнародного аудиту, інвестиційної оцінки бізнес-проектів, підготовки проектів до придбання/продажу, злиття та відокремлення. Досвід підготовки та приватизації об’єктів державної власності.


05.2019 -12.2019

АО «ГД «Юридичне бюро» (правонаступник АК «Балекан-Консалтинг»), м. Київ. Фінансовий директор: Забезпечення обліку, взаємодія з закордонними офісами і підрозділами компанії.

06.2009 - 05.2019

ТОВ «Аутсорсингова компанія «Балекан-Консалтинг» (управляюча структура Групи компаній), м. Київ. Директор фінансово-економічного управління, Член ради директорів Групи.

Посадові обов’язки:

• Забезпечення обліково-фінансової діяльності Групи, наскрізного обліку і управління фінансовими потоками, перерозподіл ресурсів між компаніями Групи. • Консолідація звітності Групи; • Підготовка фінансових оперативних та довгострокових планів, як по окремим напрямкам діяльності Групи, так і консолідованих; • методологічна допомога в розробці бізнес-планів підприємствам Групи, контроль їх виконання, контрольно-ревізійна робота; • Підготовка інвестиційних проектів і планів розвитку Групи; • Підготовка звітності, інформаційних довідок для акціонерів, Ради директорів.

В безпосередньому підпорядкуванні: фінансово-економічний відділ, централізована бухгалтерія, фінансові директора підприємств Групи

За сумісництвом: Член спостережної ради ПАТ «Луганськмлин», Голова ревізійної комісії ПАТ «Черкаське хімволокно».

Досягнення: побудова консолідованої наскрізної системи управлінського обліку, планування та аналізу, автоматизація обліку та звітності з нуля до загально корпоративного рівня (між юридично не пов’язаними компаніями групи різних сфер діяльності). Розробка та впровадження єдиної системи корпоративного планування та звітності, уніфікація звітності на всіх підприємствах корпорації та всіх ланках кожного підприємства


08.2002 – 10.2009

ВАТ «Херсоннафтопереробка», м. Херсон (нафтопереробка ті виробництво нафтопродуктів, інші види діяльності). Посада: зам. генерального директора з економіки та фінансів, член Правління.

Посадові обов’язки:

• Організація, координація та контроль, керівництво економічною та фінансовою діяльністю підприємства в частині планування, ціноутворення, фінансової та облікової політики, економічного аналізу, оперативного і статистичного обліку, звітності перед ДКЦПФР. • Стратегічне і бізнес-планування, забезпечення виконання планів. Звітність перед акціонерами та керівними органами. • Забезпечення та контроль правильної постановки та достовірності управлінського, виробничого, фінансового обліку. • Забезпечення планування і контроль виконання виробничої програми цехами і службами, розробка заходів, спрямованих на зниження собівартості виробництва, раціонального використання ресурсів. • Координація зовнішньоекономічної діяльності, договірної роботи, роботи з акціонерами та цінними паперами підприємства, організації та проведення Загальних зборів акціонерів. • Робота з фін.-кредитними установами, представлення інтересів підприємства в державних органах, участь в перемовинах з контрагентами підприємства. • Впровадження автоматизованих систем обліку на підприємстві.

У прямому підпорядкуванні: фінансовий відділ, планово-економічний відділ, відділ бізнес-планування та аналізу, відділ організації праці та заробітної плати, відділ по роботі з акціонерами та ЦП, зовнішньо-економічна служба.


2000 –2002

ЗАТ «ТД «Укрнафтопродукт», м.Київ (в структурі НК «Альянс», власник контрольного пакета акцій ВАТ «Херсоннафтопереробка»). Фінансовий аналітик. Член спостережної ради АХК «Укрнафтопродукт».

1999 -2000

ТОВ «ВО «Індустріал – Сервіс», м. Дніпропетровськ (в структурі п-ва: половне підприємство в м.Дніпропетровськ+6 філій). Зам. ген. директора по фінансам

1997-1999

ГК «Нейландс», м.Київ. Економіст, бухгалтер, провідний економіст


Освіта

1992-1997 р. Київський державний Торгівельно - економічний університет.

Спеціаліст з економіки та менеджменту.

2019-2020 р. КНТЕУ. Магістратура: Харчові технології. Спеціалізація: Ресторані технології та бізнес.

Додаткове навчання

2003 - Інститут підготовки кадрів промисловості. Навчання та атестація з програми підвищення кваліфікації бухгалтерів.

2003-2007 - Аспірантура ХГТУ.

2007 - Навчання МСФЗ, програма АССА, DipIFR ATC, Україна.

2019 г. - КА «Шаг». Комплексний інтернет-маркетинг.


Інші вміння та навички

Стратегічне та глобальне мислення, сильні лідерські якості, антикризові навички, вміння працювати в умовах перехідних економік.

Впевнене володіння інтернет та офісними програмами Office (Outlook, Word, Excel, Power Point), Adobe Photoshop, Lightroom, Google (Documents, Classroom, Forms, Hangouts, інші), Skype, Telegram, Zoom, Windows (з додатками), спеціальними фінансово-звітними програмами: 1С, Bitrix, FinEx, нормативно-довідковими та правовими системами. Водійські права кат. «В».

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору