UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фінансовий директор, Внутрішній аудитор в Києві
  5. Фінансовий директор, Внутрішній аудитор
Запропонувати вакансію
Резюме Фінансовий директор, Внутрішній аудитор
Хуторний Дмитро

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяФінансовий директор, Внутрішній аудитор

Заблоковано
80 000 грн.
 16 вересня  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво; Юриспруденція, право
 Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Заступник голови
Київська міська організація Товариства Червоного Хреста України (Благодійна діяльність), Київ
01.2024 − 09.2024 (8 місяців)
  • Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);
  • Опрацювання бюджетів та безпосередня участь у процесах закупівель;
  • Вирішення питань фінансово-економічної діяльності організації;
  • Контроль діяльності, реалізації проектів та програм всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);
  • Контроль обліку надходжень та витрачання коштів і майна організації;
  • Контроль дотримання фінансової дисципліни;
  • Контроль за своєчасністю подання внутрішньої та зовнішньої звітності організації.
  • Організація та проведення внутрішніх перевірок структурних підрозділів, надання рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків;
  • Аналіз та контроль за своєчасністю усунення виявлених недоліків за результатами внутрішніх перевірок;
  • Опрацювання та затвердження положень про діяльність організації та її структурних підрозділів в новій редакції;
  • Розробка колективного договору в новій редакції;
  • Супровід кримінальних проваджень щодо повернення коштів та майна організації;
  • Організація та надання відповідей на запити фізичних осіб, державних та правоохоронних органів;
  • Вдосконалення системи внутрішнього контролю за окремими операціями;
  • Відновлення ведення кадрового та військового обліку;
  • Запровадження нових внутрішніх форм документообігу за окремими операціями;
  • Запровадження єдиних електронних журналів реєстрації.
Директор з оподаткування
ТОВ "ПКФ УКРАЇНА" (Аудиторська діяльність), Київ
11.2018 − 01.2024 (5 років 2 місяці)
  • Усне та письмове консультування з питань ведення бухгалтерського обліку та оподаткування;
  • Партнер, менеджер із завдань з надання впевненості (аудит фінансової, податкової звітності, та звітності спеціального призначення в т.ч. проектів МТД), участь у понад 20 проектах підприємств різних галузей економіки та неприбуткових організацій;
  • Розробка локальних нормативних актів щодо впровадження та функціонування системи контролю якості;
  • Внутрішнє юридичне консультування ведення діяльності;
  • Розрахунок собівартості послуг, в т.ч. для клієнтів;
  • Побудова ефективної взаємодії між підрозділами компанії;
  • Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);
  • Переговори із потенційними клієнтами;
  • Автор статей та коментарів в професійних друкованих та електронних виданнях і засобах масової інформації.
  • Розробка внутрішніх стандартів контролю якості надання юридичних та консультаційних послуг;
  • Організація ефективної віддаленої роботи департаменту у найкоротші терміни після запровадження військового стану;
  • У період воєнного стану залучено нових клієнтів та укладені договори про надання послуг.
Директор департаменту аудиту / Директор департаменту консалтингу
ТОВ «Міжнародна аудиторська група» (Аудиторська діяльність), Київ
10.2008 − 11.2018 (10 років 1 місяць)
  • Партнер з завдання аудиту фінансової та податкової звітності (понад 150 проектів), аудиту звітності спеціального призначення (проекти МТД, ПП);
  • Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості;
  • Аудит контрактів на постачання товарів (робіт, послуг) в т.ч. ЗЕД;
  • Проведення, нагляд та координація консалтингових проектів для місцевих та міжнародних організацій;
  • Інтегрований юридичний супровід суб'єктів господарювання України у сфері роздрібної торгівлі, виробничих, державних підприємств, підприємств з іноземними інвестиціями та дочірніх підприємств іноземних компаній тощо;
  • Надання консультаційних послуг у сфері бухгалтерського обліку, податкового, митного, трудового, цивільного, господарського, адміністративного права та з інших питань дотримання законодавства;
  • Юридичний супровід M&A та ліквідація підприємств;
  • Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);
  • Переговори із потенційними клієнтами;
  • Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості.
  • Впровадження програмного забезпечення для комплексного планування ресурсів підприємства (ERP-система);
  • Налагодження ефективної взаємодії між підрозділами фірми при наданні аудиторських та супутніх послуг;
  • Значне зниження вартості активів за процедурами Due Diligence.
директор
ВАТ «Засільське хлібоприймальне підприємство» (Зберігання зернових культур, виробництво борошна), Миколаївська область
10.2007 − 03.2008 (4 місяці)
  • Організація та контроль за виробничим процесом переробки, приймання, зберігання та відвантаження зернових культур;
  • Розробка та контроль за виконання плану ремонтів матеріально-технічної бази;
  • Розробка та впровадження положення про пропускний режим та контроль за його виконанням;
  • Розробка та впровадження оновлених договорів на зберігання та переробку зернових культур з урахуванням НТД;
  • Організація закупівлі зернових культур;
  • Укладання та контроль виконання ЗЕД контрактів;
  • Взаємодія з державними органами нагляду (охорона праці, енергонагляд, СЕС, МНС, ДПІ, ДХІ;
  • Контроль підготовки управлінської звітності.
  • Впровадження та контроль за виконанням плану ремонтів матеріально-технічної бази та складських приміщень;
  • Вдосконалення схеми охорони та режиму;
  • Впровадження системи відеоспостереження;
  • Вдосконалення системи внутрішнього контролю придбання, використання та списання ТМЦ.
головний бухгалтер
ТОВ "Алінда" (Закупівля, реалізація, переробка зернових культур, надання послуг вантажного та морського транспорту), Миколаїв
12.2004 − 10.2007 (2 роки 10 місяців)
  • Відновлення бухгалтерського обліку майже за всіма видами діяльності;
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;
  • Своєчасний облік закупівлі та переробки зерна пшениці в борошно (ф. 117-а, ф. 34, ф. 36)
  • Калькулювання планової та фактичної собівартості готової продукції (борошно, зернові відходи), робіт та послуг (орендна плата за нерухоме майно);
  • Калькулювання планової та фактичної собівартості послуг наземного вантажного транспорту та морського транспорту;
  • Супровід ЗЕД, реєстрація ЗЕД контрактів на товарній біржі;
  • Оформлення документів на отримання кредитів від банків резидентів;
  • Оформлення кредитів від нерезидентів (не банківські фінансові установи), їх реєстрація в територіальному відділенні НБУ;
  • Ведення діловодства (кореспонденція), справ відділу кадрів;
  • Використання дистанційної системи обслуговування Клієнт-Банк у різних банках;
  • Страхування морського та автомобільного транспорту;
  • Відкриття рахунків у цінних паперах;
  • Виконання розрахунків для інших підрозділів холдингу (розподіл витрат, формування плану завантаження та оборотності елеваторів);
  • Розрахунок планової та фактичної прибутковості експортних контрактів;
  • Відновлення обліку зернових культур та продуктів переробки за місцями зберігання та виробництва;
  • Калькулювання собівартості послуг вантажного та морського транспорту;
  • Оптимізація виробничих та адміністративних витрат.
Бухгалтер з основних засобів та капітального будівництва
ЗАТ Морський спеціалізований порт «Миколаївський калійний термінал» (Надання портових послуг, перевалка мінеральних добрив та генеральних вантажів), Миколаїв
01.2004 − 11.2004 (10 місяців)
  • Відновлення бухгалтерського та податкового обліку основних засобів, перерахунок амортизації;
  • Відновлення та формування первинної вартості об’єктів незавершеного капітального будівництва;
  • Проведення річної інвентаризації основних засобів та незавершеного будівництва, нематеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів;
  • Контроль формування витрат за об’єктами незавершеного будівництва;
  • Проведення звірок взаємних розрахунків з постачальниками та підрядними організаціями;
  • Реєстрація іноземних інвестицій в органах державної влади (Податкова інспекція, Облдержадміністрація);
  • Страхування рухомого та нерухомого майна;
  • Ведення книги обліку придбання та продажу, складання декларацій з ПДВ;
  • Контроль виконання договорів про спільну діяльність (будівництво).
  • Впровадження шифрування інвентарних номерів основних засобів, нематеріальних активів;
  • Розробка внутрішнього положення про проведення інвентаризації з урахуванням особливостей ведення спільної діяльності;
  • Складання управлінської звітності для власника;
  • Впровадження системи бухгалтерського обліку на базі програми 1С.
Головний бухгалтер / Бухгалтер - аудитор
ПАФП "ТАВЕС" (Аудиторська діяльність), Миколаїв
07.2001 − 01.2004 (2 роки 6 місяців)
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;
  • Участь в проведені аудиторських перевірок підприємств різних форм власності (послуги морського транспорту, торгівля, будівництво, послуги населенню, агентські послуги, транспортно-експедиторська діяльність);
  • Ведення діловодства (відділ кадрів, кореспонденція);
  • Складання договорів про надання аудиторських послуг;
  • Внутрішнє юридичне консультування ведення аудиторської діяльності та під час проведення перевірок;
  • Юридичний аналіз договорів, статутних та установчих документів;

Освіта

Одеський державний університет ім. І.І. Мечникова (Одеса)
Правознавство. Юрист.
повна вища, 09.2001 − 07.2006 (4 роки 9 місяців)
Миколаївська державна аграрна академія (Миколаїв)
Бухгалтерський облік і аудит. Економіст з бухгалтерського обліку та фінансів.
повна вища, 09.1996 − 07.2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 • Проведення аудиту кредитних спілок відповідно до Міжнародних стандартів аудиту (Аудиторська палата України, Проект Німецького Товариства Міжнародного Співробітництва (GIZ), Німецької Кооперативної Асоціації Райффайзен (DGRV), НКРРФП).
 • Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю МК №001780 від 27.03.2020.
 • EY Academy of Business, participated in the preparatory program for the International Financial Reporting Exam ACCA DipIFR (Rus).
 • Сертифікат аудитора №006959 від 20.07.2012, реєстровий номер в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності – 100063.
 • Внутрішній аудитор, стандарт ISO 19011:2002 (стандарт управління якістю ISO 9001:2008), Бюро Верітас (Veritas).

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач: Outlook, 1С: Предприятие 7.7, 8.2, 8.3, MS Word, MS Excel, ІДС «Ліга-Закон», ІДС "Активлекс".
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Аудит та систематизація бізнес-процесів | Системи внутрішнього контролю | Розробка політик та процедур | Внутрішній аудит | Зовнішній аудит |Віддалене управління | Податкове та юридичне консультування | Бухгалтерський облік | Податкова звітність | Фінансова звітність | Найм, навчання та розвиток, контроль та мотивація персоналу| Робота з партнерами | Внутрішні перевірки структурних підрозділів | Кадровий та військовий облік | Закупівлі | Контроль виконання проектів та програм.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають

↑ Вгору