UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фінансовий менеджер /Фінансовий директор /Спеціаліст МСФЗ в Києві
  5. Фінансовий менеджер /Фінансовий директор /Спеціаліст МСФЗ
Запропонувати вакансію
Резюме Фінансовий менеджер /Фінансовий директор /Спеціаліст МСФЗ
Cfo Liudmyla

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяФінансовий менеджер /Фінансовий директор /Спеціаліст МСФЗ

Заблоковано
80 000 грн.
  7 жовтня  Місто: Київ
Вік:41 рік
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Консалтинг; Робота за кордоном
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керівник відділу контролю якості аудиторських послуг
ТОВ "АФ" (Аудит, управлінський облік, фінансово-юридичний консалтинг), Київ
02.2022 − 12.2024 (2 роки 9 місяців)
  • Керівництво командою аудиторів, організація та контроль щоденних завдань відділу.
  • Організація системи контролю якості в аудиторській фірмі.
  • Розробка та впровадження внутрішніх політик і процедур аудиторського контролю.
  • Керівництво командою аудиторів та фахівців відділу контролю якості.
  • Управління ризиками та контроль якості під час виконання аудиторських завдань та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.
  • Аналіз ризиків та оцінка відповідності аудиторських процедур законодавчим нормам та професійним стандартам.
  • Контроль за дотриманням аудиторською організацією та її працівниками правил незалежності та принципів етики при виконанні аудиторських завдань та наданні інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.
  • Консультування працівників аудиторської організації зі складних і спірних питань під час виконання аудиторського завдання та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.
  • Виявлення та запобігання порушень у процесі проведення аудиторських перевірок.
  • Забезпечення відповідності аудиторських процесів міжнародним стандартам (IFRS, ISA).
  • Моніторинг системи внутрішнього контролю якості аудиторської організації.
  • Консультування керівництва компанії щодо ризиків та ефективності аудиторських процедур.
  • Моніторинг змін у законодавстві та професійних стандартах, адаптація внутрішніх процедур.
  • Забезпечення високого рівня довіри клієнтів та дотримання етичних стандартів аудиторської діяльності.
  • Розробка та впровадження внутрішніх політик і процедур аудиторського контролю.
Бухгалтер КУА (Кваліфікаційний сертифікат спеціаліста з обліку професійних участників фондового ринку)
Компанія з управління активами "Інвестиційні партнери" (Керуюча, інвестиційна компанія (управління активами)), Київ
02.2021 − 02.2022 (1 рік )
  • Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку КУА та інвестиційних фондів відповідно до вимог НКЦПФР.
  • Підготовка та подання фінансової та податкової звітності (у т.ч. звітності до НКЦПФР, ДПС).
  • Підготовка та подача фінансової звітності за МСФЗ в електронному форматі IXBRL. Таксономія UA XBRL МСФЗ.
  • Консолідована фінансова звітність за МСФЗ в електронному форматі IXBRL. 
  • Підготовка та перевірка консолідованих фінансових звітів групи відповідно до МСФЗ.
  • Контроль за обліком операцій з активами фондів: цінні папери, грошові кошти тощо.
  • Супровід перевірок (НКЦПФР, аудитори, податкова).
  • Управління бухгалтерією.
  • Участь у внутрішньому контролі та управлінні ризиками, розробка облікової політики.
  • Співпраця з банками, депозитаріями, аудиторами, держорганами.
  • Підготовка звітності акціонерних товариств для НКЦПФР.
  • Забезпечення управлінського обліку діяльності П(С)БО-IFRS-МСФЗ Управлінський облік: (PL, CF, BS; ) горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, PEST, SWOT, АВС, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів, моделювання бізнес проектів з урахуванням дисконтуванням NVP, IRR, PP; аналіз показників рентабельності ROI, EVA, EBITDA, WACC.
Експерт МСФЗ
Аудиторська компанія «РСМ Україна» (Аудит, управлінський облік, фінансово-юридичний консалтинг), Київ
11.2019 − 01.2020 (2 місяці)
  • Комплексна перевірка достовірності звітності прибуткових організацій в рамках обов'язкового аудиту. Проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів, контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, МСБО, податкового законодавства МСФЗ.
  • Аудит сфери фінансового, управлінського та податкового обліку; Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг.
  • Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів керівництву, звітів.
  • Трансформація фінансової звітності відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ).
  • Складання консолідованої фінансової звітності групи компаній. 
  • Формування облікової політики відповідно до МСФЗ; Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСФЗ, МСФЗ групи компаній.
  • Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з  МСФЗ (IFRS, IAS).
Аудитор
Компанія з управління активами «Валпрім» (Керуюча, інвестиційна компанія (управління активами)), Київ
03.2018 − 11.2019 (1 рік 8 місяців)
  • Проведення внутрішніх аудитів понад 40 компаній.
  • Проведення ревізій, написання звітів за результатами ревізій, виконання спеціальних завдань.
  • Оформлення результатів тестування.
  • Оцінка системи внутрішнього контролю, достовірності використовуваної інформації та звітності.
  • Проведення внутрішнього аудиту діяльності холдингових компаній.
  • Аудит бізнес-процесів компанії (продажі, закупівлі, робота з дебіторами, збереження запасів та основних засобів, виробництво, робота з банками, бюджетне планування та ін.).
  • Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю Компанії, розробка та встановлення внутрішнього контролю бізнес-процесів.
  • Проведення службових розслідувань за дорученням керівництва.
  • Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких були реалізовані проекти з придбання компаній.
  • Проведення фінансового due diligence, визначення основних показників фінансового стану компанії та їх аналіз з метою оцінки перспектив придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
  • Tax Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз усіх податкових аспектів бізнесу, включаючи оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань на рахунках і відносин з податковими органами.
  • Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майновий стан, доходи і витрати.
  • Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
  • Фінансовий контроль окремих ризикових операцій.
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.
  • Написання рекомендацій щодо виправлення помилок у бухгалтерській та податковій звітності.
  • Проведення інвентаризації. Участь в інвентаризації, перевірка якості її проведення та оцінка результатів.
  • Перевірка дотримання існуючих норм і процедур та цільового використання коштів.
  • Аналіз бізнес-процесів, методів та оцінки бізнес-ризиків, розробка рекомендацій щодо їх мінімізації.
  • Здійснення поточного контролю за фінансово-господарською діяльністю.
  • Підготовка звітів про проведені перевірки, консультаційні послуги та видані стандартні показники в рамках стандартів внутрішнього контролю.
  • Контроль своєчасності закриття виявлених ризиків та зауважень аудиторів.
  • Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.
  • Контроль за виконанням попередніх перевірок.
Заступник фінансового директора
ТОВ «Літелс Груп», ТОВ «СКБМ» ТОВ «Вімпіл», ТОВ «УІПП», ТОВ «СКБМ», ТОВ «ЕТП», ТОВ «Промінада», ТОВ «Промрегіонпостач» ТОВ «ТПСервіс» (Професійна, підприємницька організація), Київ
11.2017 − 03.2018 (3 місяці)
  • Трансформація звітності відповідно до МСФЗ (звірка внутрішньо групових оборотів, коригування виручки, основних засобів, нарахування резервів).
  • Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких реалізовано проекти з
    придбання компаній.
  • Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників
    фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи
    придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
  • Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.
  • Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майнове становище, доходи та витрати.
  • Формування та контроль виконання фінансового плану, формування звітів P&L, CashFlow та Balance, управління фінансами компанії.
  • Управління грошовими ресурсами компанії, забезпечення своєчасного проведення платежів.
  • Щотижневе Щомісячне, щоквартальне складання комплекту управлінської звітності, зокрема P&L, Cash-Flow, Balance, Бюджет, генеральний бюджет, горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів.
  • За короткий термін було сформовано повністю систему управлінської звітності та контроль за реалізацією проектів та програм.
  • Розроблені нові форми управлінської звітності розроблені, впроваджені та використовуються компанією зараз. Що дозволило прискорити терміни щодо прийняття управлінських рішень.
  • Впровадження управлінської звітності в 1С «Управління торговим підприємством» .
  • Було проведено процес автоматизації управлінського обліку та звітності.
  • Підвищення прибутку та підвищення ефективності відділу. Залучення додаткового фінансування.
Аудитор
Аудиторська компанія ТОВ «БДО» (Аудит, управлінський облік, фінансово-юридичний консалтинг), Київ
12.2016 − 11.2017 (11 місяців)
  • Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, IAS, IFRS , податкового законодавства.
  • Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
  • Проведення аудиту фінансової звітності згідно МСФЗ, в тому числі аналіз облікових політик, суджень та приміток фінансової звітності на відповідність вимогам МСФЗ.
  • Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій. Аналіз фінансовогосподарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Складання Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Незалежної практики спеціаліста за результатами інших супутніх послуг.
  • Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами
    перевірки; написання листів до керівництва.
  • Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у фінансову звітність
    відповідно до вимог МСФЗ (IFRS, IAS). Формування облікової політики відповідно
    до ПСБО та МСФЗ.
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про
    прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про
    зміни у капіталі) за МСФЗ (IFRS, IAS) групи компаній.
  • Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників
    фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи
    придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
  • Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що
    включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових
    нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.
  • Участь в проведенні інвентаризації основних засобів, товарноматеріальних цінностей
    та грошових коштів. Автоматизація процесів підготовки комбінованої звітності Групи.
  • Формування квартальної та річної звітності згідно МСФЗ.
Аудитор
Аудиторська фірма Kreston International (Аудит, управлінський облік, фінансово-юридичний консалтинг), Київ
12.2015 − 12.2016 (1 рік )
  • Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролюякості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, МСБО, МСФЗ, податкового законодавства.
  • Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у фінансову звітність відповідно до вимог МСФЗ (IFRS, IAS). Формування облікової політики відповідно до ПСБО та МСФЗ.
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ групи компаній; Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з МСФЗ (IAS, IFRS).
  • Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
  • Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій; Аналіз фінансовогосподарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг .
  • Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів до керівництва.
  • Консультування клієнтів щодо дотримання законодавства та підвищення ефективності бізнес-процесів.
  • Оцінка систем внутрішнього контролю та ризиків компанії.
  • Підготовка аудиторських звітів та рекомендацій для оптимізації фінансової діяльності.
Бухгалтер
Товариство з обмеженою відповідальністю "Керовейл Трейдінг Україна" ( Професійна, підприємницька організація)
11.2009 − 06.2014 (4 роки 7 місяців)
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку необоротних активів, запасів, грошових коштів, розрахунків та інших активів, капіталу та зобов’язань, доходів і витрат у повному обсязі згідно з ПСБО та ЦКУ.
  • Формування облікової політики, забезпечення фінансової стійкості підприємства.
  • Підготовка та подання податкової, фінансової та статистичної звітності (ПДВ, податок на прибуток, ЄСВ, ПДФО).
  • Контроль за правильністю оформлення бухгалтерських документів і відображенням операцій на рахунках бухгалтерського обліку в 1С «Бухгалтерія» 8.2 .; 8.3.
  • Облік операцій з іноземною валютою, формування валютних звітів і контроль курсових різниць.
  • Облік та контроль за наявністю первинної документації, контроль за дотриманням порядку оформлення первинної документації.
  • Проведення звірок з контрагентами, відстеження в обліку реальної заборгованості.
  • Облік договорів з контрагентами; Робота в програмі «Клієнт Банку», складання виписок по рахунку.
  • Введення платіжних доручень в програму 1С «Бухгалтерія» і передача їх в банк.
  • формування платіжних доручень за допомогою системи «Клієнт-Банк», 1С: «Бухгалтерія»; відправка платіжних доручень до банків і моніторинг їх стану.
  • Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, оформлення протоколів за результатами інвентаризації.
  • Ведення кадрового обліку, нарахування та виплату заробітної плати працівникам, контроль за витрачанням фонду оплати праці.
  • Ведення кадрового діловодства.
  • Звітування перед вищим керівництвом. Інші бухгалтерські завдання.
  • Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, ліквідації втрат і непродуктивних витрат.
  • Взаємодія з банками з питань розміщення вільних коштів на банківських депозитах (сертифікатах), контроль за бухгалтерським обліком операцій з депозитними та кредитними договорами, цінними паперами.
  • Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.
  • Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.
  • Успішний досвід проходження аудитів
Бухгалтер
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рентсервіс" (Професійна, підприємницька організація), Київ
02.2008 − 11.2009 (1 рік 9 місяців)
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій та відображення в бухгалтерському та податковому обліку; облік договорів з контрагентами.
  • Підготовка декларацій ПДВ, податку на прибуток, статистичної звітності.
  • Формування актів звірки для клієнтів і податків.
  • Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, формування протоколів за результатами інвентаризації.
  • Нарахування та виплата заробітної плати, розрахунок податків і зборів.
  • Оформлення та оформлення наказів на відрядження.
  • Складання фінансової звітності, податкових декларацій та звітності до пенсійного фонду; складання статистичної звітності та подання інших видів періодичної звітності подання звітності про кошти.
  • Успішний досвід проходження перевірок.
  • Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.
  • Оптимізація бухгалтерських процесів, участь у внутрішньому аудиті.
  • Успішний досвід проходження аудитів 

Освіта

Український інститут розвитку фондового ринку КНУ ім. В. Гетьмана,  (Київ)
НСЦСМ | НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
повна вища, 06.2021 − 12.2021 (5 місяців)
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" (Київ)
Менеджер фінансового забезпечення діяльності
повна вища, 03.2021 − 06.2021 (3 місяці)
Київський національний університет імені Тараса Шевченка  (Київ)
Економічний факультет
повна вища, 09.2003 − 06.2009 (5 років 9 місяців)

Знання мов:

Німецька - Вище середнього, Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Польська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: 1. Фінансове та бухгалтерське ПЗ 1С: Бухгалтерія / ERP (1С:Підприємство) SAP (Financial Accounting, Controlling modules) Oracle NetSuite / Oracle Financials Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations 2. Аналітика та бізнес-інтелект Power BI Excel
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Головний бухгалтер (IAPBE) Сертифікований бухгалтер КУА Фахівець із фінансової звітності. Внутрішній аудитор. Фахівець МСФЗ. Складання комплекту управлінської звітності, зокрема P&L, Cash-Flow, Balance, Бюджет, генеральний бюджет, горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтівСкладання та подання фінансової звітності МСФЗ в електронному форматі IXBRL. Таксономія UA XBRL МСФЗ. Консолідована фінансова звітність МСФЗ в електронному форматі IXBRL. Запобігання шахрайству, помилкам, розкраданням у компаніях. Орієнтація на вирішення бізнес-завдань, щоб було враховано інтереси власника бізнесу. Займаюся автоматизацією та оптимізацією процесів у бухгалтерії та виправлення помилок. Можу швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях і вирішувати проблеми, що виникли, і форс-мажори успішно. Можу відстояти права компанії щодо претензій податкових інспекцій. Займаюся бізнес-аудитом підприємства: фінансовий аудит, комерційний аудит, маркетинговий аудит, аудит виробництва та закупівель, IT-аудит. Займаюсь проведенням фінансового аналізу діяльності компанії.• Займаюсь організацією управлінського, фінансового, податкового обліку. Організація та проведення аудиту з урахування вимог щодо контролю якості відповідно до МСА та МСФЗ (IFRS, IAS). Складаю фінансову звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та Національних стандартів бухгалтерського обліку. Участь у консалтингових проектах у галузі облікових угод МСФЗ та їх управління, оптимізація фінансового управління та управлінського обліку, бізнес-планування, а також у створенні аналізу фінансового стану великих промислових підприємств, участь у проектах Due Diligence. Займаюсь впровадженням Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку на підприємстві. Проведення фінансової процедури Due Diligence. Оцінка справедливої вартості компанії. Займаюся формуванням звітів P&L, CashFlow та Balance та інших управлінських звітів при управлінні фінансами компанії. Формування платіжного календаря, аналіз ДДС, контроль залишків коштів на рахунках. Стратегічне планування та бюджетування. Орієнтація на бізнес клієнта – при пошуку рішень завжди враховую цілі та інтереси компанії, намагаюся максимально економити гроші компанії. Бюджетування, фінансове планування, податкове планування;• ЗЕД, імпорт/експорт товару, послуги, облік роялті.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД: Спеціаліст з фінансової звітності МСФЗ. Головний бухгалтер (IAPBE) Сертифікований бухгалтер Компанія управління активами. Внутрішній ревізор. Фінансовий менеджер. Фінансовий директор. Фінансовий контролер. Сертифікований бухгалтер М

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

VIP резюме

Часто шукають

↑ Вгору