Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1. Розробка стратегії та тактики розвитку HR-бренду, побудова HR-процесів для Private Label, Amazon.
2. Пошук ключового персоналу: Amazon Team Lead, Senior Account manager, Middle Accont manager, Chief designer, Customer Support, PPC.
3. Розробка HR-документації.
4. Навчання рекрутерів, щодо етапів пошуку персоналу та виявлення можливостей для оптимізації процесів рекрутингу.
5. Впровадження HR-системи та CRM.
1. Пошук та підбір персоналу всіх рівнів: фахівці з пошуку та аналізу товарів Amazon, помічники аккаунт-менеджерів Amazon, аккаунт-менеджери Amazon, РРС-фахівці, логісти, юристи з міжнародного права, дизайнери, SEO-копірайтери, Project менеджери та ін. У тому числі, пошук та підбір персоналу за кордоном (Індія, Пакистан та ін.).
2. Формування кадрового резерву працівників.
3. Адаптація та введення на посаду нових співробітників.
4. Участь у вирішенні трудових спорів та конфліктних ситуацій; проведення роботи з управління соціальними процесами у компанії, робота над створенням сприятливого психологічного клімату у колективі.
5. Розробка посадових інструкцій для персоналу.
6. Участь у формуванні корпоративної культури компанії.
7. Розрахунок та виплата заробітних плат співробітникам.
8. Розробка тестових завдань, опитувальників, чек-листів для кандидатів на посади.
9. Укладання договорів NDA.
10. Участь у розробці чат-ботів для кандидатів на різні вакансії, розробка воронки чат-бота, оптимізація процесу рекрутингу, тестування чат-ботів.
11. Проведення навчання співробітників, зокрема, навчання рекрутерів. Здійснення контролю над виконанням завдань, дотримання дедлайнів.
12. Участь у прийнятті рішень з питань найму, просування по службі, оголошення заохочень, нарахування бонусів та накладення стягнень/штрафів, зниження на посаді, а також звільнення співробітників спільно з керівництвом компанії.
1. Пошук та підбір молодшого, середнього та ТОП-персоналу для холдингу компанії.
2. Адаптація та введення на посаду персоналу.
3. Проведення структурної діагностики персоналу, оцінка результатів, складання висновків за результатами структурної діагностики.
4. Визначення потреби у персоналі, вивчення ринку праці з визначенням можливих джерел забезпечення необхідними кадрами.
5. Моніторинг ринку зарплат.
6. Ведення документообігу.
1. Здійснення керівництва компанії;
2. Планування, розробка та впровадження стратегічних планів для компанії;
3. Побудова та аналіз роботи бізнес-процесів компанії;
4. Організація економічно обґрунтованої операційної діяльності компанії;
5. Контроль роботи підрозділів (онлайн-напрямок, офлайн-напрямок);
6. Автоматизація логістичних процесів підприємства;
7. Вихід на нові торгові майданчики (онлайн-напрямок, розвиток SMM-напрямку);
8. Пошук та підбір персоналу (Топ-менеджмент);
9. Введення на посаду, адаптація ТОП-персоналу;
10. Навчання ТОП-персоналу, атестація персоналу після закінчення випробувального терміну;
11. Організація заходів щодо мотивування співробітників компанії;
12. Розробка системи мотивації та демотивації персоналу спільно з керівниками структурних підрозділів.
1) Розробка HR-стратегії та тактики компанії. Участь у розробці бізнес-процесів для відділу персоналу;
2) Пошук та підбір професіоналів у компанію, масовий рекрутинг (від лінійних співробітників до ТОП-менеджерів);
3) Адаптація нового персоналу у компанії. Розробка планів вступу на посаду нових співробітників. Контроль проходження новими співробітниками випробувального терміну.
4) Проведення структурної діагностики персоналу. Підготовка висновків про співробітників за результатами структурної діагностики;
5) Моніторинг рівня заробітних плат у холдингу АТ "Еввіва";
6) Розробка посадових інструкцій та організаційних профілів співробітників для всіх структурних підрозділів компанії;
7) Формування корпоративної культури холдингу;
8) Розробка документації для відділу персоналу (HR-документація);
9) Аналіз задоволеності та лояльності співробітників;
10) Планування потреби у персоналі;
11) Планування розвитку та навчання персоналу;
12) Аналіз складу персоналу.
Керування телефонними дзвінками та вхідною документацією; ведення листування з партнерами, клієнтами та постачальниками на прохання безпосереднього керівника; зустріч відвідувачів офісу; організація нарад та брифінгів; забезпечення співробітників офісу всім необхідним для роботи; контроль витрат на офісні потреби; реєстрація кореспонденції; розподіл документації з відділів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "HR-директор в Харкові"