UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Миколаєві, Резюме в Одесі
  4. Резюме HR-менеджер в
  5. HR-менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме HR-менеджер
Невмержицька Ірина

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяHR-менеджер

Заблоковано
20 000 грн.
 29 жовтня  Місто: Миколаїв
 Готова до переїзду в: Одеса
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, часткова зайнятість
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

помічник керівника
ФОП (Виробництво), Миколаїв
05.2023 − По теперішній час (1 рік 6 місяців)

Допомога в адмініструванні діяльності невеликого виробничого підприємства:

здійснення контактів з клієнтами та постачальниками; допомога в процесі

рекрутингу ( пошук кандидатів, встановлення первинного контакту та збір

стартової їнформації про кандидатів; запрошення на співбесіду; здійснення

зворотнього зв'язку); створення договорів та первинних бухгалтерських документів, тощо

Фахівець з публічних закупівель
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" (Виробниче підприємство), Миколаїв
08.2020 − 12.2021 (1 рік 3 місяці)

Організація повного циклу процесу публічних закупівель на підприємстві ( участь у закупівлі, укладання угоди, підтримка зв'язку з замовниками та контрагентами, контроль виконання замовлення тощо). За півтора роки тендерні закупівлі вийшли на рівень основного джерела доходу та основого напрямку діяльності підприємства.

офіс-менеджер
ПП "Мембранні технології" (Продажі та сервісне обслуговування), Миколаїв
07.2017 − 08.2019 (2 роки 1 місяць)

Супроводження та координація роботи менеджерів з продажу ( зв'язок з клієнтами, прийняття замовлень, ведення клієнтської бази в CRM системі Bitrix24. Допомога в організації семінарів для потенційних партнерів ( пошук, запрошення , подальші контакти тощо) та корпоративних заходів для організації. Результат: оптимізація роботи відділу продажів, створення позитивної та дружньої атмосфери в колективі; отримання навичок організаційної роботи та досвід роботи з CRM

Спеціаліст відділу супроводження та обслуговування клієнтів корпоративного та індивідуального бізнесу
ПАТ "КБ " Преміум ", м. Миколаїв (Банківська установа), Миколаїв
01.2016 − 07.2016 (5 місяців)

Супроводження та обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу. Результат: створення ідеального емоційного клімату в колективі та налагодження всіх робочих процесів завдяки злагодженій командній роботі

Спеціаліст відділу операційної діяльності (індивідуальний та корпоративний бізнес)
ПАТ "БАНК ФОРУМ" (Банківська установа), Миколаїв
10.2006 − 03.2014 (7 років 4 місяці)

Супроводження та обслуговування клієнтів індивідуального та корпоративного бізнесу. Результат: завдяки вдалим комунікаціям та створення комфортної обстановки - збереження та примноження клієнтської бази; створення дружньої атмосфери та клімату взаємної підтримки в колективі.

Фахівець індивідуального бізнесу
АКІБ " УкрСиббанк", м. Миколаїв (Банківська установа), Миколаїв
08.2005 − 09.2006 (1 рік 1 місяць)

Супроводження та обслуговування клієнтів індивідуального та корпоративного бізнесу. Результат: завдяки злагодженій командній роботі за рік вивели безнадійне міні - відділення , яке планувалось під закриття, на рівень першої десятки по філії. Вдалий досвід навчання новачків та передачі знань,  адаптації та супроводження нового працівника в перший місяць роботи.

Освіта

Національний Університет Кораблебудування ім. адмірала Макарова (Миколаїв)
Облік та аудит
повна вища, 09.1998 − 06.2002 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Prometheus HR_UP101 HR-менеджер, 2024 рік ( вересень-жовтень)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: робота з інструментами Google ( середній рівень); користувач CRM системи ( практичне використання Bitrix24 та розуміння принциу роботи інших); Trello( планування власними планами та задачами , базові навички роботи у корпоративній версії);1-C ( створення первинної документації, ведення складського обліку; ведення клієнтської та контрагентської бази); МеDoc ( складання деяких видів звітності)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальність та абсолютна порядність; адаптивність; здатність навчатися та змінювати сферу дільності; емпатійність; вміння слухати і чути; вміння працювати в команді; відчуття гумору . Любов до читання та музики - мої довічні супутники)
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Мета- змінити життя на краще та віра в існування "роботи мрії" де будуть співпадати інтереси роботодавця та мої власні, та де я зможу проявити свої здібності на користь компанії , отримуючи задоволення та гідну компнесацію. Мати можливість до

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають

↑ Вгору