Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов'язки:
- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.
- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму.
- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.
- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.
Навички:
- Пошук та підбір персоналу.
- Складання вакансій та описів посад.
- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.
- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.
- Управління базою даних кандидатів.
- Навички переговорів та переконання.
Основні обов'язки SMM-менеджера:
1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)
2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.
3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.
4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.
Обов'язки:
-Відкриття, розвиток підприємств та розширення видів діяльності.
-Фінансовий аналіз, планування бухгалтерського і податкового обліку, управління консалтинговою бухгалтерією.
-Юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.
-Підготовка угод з орендодавцями та вирішення питань щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.
-HR-менеджер..
-Контроль та управління кадровим діловодством.
-Організація відряджень, бронювання квитків, проживання, та належного звітування.
-Управління охороною праці.
-Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства.
-Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій зовнішньоекономічної діяльності.
-Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.
-Успішне проходження перевірок різних державних структур.
Підписатись на розсилку нових резюме: "HR-Менеджер, Рекрутер в Миколаєві"