UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Миколаєві
  4. Резюме HR-Менеджер, Рекрутер в
  5. HR-Менеджер, Рекрутер
Запропонувати вакансію
Резюме HR-Менеджер, Рекрутер
Мунтянова Анастасія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяHR-Менеджер, Рекрутер

Заблоковано
18 000 грн.
 29 лютого  Місто: Миколаїв
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

рекрутер
Фрілансер (Інтернет-магазини), Дніпро
02.2023 − (2023 роки 2 місяці)

Обов'язки:
- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.

- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму.
- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.
- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.

Навички:
- Пошук та підбір персоналу.

- Складання вакансій та описів посад.

- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.

- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.

- Управління базою даних кандидатів.

- Навички переговорів та переконання.

SMM-менеджер
Manana.UA (Бренд вишитого одягу), Львів
09.2019 − 08.2021 (1 рік 11 місяців)

Основні обов'язки SMM-менеджера:

1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)


2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.

3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.

4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.

Генеральний Директор
ТОВ "Техвіта" (Суднобудування), Миколаїв
09.2015 − 06.2019 (3 роки 9 місяців)

Обов'язки:

-Відкриття, розвиток підприємств та розширення видів діяльності.
-Фінансовий аналіз, планування бухгалтерського і податкового обліку, управління консалтинговою бухгалтерією.
-Юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.
-Підготовка угод з орендодавцями та вирішення питань щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.
-HR-менеджер..

-Контроль та управління кадровим діловодством.

-Організація відряджень, бронювання квитків, проживання, та належного звітування.
-Управління охороною праці.
-Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства.
-Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій зовнішньоекономічної діяльності.
-Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.
-Успішне проходження перевірок різних державних структур.

Освіта

Миколаївський Політехнічний Технікум (Миколаїв)
Бухгалтерський облік
середньо-спеціальна, 09.2000 − 05.2001 (7 місяців)
Миколаївський Політехнічний Технікум (Миколаїв)
Бухгалтерський облік (друга освіта)
середньо-спеціальна, 09.2000 − 05.2001 (7 місяців)
Миколаївський Політехнічний Технікум (Миколаїв)
Техник-електрик промислових споруд
середньо-спеціальна, 09.1993 − 02.1997 (3 роки 5 місяців)

Додаткова освіта

 ТОВ "Регіональний учбовий центр" Посвідчення про перевірку знань з охорони праці (11.2019р. дійсно до 11.2023р.)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Польська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Windows 11, 10, 8.1, 7, Excel, Word, MS-Office (Word, Excel), OpenOffice, Dropbox, 1C -Бухгалтерия, M.E.Doc, Клиент-Банк, TeamViewer, Adobe Reader.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями одночасно. Аналітичний склад розуму, стресостійкість. Відмінні комунікаційні та міжособисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом. Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами, рекрутинг, робота у сфері нерухомості, SMM. Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel) та іншими відповідними програмами. Високі стандарти етичної та професійної поведінки.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору