UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові, Резюме в Тернополі, Резюме в Чернівцях, Резюме в Луцьку
  4. Резюме Керівник в
  5. Керівник
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Керівник

Заблоковано
40 000 грн.
 29 вересня 2021  Місто: Львів
 Готовий до переїзду в: Тернопіль, Чернівці, Луцьк
Вік:53 роки
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Керівництво; Сільське господарство, агробізнес
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Опис

Костюк Сергій Степанович

Вік: 49 років
Україна, Львівська обл, м. Львів ,

Професійний та досвідчений фахівець з управління в галузях сільського господарства та банківської справи . Маю чудові навики у виробничому та фінансовому менеджменті; досвід управління великими виробничими колективами та невеликими групами працівників. Розглядаю пропозиції щодо роботи управлінця у підприємствах агропромислового комплексу , зокрема пов'язаних із виробництвом та переробкою сільськогосподарської продукції, та фінансових установах.


Освіта:


1988 – 1993 – Львівський державний сільськогосподарський інститут. Факультет : економіка та управління в галузях АПК. Кваліфікація - економіст – організатор. Диплом з відзнакою.


Досвід роботи:


2020-2021 р.р.

Приватний підприємець.

Вид діяльності :  Консультування сільськогосподарських виробників щодо налагодження виробничих процесів, та оптимізації використання виробничих потужностей.

Здійснення фінансового аналізу діяльності підприємств, налагодження менеджменту на підприємствах.

Підготовка бізнес – планів для стратегічного планування та залучення фінансових ресурсів.

Постачання запилювачів, та засобів біологічного захисту рослин для виробників овочів, плодів та ягід .

Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами.


2006 – 2020 р.р.

Директор. Тепличний комбінат,

Спеціалізація підприємства:
Вирощування овочів та грибів у закритому ґрунті.

Оптова та роздрібна торгівля овочами у т.ч. експортно – імпортні операції;

Кількість працівників – 170 чол.

Основні обов’язки:

  • Стратегічне та оперативне планування діяльності підприємства;
  • Керівництво колективом підприємства;
  • Оперативний аналіз господарської діяльності підприємства;
  • Проведення закупок обладнання, засобів виробництва, інших товаро – матеріальних цінностей , в т.ч. через проведення тендерів;
  • Формування і управління політикою по продажах продукції, аналіз стану ринків;
  • Розробка маркетингової стратегії, залучення покупців, проведення переговорів.
  • Загальний нагляд за підприємством (дотримання норм податкового, екологічного законодавства; охорони праці, та трудового законодавства);
  • Керівництво проектами по капітальному будівництву та реконструкції підприємства;
  • Підбір кадрів – ІТП, та фінансова господарської служби.
  • Результати за період роботи:
    За час моєї роботи підприємство збільшило площі скляних теплиць з 2 до 7 га, побудувало котельню на твердому паливі потужністю 25 мВт , цех по вирощуванню грибів. Товарообіг збільшився у 14 раз

2001 - 2006 р.р.

Начальник відділення ПАТ "Райффайзенбанк Аваль",

м. Сокаль, Львівськая обл.

Спеціалізація підприємства:

- надання банківських послуг для фізичних та юридичних осіб.

Кількість підлеглих – 8 чол.

Основні обов’язки:

- стратегічне і оперативне управлення діяльністю відділення;

діяльність по виконанню планових показників;

  • - організація активного залучення і якісного обслуговування клієнтів;
  • - збільшення об’єму продажу продаж банківських продуктів;
  • - контроль за роботою відділення та проведення структурного аналізу діяльності.

Результати діяльності:
В період мої роботи відділення в рейтингу по Львівські Дирекції піднялось с 31 на 5 місце. Ресурсна база була збільшена у 25 разів.


1999 – 2001р.р.

Головний бухгалтер. Сокальское УЕГГ філія ПАТ "Львівгаз", м. Сокаль.

Спеціалізація підприємства:
Обслуговування місцевих газопроводів, постачання газу населенню, монтажні роботи.

Кількість підлеглих – 4 чол.

Основні обов’язки:

  • організація та ведення бухгалтерського обліку ;
  • підготовка та затвердження робочого плану рахунків бух обліку підприємства;
  • своєчасна оплата податків та зборів у бюджет,та інших платежів ;
  • дотримання фінансової та касової дисципліни;

Результати діяльності:
За період мої роботи була сформована фінансова служба підприємства (підприємство зареєстроване 11.1999), введений в дію електронний облік.


1996 – 1999 р.р.

Начальник фінансово - ревізійного відділу Управління агропромислового розвитку Сокальскої РДА, м. Сокаль

Спеціалізація організації:
Агропромисловий відділ РДА

Кількість підлеглих: 2 чол.

Основні обов’язки:

  • приймання та формування зведених звітів сільгосппідприємств району;
  • проведення тренінгів з фінансовими службами підприємств;
  • підготовка документів на державну підтримку для сільськогосподарських підприємств.
    - підготовка та затвердження робочого плану рахунків бухгалтерського обліку;
  • своєчасне і точне відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій;


1996 – 1993 р.р.

Заступник директора ВАТ "ЛЬОН", м. В. Мости

Спеціалізація підприємства:
Заготовка, доробка та реалізація льоноволокна, оптова та роздрібна торгівля засобами виробництва для сільськогосподарських виробників.

Кількість підлеглих : 6 чол.

Основні обов’язки:

- переговори с покупцями та постачальниками, підготовка угод;

- організація роботи транспорту підприємства;

- оформлення експортних операцій.
- контроль за фінансовою діяльністю підприємства;

Суспільна робота:

Експертна робота та суспільна діяльність


2016 – експерт проекту: «Об’єднуймося свідомо: підвищення ефективності процесу об’єднання громад у Львівській області», проект програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні» - проведення бюджетного аналізу місцевих громад, надання рекомендацій щодо розробки планів розвитку та фінансування цих проектів.


2016 – експерт з розвитку підприємництва та місцевих громад Сокальської Агенції регіонального розвитку - практична допомога підприємцям, установам, організаціям, органам місцевого самоврядування з питань підготовки програм, інвестиційних проектів, стратегій місцевого розвитку.


2010 – 2015 депутат Сокальської районної ради, голова постійної комісії з питань бюджету, фінансів та розвитку територій. Формування районного бюджету , аналіз факторів впливу на доходи та видатки місцевого бюджету, аналіз виконання бюджету, підготовка загально районних бюджетних програм, програми соціально – економічного розвитку.


2009 - експерт проекту: «Трансфер досвіду з Любельського воєводства для Сокальщини, в сфері енергозберігаючих технологій». Підвищеня рівня знань фермерів, керівників агроформувань, підприємців на тему енергозберігаючих технологій.

2008 - DFID Міністерство Міжнародного Розвитку Великобританії - експерт з розробки Стратегій місцевого розвитку.


2008 – експерт з фінансування при створенні Сокальського фонду підтримки підприємництва для надання кредитів підприємцям.


2005 – засновник ГО Сокальська Агенція регіонального розвитку - координація, розробка та реалізація проектів та програм направлених на розвиток регіону..


Навчання


2006 – участь в навчальному курсі «Школа менеджерів» у Вищій школі менеджменту і управління міста Замость


2004 – учасник навчального курсу «Фінансові аспекти функціонування малих та середніх підприємств».

2000-2001 – учасник курсів «Академія Місцевого Розвитку» (Варшава, Київ)


Особисті якості:

  • цілеспрямованість у досягненні визначених цілей;
  • організаторські здібності;
  • здатність до швидкого навчання, вміння навчати інших;
  • стресо стійкість у конфліктних та нестандартних ситуаціях;
  • добросовісне виконання поставлених задач, орієнтація на результат;
  • навики ведення переговорів с клієнтами;
  • уміння організовувати людей на виконання поставлених задач;
  • здатність самостійно приймати рішення;

Навички і вміння:

  • організація та проведення нарад / переговорів / суспільних подій
  • зв'язки з інвесторами / донорських організацій / важливих партнерів.
  • проведення співбесіди з кандидатами для працевлаштування
  • спілкування з громадськістю , в командах, чи за допомогою електронних засобів масової інформації.
  • відмінні презентаційні, та переговорні навички;
  • організована, динамічна; відмінні навички планування з великою увагою до деталей і вмінням розставляти пріоритети в роботі.
  • Комунікабельний, активний, працюю над собою, швидко засвоюю нові сфери діяльності, постійно підвищую свій професійний рівень, працюю на результат.

Мови – українська, російська, польська вільно володію, англійська робочий рівень володіння.

Вільно володію ПК, працюю з програмним забезпеченням Microsoft Office, іншими офісними програмами, 1С бухгалтерія.


Додаткова інформація:

- водійські права категорії “В”, стаж водіння – 25 років;
- наявність закордонного паспорта;

Сімейний стан :

- Одружений , двоє дітей.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору