Фролов Володимир Миколайович
Телефон:
+ 38-098-132-24-79
Ел. пошта:
frolovvn1964@gmail.com
Skype
frolovvn64
Дата народження:
12.01.1964
громадянство:
Україна
Сімейний стан:
одружений
діти:
дочка син
Постійне місце проживання
Київ
Освіта:
Краснодарське вище військове училище ім. Штеменко С.М, з відзнакою. – магістр
Вінницький політехнічний університет (Автоматика і телемеханіка) - магістр
Досвід роботи
Червень 2021 - березень 2022 р
ДП «Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки»
Напрямок діяльності:
Науково-технічна підтримка державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки в Україні
Посада:
Науковий співробітник (начальник режимно-секретного органу)
Обов'язки:
- Організація роботи щодо збереження державної таємниці
- Контроль за виконанням законодавчих актів в сфері захисту державної таємниці
- Проведення службових розслідувань, профілактична робота
- Участь в організації та прийомі вітчизняних та іноземних делегацій
Березень 2015 - березень 2020 р
Національний медичний університет ім. Богомольця
Напрямок діяльності:
Адміністративний департамент
Посада:
Начальник служби
Обов'язки:
- Організація і управління системами безпеки (протипожежні системи, системи охорони, системи контролю доступу і т.д.).
- Робота з контролюючими організаціями та інспекціями різних відомств, проведення перевірок і отримання необхідних дозволів.
- Проведення переговорів з замовниками, проектними організаціями, підготовка та укладення договорів, контроль виконання договірних зобов'язань.
- Підготовка і проведення нарад з удосконалення систем безпеки.
- Контроль за використанням основних фондів університету.
- Участь в організації потокових ремонтів і модернізації інженерних систем.
- Формування та контроль виконання бюджету адміністративного департаменту.
Травень 2012 - березень 2015 р
ПАТ «Київобленерго»
Напрямок діяльності:
Постачання електроенергії
Посада:
Провідний менеджер з нетехнічних втрат
Обов'язки:
- Організація і здійснення роботи по мінімізації нетехнічних втрат електроенергії.
- Розробка і впровадження нормативних документів щодо зниження нетехнічних втрат.
- Розробка і впровадження системи внутрішнього аудиту.
- Взаємодія з представниками інших компаній, вивчення передового досвіду.
- Робота зі скаргами та пропозиціями клієнтів і співробітників.
Квiтень 2011 - жовтень 2011
Електротехнічна компанія «E.NEXT.UKRAINE»
Напрямок діяльності:
Виробництво і продаж електротехнічного обладнання
Посада:
Заступник Генерального директора (216 співробітників)
Обов'язки:
- Оперативне керівництво діяльністю компанії.
- Оптимізація взаємодії структурних підрозділів компанії.
- Організація роботи з персоналом (підбір, адаптація, навчання, розвиток, контроль дотримання дисципліни).
- Формування цілей та завдань керівників підрозділів на основі стратегії компанії.
- Організація і керівництво системою обміну інформацією та контролю виконання.
- Проведення переговорів з замовниками, підрядниками, проектними організаціями (по Україні і СНД), підготовка та укладення договорів, контроль виконання договірних зобов'язань, мінімізація дебіторської заборгованості.
- Робота з контролюючими організаціями (митниця, податкова і т.д.).
- Впровадження CRM-системи в систему продажів і обслуговування клієнтів.
- Організація роботи транспортного підрозділу
- Організація експлуатації основних фондів компанії (офісних приміщень, складів і т.д.)
- Керівництво роботою адміністративно-господарського департаменту.
- Участь у формуванні бюджету компанії та контроль за виконанням .
Березень 2010 -
Квітень 2011
Національна компанія ЗАТ "Центр протипожежних технологій"
Напрямок діяльності:
Продаж, монтаж і сервісне обслуговування систем безпеки (протипожежні системи, системи охорони, системи контролю доступу і т.д.)
Посада:
Комерційний директор (36 співробітників)
Обов'язки:
- Керівництво діяльністю підприємства в області матеріально-технічного забезпечення та збуту, контроль зберігання і транспортування продукції.
- Робота з контролюючими організаціями та інспекціями різних відомств.
- Розробка заходів з ресурсозбереження, поліпшення економічних показників, підвищенню ефективності діяльності підприємства, зміцнення фінансової дисципліни.
- Розробка і здійснення маркетингової стратегії, пошук нових ринків збуту.
- Проведення переговорів з замовниками, підрядниками, проектними організаціями (по Україні і СНД), підготовка та укладення договорів, контроль виконання договірних зобов'язань, контроль і мінімізація дебіторської заборгованості.
- Участь у формуванні бюджету компанії, контроль за його виконанням.
Червень 2009 -
грудень 2009р
ТОВ «Просвіт»
Напрямок діяльності:
Оптовий продаж електротехнічної продукції
Посада:
Комерційний директор (27 співробітників)
Обов'язки:
- Керівництво діяльністю підприємства і філій в області матеріально-технічного забезпечення і збуту.
- Розробка перспективних і поточних планів закупівлі та збуту продукції (по підприємству і філіям).
- Розробка стандартів роботи філій підприємства.
- Розробка заходів з ресурсозбереження, удосконалення нормування запасів, поліпшення економічних показників, підвищенню ефективності діяльності підприємства, зміцнення фінансової дисципліни.
- Впровадження нових видів продукції.
- Керівництво адміністративно-господарської службою компанії.
червень 2006-
Березень 2009
Національна мережа складів - магазинів ТОВ «Будмакс»
Напрям діяльності:
Оптовий продаж будматеріалів (В2В)
Посада:
Адміністративний директор ВФ ТОВ «Будмакс» (87 співробітників)
Обов'язки:
- Зміна організації роботи з роздрібного магазину до філії з системою активних продажів (В2В)
- Робота з дистриб'юторами, укладання договорів, контроль дебіторської заборгованості, переговори з VIP-клієнтами
- Організація взаємодії служб і відділів філії
- Замовлення товару, аналіз складських залишків, робота з постачальниками (Україна, Польща, Німеччина, Туреччина, Молдова)
- Створення та організація роботи транспортного підрозділу, відділу логістики.
- Робота з субпідрядними організаціями
- Робота з контролюючими організаціями та інспекціями різних відомств
- Керівництво адміністративно-господарської службою.
- Організація і управління транспортним підрозділом.
- Формування та контроль виконання бюджету філії.
Березень 2004 -
Червень 2006
ПВКП «ІНСАЙТІС»
Напрям діяльності:
Оптова торгівля продуктами харчування
Посада:
Керівник відділу продажів (17 співробітників)
Обов'язки:
- Створення і керівництво роботою відділу продажів.
- Замовлення товару, аналіз складських залишків, робота з постачальниками.
- Переговори з VIP-клієнтами, укладання договорів.
- Навчання торгових представників.
- Підбір торгових представників, моніторинг ринку, вивчення конкурентів.
- Звітність з продажу.
- Контроль дебіторської заборгованості .
- Керівництво адміністративно-господарської службою.
Березень 2004 -
Жовтень 2004
ПАТ "АК Вінницяобленерго"
Напрямок діяльності:
Постачання електроенергії
Посада:
Начальник служби безпеки (127 співробітників)
Обов'язки:
- Організація і забезпечення безпеки матеріальних, фінансових та інших ресурсів компанії.
- Забезпечення захисту інформації, яка становить комерційну таємницю.
- Організація охорони і пропускного режиму на об'єктах компанії.
- Виявлення та усунення можливих каналів витоку інформації, що становить комерційну таємницю.
- Організація і керівництво відділом економічної безпеки.
- Взаємодія з державними структурами з питань загальної, економічної та інформаційної безпеки компанії.
- Проведення планових перевірок в підрозділах компанії з питань безпеки.
- Проведення службових розслідувань за фактами порушень і зловживань в компанії.
Вересень 2002 - Жовтень 2004
ЗАТ «Івано-Франківська меблева фабрика»
Напрям діяльності:
Виробництво і продаж меблів
Посада:
Директор представництва (9 співробітників)
Обов'язки:
- Продаж меблів на території Вінниці та області.
- Замовлення товару, аналіз складських залишків .
- Укладання договорів з торговими організаціями.
- Проведення моніторингу ринку, вивчення конкурентів.
- Організація і керівництво транспортним підрозділом.
- Формування та контроль виконання бюджету.
Червень 1982-
Серпень 2002
Державна служба
Напрям діяльності:
Захист державної таємниці, виявлення і усунення каналів витоку секретної інформації
Посада:
Начальник відділу (17 співробітників)
Обов'язки:
- Організація роботи щодо збереження державної і військової таємниці
- Контроль за виконанням законодавчих актів в сфері захисту державної таємниці
- Проведення службових розслідувань, профілактична робота
- Участь в організації та прийомі вітчизняних та іноземних делегацій
Володіння мовами.
Мова
Російська
вільно
Українська
вільно свідоцтво про освіту
СШ №12 м. Вінниця № 918152
Англійська
розмовний рівень
Додаткові навички:
- Посвідчення водія - категорія В С. Водійський стаж з 1986 р.
- Персональний комп'ютер - впевнений користувач
Готовність до відряджень: готовий