Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Нарахування заробітної плати, додаткових виплат на підставі прийнятих документів;
- нарахування листів непрацездатності;
- перевірка фактично відпрацьованих годин та відволікання згідно з табелем обліку робочого часу з програмою ФОБОС;
- нарахування премій, відпусток тощо згідно наказів;
- формування відомостей на розрахункові, відпустки, аванс, заробітну плату тощо.
Виконання планів;
- залучення клієнтів на обслуговування;
- проведення переговорів/презентацій;
- організація і контроль роботи відділення (відкриття, закриття, результати продажів, операції, робота зі скаргами/запереченнями клієнтів).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник, бухгалтер, помічник бухгалтера в Києві"