UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник проектів та програм/Фахівець підтримки фронт-системи в Києві
  5. Керівник проектів та програм/Фахівець підтримки фронт-системи
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник проектів та програм/Фахівець підтримки фронт-системи
Руденко Юрій

Керівник проектів та програм/Фахівець підтримки фронт-системи

Заблоковано
 28 березня 2023  Місто: Київ
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Банківська справа, ломбарди
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керівник проєктів та програм Відділу супроводження кредитних систем та систем дистанційного банківського обслуговування Управління інформаційних та банківських технологій
АТ "Форвард Банк" (Банк), Київ
03.2014 − По теперішній час (10 років 9 місяців)

Основні обов’язки:

  • Підготовка, погодження та затвердження функціональних вимог по новим та існуючим процесам, реєстрація задач розробнику ПЗ (система управління версіями IBM Rational ClearCase, а також система управління змінами IBM Rational ClearQuest);
  • Проведення тестування ПЗ Банку для перевірки на відповідність проєкту;
  • Проведення для замовника демонстрації виконаних доопрацювань ПЗ Банку;
  • Підготовка, погодження, підписання внутрішніх актів тестування в частині доопрацювань ПЗ Банку виконаних розробниками/вендорами;
  • Адміністрування продуктової лінійки Банку (кредитні/дебетні картки, POS/PIL кредити) на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Credit, Siebel CRM);
  • Налаштування/внесення змін у тарифи по картковим продуктам на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Credit, Siebel CRM);
  • Адміністрування користувачів, системних налаштувань, довідників на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Siebel CRM);
  • Взаємодія з іншими підрозділами Банку щодо внесення змін до продуктової лінійки;
  • Збір інформації про проблеми та помилки, що виникають у роботі карткових/кредитних продуктів и технологій, що знаходяться в компетенции відділу, проведення аналізу причин виникнення помилок та їх усунення;
  • Аналіз та вирішення задач/інцидентів в системі управління запитів користувачів (Mantis, Redmine, JIRA, Oracle Database, Sybase Database);
  • Пошук та тестування можливих обхідних рішень для забезпечення функціонування системи/технології, до усунення помилки;
  • Тестування отриманих рішень, підготовка заключень про можливість використання даних рішень на продуктивному середовищі;
  • Участь у міграції існуючих систем Банку на нові платформи (Siebel CRM).

Результати роботи:

  • Оптимізація технології взаємодії Банку з Податковою Адміністрацією України при відкритті карткових рахунків у фронт-системі Банку;
  • Впровадження технології реєстрації клієнтів у фронт-системі Банку за допомогою ID-карти;
  • Проєкт міграції Довідкого-інформаційного Центру Банку на нову платформу обслуговування та підтримки кліентів (Siebel CRM);
  • Активна участь в проєкті міграції фронт-системи Банку на нову платформу (Siebel CRM).
 Є рекомендації з даного місця роботи
Старший фахівець Відділу роздрібних продуктів (дебетних карткових продуктів) Управління роздрібних продуктів та перехресних продажів
ПАТ "Альфа Банк" (Банк), Київ
07.2013 − 02.2014 (7 місяців)

Основні обов’язки:

  • Внесення змін в Стандарти Банку в частині дебетних карткових продуктів;
  • Актуалізація лінійки дебетних карткових продуктів;
  • Взаємодія з підрозділами Банку на етапі впровадження нових карткових продуктів;
  • Моніторинг ринку дебетних карт;
  • Підтримка підрозділів Банку з питань, пов’язаних з функціонуванням дебетних карткових продуктів, в т.ч. взаємодія з МПС;
  • Тестування лінійки нових продуктів на етапі заведення у фронт-систему Банку (JIRA, C-Front).

Результати роботи:

  • Участь у запуску нового продукту на ринку пластикових карт з програмою лояльності MAXI.
 Є рекомендації з даного місця роботи
Старший спеціаліст відділу методології продажів Департаменту роздрібних продажів
ПАТ "Альфа-Банк" (Банк), Київ
10.2012 − 07.2013 (9 місяців)

Основні обов’язки:

  • Розробка та модернізація навчальних матеріалів по продуктам, послугам та програмам Банку в форматі презентацій, інструкцій, скриптів розмов;
  • Розробка та призначення дистанційних тестів, курсів по продуктам Банку (WebTutor);
  • Інформаційна підтримка регіональних тренерів и співробітників мережі;
  • Контроль знань регіональних тренерів/співробітників мережі (тел. опитування, дистанційне тестування та призначення курсів (WebTutor));
  • Участь в проєктних групах та взаємодія з розробниками продуктів, послуг Банку;
  • Супровід електронного навчання та тестування (контроль проходження навчання, робота з керівниками в регіонах для забезпечення проходження курсів/тестування співробітників).
 Є рекомендації з даного місця роботи
Спеціаліст по Операційно-касовій роботі
ПАТ "Альфа-Банк" (Банк), Київ
09.2011 − 10.2012 (1 рік )

Основні обов’язки:

  • Відкриття/закриття/обслуговування карткових/кредитних/поточних/депозитних рахунків.
 Є рекомендації з даного місця роботи
Економіст 1 категорії
ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" (Банк), Житомир
05.2009 − 05.2011 (2 роки )

Основні обов’язки:

  • Надання кліентам Банку послуг по всьому комплексу банківських продуктів;
 Є рекомендації з даного місця роботи

Освіта

Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (Харків)
Радіоелектронні пристрої системи та комплекси
повна вища, 09.2003 − 05.2009 (5 років 7 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвід роботи с програмним забезпеченням Bankmaster, Монах, АБС Б2, Slolp, Siebel CRM, C-Front, WebTutor, Is-Card, Credit, Lotus, Agent, UPC Online, IBM Rational ClearCase, IBM Rational ClearQuest, JiRA, Redmine, Mantis, PL/SQL Developer, DBArtisan.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  У роботі відповідальний, старанний, серйозний, легко навчаюсь;  Характер спокійний, врівноважений.  Без шкідливих звичок, захоплення спортом (футбол, плавання).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору