Досвід роботи
Керівник проєктів та програм Відділу супроводження кредитних систем та систем дистанційного банківського обслуговування Управління інформаційних та банківських технологій
АТ "Форвард Банк" (Банк), Київ
03.2014 − По теперішній час (10 років 9 місяців)
Основні обов’язки:
- Підготовка, погодження та затвердження функціональних вимог по новим та існуючим процесам, реєстрація задач розробнику ПЗ (система управління версіями IBM Rational ClearCase, а також система управління змінами IBM Rational ClearQuest);
- Проведення тестування ПЗ Банку для перевірки на відповідність проєкту;
- Проведення для замовника демонстрації виконаних доопрацювань ПЗ Банку;
- Підготовка, погодження, підписання внутрішніх актів тестування в частині доопрацювань ПЗ Банку виконаних розробниками/вендорами;
- Адміністрування продуктової лінійки Банку (кредитні/дебетні картки, POS/PIL кредити) на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Credit, Siebel CRM);
- Налаштування/внесення змін у тарифи по картковим продуктам на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Credit, Siebel CRM);
- Адміністрування користувачів, системних налаштувань, довідників на стороні клієнтської фронт-системи Банку (Siebel CRM);
- Взаємодія з іншими підрозділами Банку щодо внесення змін до продуктової лінійки;
- Збір інформації про проблеми та помилки, що виникають у роботі карткових/кредитних продуктів и технологій, що знаходяться в компетенции відділу, проведення аналізу причин виникнення помилок та їх усунення;
- Аналіз та вирішення задач/інцидентів в системі управління запитів користувачів (Mantis, Redmine, JIRA, Oracle Database, Sybase Database);
- Пошук та тестування можливих обхідних рішень для забезпечення функціонування системи/технології, до усунення помилки;
- Тестування отриманих рішень, підготовка заключень про можливість використання даних рішень на продуктивному середовищі;
- Участь у міграції існуючих систем Банку на нові платформи (Siebel CRM).
Результати роботи:
- Оптимізація технології взаємодії Банку з Податковою Адміністрацією України при відкритті карткових рахунків у фронт-системі Банку;
- Впровадження технології реєстрації клієнтів у фронт-системі Банку за допомогою ID-карти;
- Проєкт міграції Довідкого-інформаційного Центру Банку на нову платформу обслуговування та підтримки кліентів (Siebel CRM);
- Активна участь в проєкті міграції фронт-системи Банку на нову платформу (Siebel CRM).
Є рекомендації з даного місця роботи
Старший фахівець Відділу роздрібних продуктів (дебетних карткових продуктів) Управління роздрібних продуктів та перехресних продажів
ПАТ "Альфа Банк" (Банк), Київ
07.2013 − 02.2014 (7 місяців)
Основні обов’язки:
- Внесення змін в Стандарти Банку в частині дебетних карткових продуктів;
- Актуалізація лінійки дебетних карткових продуктів;
- Взаємодія з підрозділами Банку на етапі впровадження нових карткових продуктів;
- Моніторинг ринку дебетних карт;
- Підтримка підрозділів Банку з питань, пов’язаних з функціонуванням дебетних карткових продуктів, в т.ч. взаємодія з МПС;
- Тестування лінійки нових продуктів на етапі заведення у фронт-систему Банку (JIRA, C-Front).
Результати роботи:
- Участь у запуску нового продукту на ринку пластикових карт з програмою лояльності MAXI.
Є рекомендації з даного місця роботи
Старший спеціаліст відділу методології продажів Департаменту роздрібних продажів
ПАТ "Альфа-Банк" (Банк), Київ
10.2012 − 07.2013 (9 місяців)
Основні обов’язки:
- Розробка та модернізація навчальних матеріалів по продуктам, послугам та програмам Банку в форматі презентацій, інструкцій, скриптів розмов;
- Розробка та призначення дистанційних тестів, курсів по продуктам Банку (WebTutor);
- Інформаційна підтримка регіональних тренерів и співробітників мережі;
- Контроль знань регіональних тренерів/співробітників мережі (тел. опитування, дистанційне тестування та призначення курсів (WebTutor));
- Участь в проєктних групах та взаємодія з розробниками продуктів, послуг Банку;
- Супровід електронного навчання та тестування (контроль проходження навчання, робота з керівниками в регіонах для забезпечення проходження курсів/тестування співробітників).
Є рекомендації з даного місця роботи
Спеціаліст по Операційно-касовій роботі
ПАТ "Альфа-Банк" (Банк), Київ
09.2011 − 10.2012 (1 рік )
Основні обов’язки:
- Відкриття/закриття/обслуговування карткових/кредитних/поточних/депозитних рахунків.
Є рекомендації з даного місця роботи
Економіст 1 категорії
ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" (Банк), Житомир
05.2009 − 05.2011 (2 роки )
Основні обов’язки:
- Надання кліентам Банку послуг по всьому комплексу банківських продуктів;
Є рекомендації з даного місця роботи
Додаткова інформація
Знання комп'ютера, програм: Досвід роботи с програмним забезпеченням Bankmaster, Монах, АБС Б2, Slolp, Siebel CRM, C-Front, WebTutor, Is-Card, Credit, Lotus, Agent, UPC Online, IBM Rational ClearCase, IBM Rational ClearQuest, JiRA, Redmine, Mantis, PL/SQL Developer, DBArtisan.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: У роботі відповідальний, старанний, серйозний, легко навчаюсь;
Характер спокійний, врівноважений.
Без шкідливих звичок, захоплення спортом (футбол, плавання).