UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Сумах
  4. Резюме Керівник регіональної дирекції, начальник регіонального управління в
  5. Керівник регіональної дирекції, начальник регіонального управління
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник регіональної дирекції, начальник регіонального управління
Гусєв Ярослав

Керівник регіональної дирекції, начальник регіонального управління

Заблоковано
  7 жовтня 2022  Місто: Суми
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Радник директора з питань зовнішньо-економічної діяльності
ТОВ "Карней" (Торгівля товарами непродовольчої групи), Суми
12.2021 − 07.2022 (7 місяців)

Гуртова торгівля товарами непродовольчої групи

Директор Центрального Сумського відділення
АТ «ВТБ Банк» (Банківська діяльність), Суми
02.2010 − 06.2020 (10 років 4 місяці)
  • Планування, організація діяльності в регіоні, здійснення загального керівництва відділенням, контроль за виконанням завдань і функцій, покладених на підпорядковані підрозділи.
  • Виконання бізнес-плану, забезпечення ефективної та прибуткової діяльності відділення.
  • Залучення клієнтів корпоративного бізнесу, допомога та контроль в залучені співробітниками клієнтів малого та середнього бізнесу.
  • Моніторинг роботи та ефективності каналів продаж: обдзвін, рекомендації, кросс-продажі, робота з корпоративним каналом, журнал контактів, BTL-акції тощо. Моніторинг щоденних показників відділення в розрізі кількості та об’єму продажів.
  • Оптимізація внутрішньобанківських витрат та підвищення прибутковості відділення за рахунок перепланування приміщення (1500кв.м.): переформатування відділення з розмежуванням функцій "фронт-офіс" та "бек-офіс"; розміщення в частині приміщення підрозділу - Call Center ЦО Банку (відібрано 15 співробітників); передачі вільних приміщень в оренду.
Директор філії ВАТ КБ «Надра» Сумське РУ «Слобожанщина»
ВАТ КБ «Надра» (Банківська діяльність), Суми
10.2006 − 02.2010 (3 роки 4 місяці)
  • Організація діяльності підрозділів філії, загальне керівництво (38 відділень, 500 співробітників), контроль за виконанням завдань і функцій, покладених на підпорядковані підрозділи.
  • Впровадження на площадках продажу нових банківських продуктів, процесів та технологій. Переформатування мережі (проведення «ребрендингу»).
  • Робота по управлінню персоналом: підбір персоналу, поточна оцінка кадрового потенціалу, розвиток та мотивація персоналу.
  • Організація ефективної діяльності кредитних (впровадження систем «скорингу») та інших комісій.
  • Оптимізація внутрішньобанківських витрат: процесів обліку і контролю господарських операцій, організація централізованого бухгалтерського обліку внутрішньобанківських операцій, оптимізація процесів, пов’язаних із закупівлею основних засобів банку. Впровадження аутсорсингу господарських функцій (прибирання приміщень, надання охоронних послуг, транспортні послуги).
Старший радник Управління ефективності мережі дистриб’юції Департаменту роздрібної мережі Генерального департаменту дистриб’юції
ВАТ КБ «Надра» (Банківська діяльність), Київ
01.2004 − 10.2006 (2 роки 8 місяців)
  • Радник з розвитку філіальної мережі банку в Сумській, Чернігівській, Черкаській, Полтавській, Волинській, Рівненській, Тернопільській, Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях (відкрито 145 відділень з 225).
  • Аналіз клієнтської бази та мережі банків-конкурентів в регіонах, підбір площадок продажу (аналіз клієнтських та транспортних потоків, перепланування приміщень з метою розмежування функцій "фронт-офіс" та "бек-офіс" тощо), переформатування мережі (проведення «ребрендингу»), підбір кадрів (співбесіди, стажування, заліки), розвиток, супровід та координація діяльності площадок продажу.
  • Участь в проектах по розробці нових банківських продуктів, по оптимізації внутрішньобанківських витрат: процесів обліку і контролю господарських операцій, організація централізованого бухгалтерського обліку внутрішньобанківських операцій, оптимізація процесів, пов’язаних із закупівлею основних засобів банку, нематеріальних і матеріальних активів. Участь в проектах по впровадженню аутсорсингу у сфері інформаційних технологій; аутсорсингу адміністративних функцій (організація рекламних заходів, рейтингові послуги тощо); аутсорсингу господарських функцій (прибирання приміщень, надання охоронних послуг, транспортні послуги).
Начальник відділу ліцензування Управління філіальної мережі
ВАТ КБ «Надра» (Банківська діяльність), Київ
12.2002 − 01.2004 (1 рік 1 місяць)
  • Підготовка документів на погодження відкриття відділень банку до територіальних управлінь НБУ: клопотання банку про погодження відкриття відділення, рішення компетентного органу банку про відкриття відділення, затверджене компетентним органом банку положення про відділення, дозвіл компетентного органу банку на право проведення відділенням окремих операцій тощо.
  • Зареєстровано (перереєстровано) 115 відділень з 250.
Начальник відділу управління відділеннями філій Департаменту управління діяльності філій АКБ «Правекс-банк»
АКБ «Правекс-банк» (Банківська діяльність), Київ
01.2002 − 10.2002 (8 місяців)
  • Організація діяльності з розвитку філіальної мережі по Україні її прибутковості: підготовка документів на розгляд Правління банку про відкриття чи закриття філій (відділень), супровід купівлі-продажу приміщень під розміщення філій (відділень), контроль за реєстрацією філій (відділень) банку в територіальних управліннях НБУ, загальне керівництво за виконанням планових показників, завдань і функцій покладених на філіальну мережу банку, аналіз діяльності філій та відділень банку з представленням доповіді на розгляд Правління банку.
  • Підбір кандидатів на посади директорів (заступників) філій (відділень) для подальшого погодження з членами Правління банку.
  • Розрахунок та контроль за виплатою премій директорам (заступникам) філій (відділень) банку, розробка методик преміювання.
  • Організація проведення семінарів, тренінгів, курсів підвищення кваліфікації, культурно-масових заходів для співробітників банку.
Заступник директора Воскресенського, Троєщинського відділення
АКБ «Правекс-банк» (Банківська діяльність), Київ
07.2001 − 01.2002 (6 місяців)
  • Залучення юридичних та фізичних осіб на обслуговування.
  • Відкриття та закриття поточних рахунків юридичним та фізичним особам, надання кредитів фізичним особам (іпотечних, автокредитів, споживчих, залогових), укладення договорів на прийом комунальних платежів від фізичних осіб на користь юридичних осіб, операції з купівлі-продажу валюти юридичним особам.
  • Виконання бізнес-плану, забезпечення ефективної та прибуткової діяльності відділення.
  • Продаж банківських металів.
Фінансовий менеджер
ТОВ «Світлайн» (Торгівля товарами продовольчої групи), Київ
03.2001 − 07.2001 (4 місяці)
  • Гуртова торгівля товарами продовольчої групи (продукція Київської кондитерської фабрики «Рошен», кондитерської фабрики «Конті», Львівської кондитерської фабрики «Світоч» тощо) в м. Київ.

Освіта

Українська академія банківської справи (Суми)
спеціальність «Фінанси», кваліфікація – магістр з економіки
повна вища, 09.2008 − 07.2009 (9 місяців)
Київський національний університет внутрішніх справ (Київ)
спеціальність «Правознавство», кваліфікація – юрист
повна вища, 09.2003 − 07.2006 (2 роки 9 місяців)
Українська академія банківської справи (Суми)
спеціальність «Фінанси», кваліфікація – економіст
повна вища, 09.1996 − 07.2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 З 14.04.2015 на підставі Указу Президента України від 14.01.2015р. №15/2015 призваний у Збройні Сили України з часткової мобілізації, 14.04.2020 звільнився з посади начальника служби захисту інформації Сумського МВК.
 Семінари EXTRA consulting: «Управління прибутковістю в банках: сучасні методи та технології», «Управління філіальною мережею банку: стратегія та фінанси», «Управління філіальною мережею і розвиток каналів продажу в банках», «Картковий бізнес банку: стратегія, продукти, оцінка ефективності», «Реінжиніринг бізнес процесів в банку: сучасні методи і технології», 2004-2006р., м. Київ.
 Український інститут розвитку фондового ринку, фахівець з питань торгівлі цінними паперами, вересень 2006р.
 28.03.2013 року присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук зі спеціальності: «Гроші, фінанси і кредит»

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • Володіння ПК на рівні досвідченого користувача: MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint), Internet та ін. • Досвід роботи з інформаційними базами (вмію систематизувати, узагальнювати та аналізувати великі масиви даних).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • вміння швидко орієнтуватися в складних ситуаціях та самостійно приймати необхідні рішення; • порядність; • відповідальність; • цілеспрямованість; • комунікабельність; • аналітичні здібності.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору