Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Керівництво відділом розробки програмного забезпечення та PM.
- Впровадження системи управління проектами.
- Розробка навчальних матеріалів та навчання співробітників компанії використанню системи управління проектами.
- Участь у впровадженні нового ПЗ управління проектами.
‑ Управління якістю послуг, що надаються клієнтам. Контроль за дотриманням високого рівня якості обслуговування.
- Контроль дотримання SLA.
- Активна участь у міжнародних аудитах з вендорами для підтримки статусу доброго партнерства.
– Пошук наявних помилок та програмування в системі реєстрації звернень клієнтів – Terrasoft Service Desk.
‑ Розробка та впровадження в компанії процесно-орієнтованих підходів до роботи з надання послуг.
– Впровадження та управління Службою підтримки клієнтів.
– Розробка документів відповідно до вимог стандартів ISO 9001 та ISO 27001.
- Сертифікація та повторна сертифікація на відповідність статусам ISO‑9001 та ISO‑27001.
– Участь у проектах з тестування програмних продуктів і послуг для замовників.
– Адміністрація центру професійної компетенції компанії.
‑ Впровадження процесів контролю задоволеності клієнтів.
- Керівництво відділом з 10 співробітників.
- Розробка програм мотивації та заохочення співробітників.
– Управління ІТ-проектами.
‑ Участь у бета-тестуванні мобільного додатку «Укрзалізниці».
- Управління мобільними номерами, що належать компанії, переговори про створення привабливих тарифів з провайдерами послуг телефонії та Інтернету.
ДОСЯГНЕННЯ
Нагороджений нагородою «Х‑миля» за особливий внесок у розвиток компанії.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник служби контролю якості в Києві"