Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
15.03.2023 – по теперішній час
ТОВ ВК «ЄВРОАВТОГАЗ», (м. Київ)
(виробництво теплової енергії)
Основні обов'язки:
- комунікація з державними установами, підготовка та погодження з державними установами необхідних документів;
- ведення вхідної та вихідної документації товариства;
- нарахування плати за послуги теплопостачання, комунікація з абонентами;
- робота в програмі Dah-online;
- ведення сайту товариства;
- робота з програмою ERP (1С:казначейство), підготовка реєстрів оплати.
02.04.2021 – 14.03.2023
Будівельна корпорація РІЕЛ, (м. Київ)
Секретар Тендерного комітету
Основні обов’язки:
- обов'язки секретаря Тендерного комітету;
- аналіз комерційних пропозицій учасників тендеру, підготовка та формування тендерних порівняльних таблиць та тендерних протоколів;
- ведення переговорів з учасниками тендерів;
- інша організаційна та адміністративна робота, розробка регламентуючих документів.
01.10.2018 – 05.02.2021
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація, (м. Київ), (державна служба)
Начальник відділу організаційно-аналітичного забезпечення роботи голови
Заступник начальника відділу організаційної роботи, внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю
Основні обов’язки:
- підготовка перспективного (річного) та поточних квартальних планів роботи адміністрації;
- організація підготовки та проведення колегій, апаратних нарад у голови адміністрації. Підготовка протоколів нарад відповідно до Регламенту адміністрації;
- підготовка проєктів розпоряджень адміністрації з питань, що віднесені до компетенції відділу, регламентуючих документів;
- підготовка щомісяця інформації для Київської міської державної адміністрації про проведення заходів, звітів про проведені заходи в районі;
- контроль виконання завдань, забезпечення розгляду і вчасне виконання доручень керівних органів, розгляд службової кореспонденції, звернень громадян, запитів на публічну інформацію, запитів народних депутатів України, депутатів Київської міської ради, виконання вимог Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (система електронного документообігу «АСКОД»);
- організація, в межах повноважень відділу, проведення районних заходів і надання організаційної підтримки загальноміським та загальнодержавним заходам;
- взаємодія з правоохоронними органами щодо забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення районних та міських заходів;
- організація підготовки та проведення виборчих кампаній в межах виконання завдань, покладених на органи місцевої виконавчої влади: організаційне, методичне та матеріально-технічне забезпечення;
- підготовка звітів та проєктів розпоряджень з питань внутрішнього контролю та управління ризиками.
20.02.2012 – 01.09.2018
ПрАТ «Райз-Максимко» UkrLandFarming PLC, (м. Київ), (сільське господарство)
Начальник відділу із взаємодії зі структурними підрозділами з інформаційно-аналітичних питань Департаменту регламентної та аналітичної роботи Контрольно-аналітичної служби
Основні обов’язки:
- здійснення попереднього вивчення контрагентів (фізичних та юридичних осіб), з якими планується укладання договорів на проведення господарської діяльності, проведення перевірки достовірності відомостей та документів, наданих потенційними контрагентами, вивчення їх ділової репутації;
- вивчення ділових та особистих якостей осіб, які влаштовуються на роботу до холдингу;
- узагальнення та аналіз звітів про результати роботи регіональних служб безпеки для засновника холдингу;
- ведення вхідної та вихідної документації служби.
13.08.2007 - 22.08.2011
КП «Київтранспарксервіс», (м.Київ), (паркування автотранспортних засобів)
01.12.2008 – 22.08.2011
Начальник центру моніторингу та обробки інформації, помічник директора підприємства
Основні обов’язки:
- комплексний моніторинг та перевірка дотримання трудової та фінансової дисципліни працівниками підприємства, які надають послуги з паркування (паркувальниками, блокувальниками), розробка щоденних (щотижневий, щомісячних) звітів та аналітичних матеріалів за результатами моніторингу та перевірок для Київського міського голови;
- контроль за якістю надання працівниками (паркувальниками) послуг за паркування та недопущення зловживання службовим становищем;
- контроль за якістю облаштування , санітарним станом паркувальних майданчиків міста Києва;
- моніторинг паркування транспортних засобів в адміністративних районах міста Києва та аналіз можливості облаштування місць паркування;
- моніторинг та контроль за роботою переміщення транспортних засобів, залишених з порушенням Правил дорожнього рух (евакуацією ТЗ) за допомогою GPS-навігаторів та відеоспостереження;
- організація та контроль своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, підготовки відповідей (в телефонному, письмовому вигляді) (CALL-центр);
- організація роботи зі ЗМІ (підготовка інтерв’ю, відповідей на запити);
- виконання обов’язків помічника директора підприємства.
13.08.2007- 30.11.2008
Начальник загального відділу, помічник директора підприємства
Основні обов’язки:
- забезпечення чіткої організації діловодства, контролю за строками проходження та виконання службових документів;
- підготовка проектів розпорядчих документів;
- редагування вихідної документації та підготовка резолюцій керівника для вхідній документації;
- організація прийому громадян і здійснення контролю за термінами розгляду звернень, заяв і скарг громадян;
- підготовка матеріалів на засідання, наради та ін.;
- складання протоколів нарад, які проводить керівник підприємства;
- виконання обов’язків помічника директора підприємства.
02.01.2007 – 12.08.2007
Служба «Київпарксервіс» КП «Київдорсервіс», (м. Київ), (паркування транспортних засобів)
Бухгалтер, помічник начальника служби
01.03.2006 – 15.11.2006
Департамент у справах захисту прав споживачів в місті Києві Держспоживстандарту України, (м. Київ), (державна служба)
Головний фахівець відділу документального забезпечення, розгляду заяв та скарг громадян
Головний фахівець сектору кадрової роботи
23.06.2005 – 28.02.2006
Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), (м. Київ), (державна служба)
Економіст методичного відділу, помічник голови комітету
02.09.2003 – 13.06.2005
Державна інспекція з контролю використання і охороні земель України, (м. Київ), (державна служба)
Фахівець відділу бухгалтерського обліку та звітності, помічник начальника інспекції
01.03.2003 – 01.09.2003
ПП Зінькова, (м. Київ)
Гастономіст
01.05.2001 – 30.03.2002
ТОВ Сі-Го, (м. Київ)
Бухгалтер
Знання мов: українська, російська – вільно, англійська – Intermediate (В1)
Володіння комп’ютером: досвідчений користувач
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Acrobat Reader, Adobe, Fine Reader,1C, програми по діловодству (Directum, АСКОД, APS-tender та ін.) та ін.
Освіта -
Національний Університет Харчових Технологій (м. Київ)
Фах: Облік та аудит
Кваліфікація: спеціаліст
Маю аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими об'ємами інформації, уміння доводити почате до кінця, цілеспрямована, пунктуальна.
Чесна, порядна, сумлінна.
Маю можливість відряджень.
Можливість дистанційної роботи.
Готовність до ненормованого робочого дня.
Мета отримання роботи -
Реалізація можливості використати свій професійний досвід та ділові якості. Здійснення задач, які поставлені керівництвом.
Перспектива професійного росту.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник відділу адміністративного забезпечення, відділу організаційної роботи в Києві"