UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник відділу адміністративного забезпечення, відділу організаційної роботи в Києві
  5. Керівник відділу адміністративного забезпечення, відділу організаційної роботи
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник відділу адміністративного забезпечення, відділу організаційної роботи
Павлова Ольга

Керівник відділу адміністративного забезпечення, відділу організаційної роботи

Заблоковано
 22 серпня  Місто: Київ
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал; Керівництво
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

15.03.2023 – по теперішній час

ТОВ ВК «ЄВРОАВТОГАЗ», (м. Київ)

(виробництво теплової енергії)

Основні обов'язки:

- комунікація з державними установами, підготовка та погодження з державними установами необхідних документів;

- ведення вхідної та вихідної документації товариства;

- нарахування плати за послуги теплопостачання, комунікація з абонентами;

- робота в програмі Dah-online;

- ведення сайту товариства;

- робота з програмою ERP (1С:казначейство), підготовка реєстрів оплати.

02.04.2021 – 14.03.2023

Будівельна корпорація РІЕЛ, (м. Київ)

Секретар Тендерного комітету

Основні обов’язки:

- обов'язки секретаря Тендерного комітету;
- аналіз комерційних пропозицій учасників тендеру, підготовка та формування тендерних порівняльних таблиць та тендерних протоколів;

- ведення переговорів з учасниками тендерів;
- інша організаційна та адміністративна робота, розробка регламентуючих документів.

01.10.2018 – 05.02.2021

Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація, (м. Київ), (державна служба)

Начальник відділу організаційно-аналітичного забезпечення роботи голови

Заступник начальника відділу організаційної роботи, внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю

Основні обов’язки:

- підготовка перспективного (річного) та поточних квартальних планів роботи адміністрації;

- організація підготовки та проведення колегій, апаратних нарад у голови адміністрації. Підготовка протоколів нарад відповідно до Регламенту адміністрації;

- підготовка проєктів розпоряджень адміністрації з питань, що віднесені до компетенції відділу, регламентуючих документів;

- підготовка щомісяця інформації для Київської міської державної адміністрації про проведення заходів, звітів про проведені заходи в районі;

- контроль виконання завдань, забезпечення розгляду і вчасне виконання доручень керівних органів, розгляд службової кореспонденції, звернень громадян, запитів на публічну інформацію, запитів народних депутатів України, депутатів Київської міської ради, виконання вимог Порядку роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (система електронного документообігу «АСКОД»);

- організація, в межах повноважень відділу, проведення районних заходів і надання організаційної підтримки загальноміським та загальнодержавним заходам;

- взаємодія з правоохоронними органами щодо забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення районних та міських заходів;

- організація підготовки та проведення виборчих кампаній в межах виконання завдань, покладених на органи місцевої виконавчої влади: організаційне, методичне та матеріально-технічне забезпечення;

- підготовка звітів та проєктів розпоряджень з питань внутрішнього контролю та управління ризиками.

20.02.2012 – 01.09.2018

ПрАТ «Райз-Максимко» UkrLandFarming PLC, (м. Київ), (сільське господарство)

Начальник відділу із взаємодії зі структурними підрозділами з інформаційно-аналітичних питань Департаменту регламентної та аналітичної роботи Контрольно-аналітичної служби

Основні обов’язки:

- здійснення попереднього вивчення контрагентів (фізичних та юридичних осіб), з якими планується укладання договорів на проведення господарської діяльності, проведення перевірки достовірності відомостей та документів, наданих потенційними контрагентами, вивчення їх ділової репутації;

- вивчення ділових та особистих якостей осіб, які влаштовуються на роботу до холдингу;

- узагальнення та аналіз звітів про результати роботи регіональних служб безпеки для засновника холдингу;

- ведення вхідної та вихідної документації служби.

13.08.2007 - 22.08.2011

КП «Київтранспарксервіс», (м.Київ), (паркування автотранспортних засобів)

01.12.2008 – 22.08.2011

Начальник центру моніторингу та обробки інформації, помічник директора підприємства

Основні обов’язки:

- комплексний моніторинг та перевірка дотримання трудової та фінансової дисципліни працівниками підприємства, які надають послуги з паркування (паркувальниками, блокувальниками), розробка щоденних (щотижневий, щомісячних) звітів та аналітичних матеріалів за результатами моніторингу та перевірок для Київського міського голови;

- контроль за якістю надання працівниками (паркувальниками) послуг за паркування та недопущення зловживання службовим становищем;

- контроль за якістю облаштування , санітарним станом паркувальних майданчиків міста Києва;

- моніторинг паркування транспортних засобів в адміністративних районах міста Києва та аналіз можливості облаштування місць паркування;

- моніторинг та контроль за роботою переміщення транспортних засобів, залишених з порушенням Правил дорожнього рух (евакуацією ТЗ) за допомогою GPS-навігаторів та відеоспостереження;

- організація та контроль своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, підготовки відповідей (в телефонному, письмовому вигляді) (CALL-центр);

- організація роботи зі ЗМІ (підготовка інтерв’ю, відповідей на запити);

- виконання обов’язків помічника директора підприємства.

13.08.2007- 30.11.2008

Начальник загального відділу, помічник директора підприємства

Основні обов’язки:

- забезпечення чіткої організації діловодства, контролю за строками проходження та виконання службових документів;

- підготовка проектів розпорядчих документів;

- редагування вихідної документації та підготовка резолюцій керівника для вхідній документації;

- організація прийому громадян і здійснення контролю за термінами розгляду звернень, заяв і скарг громадян;

- підготовка матеріалів на засідання, наради та ін.;

- складання протоколів нарад, які проводить керівник підприємства;

- виконання обов’язків помічника директора підприємства.

02.01.2007 – 12.08.2007

Служба «Київпарксервіс» КП «Київдорсервіс», (м. Київ), (паркування транспортних засобів)

Бухгалтер, помічник начальника служби

01.03.2006 – 15.11.2006

Департамент у справах захисту прав споживачів в місті Києві Держспоживстандарту України, (м. Київ), (державна служба)

Головний фахівець відділу документального забезпечення, розгляду заяв та скарг громадян

Головний фахівець сектору кадрової роботи

23.06.2005 – 28.02.2006

Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), (м. Київ), (державна служба)

Економіст методичного відділу, помічник голови комітету

02.09.2003 – 13.06.2005

Державна інспекція з контролю використання і охороні земель України, (м. Київ), (державна служба)

Фахівець відділу бухгалтерського обліку та звітності, помічник начальника інспекції

01.03.2003 – 01.09.2003

ПП Зінькова, (м. Київ)

Гастономіст

01.05.2001 – 30.03.2002

ТОВ Сі-Го, (м. Київ)

Бухгалтер

Знання мов: українська, російська – вільно, англійська – Intermediate (В1)

Володіння комп’ютером: досвідчений користувач

Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Acrobat Reader, Adobe, Fine Reader,1C, програми по діловодству (Directum, АСКОД, APS-tender та ін.) та ін.

Освіта - 

Національний Університет Харчових Технологій (м. Київ)

Фах: Облік та аудит

Кваліфікація: спеціаліст


Маю аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими об'ємами інформації, уміння доводити почате до кінця, цілеспрямована, пунктуальна.

Чесна, порядна, сумлінна.

Маю можливість відряджень.

Можливість дистанційної роботи.

Готовність до ненормованого робочого дня.

Мета отримання роботи - 

Реалізація можливості використати свій професійний досвід та ділові якості. Здійснення задач, які поставлені керівництвом.

Перспектива професійного росту.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору