Роль: Координація підпорядкованих підрозділів проєктування, розробки та інформаційної підтримки ПЗ, системної адміністрації, інженерії та точного землеробства.
Ціль: Впровадження систем автоматизації обліку та моніторингу процесів у агровиробництві, оптимізація виробничих процесів.
Завдання:
- Аналіз та розробка бізнес-процесів. Розробку альтернативних варіантів функціональних схем бізнес-процесів та їх алгоритмізація.
- Розробка та впровадження окремих елементів системи управління інформаційною безпекою.
- Управління розробкою проєктно-кошторисної документації, планів реалізації та впровадження систем автоматизації оперативного обліку та моніторингу виробничих процесів.
- Розробка бюджетів департаменту та окремих структурних підрозділів.
- Організація та проведення переговорів з зовнішніми контрагентами.
- Організацію процесу функціональної підтримки та систематичного навчання працівників. Організація та проведення презентацій.
- Пошук та управління підрядниками.
- Розробка тендерної документації.
- Розробка проєктів наказів, розпоряджень, договорів.
Результати:
- Розширення функціональних можливостей системи оперативного обліку, моніторингу та звітності в агровиробництві. 29 – контрагентів загальним розміром земельного банку 85 тис.га, понад 150 користувачів.
- Впровадження служби інформаційної та функціональної підтримки користувачів. Формування підрозділу. Автоматизація процесу взаємодії з користувачами шляхом впровадження GLPI та інтеграцією IP-телефонії. Покриття - 350 користувачів, 7 напрямків функціональної та інформаційної підтримки.
- Розробка та впровадження окремих елементів СУІБ. Організації проведення ІТ-аудиту на предмет чистоти ліцензійного балансу. Розробка політики інформаційної безпеки та впровадження окремих її елементів. Оптимізація ліцензійного балансу та витрат на його утримання шляхом часткового застосування OS Linux та застосування MPSA. Покриття – 350 користувачів.
- Впровадження систем моніторингу ІТ-інфраструктури. (GLPI з встановленими агентами на 350 end point)
- Впровадження СЕД. (Налаштування, впровадження, адміністрування СЕД на базі 1С: Документообіг. Понад 100 користувачів)