UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник виробництва в Києві
  5. Керівник виробництва
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник виробництва
Бобров Андрей

Керівник виробництва

Заблоковано
 29 грудня 2022  Місто: Київ
Вік:53 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Виробництво; Керівництво; Транспорт, автосервіс
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

  • Досвід роботи

06.06.2006 по 24.02.2022 рр.

ТОВ «Бобров Інжиніринг», м. Київ

Директор (надання інжинірингових послуг в галузі виробництва автомобілів спеціального призначення).

Основною діяльністю компанії було проектування та виготовлення броньового захисту й інтер'єру салону для а/м VIP класу. До початку 2011 року основним замовником виступала компанія АТЗТ НВО «Практика» м. Київ. Разом з нею розроблялися такі моделі автомобілів як: Toyota Land Cruiser 100/200; BMW X5 (Е53); Cadillac Escalade (GMT900); Mercedes Benz G500 Brabus (W463]; Chevrolet Suburban (GMT830]; Mercedes Benz S (W221).) Проводилося обслуговування та ремонт бронеавтомобілів завезених з-за кордону.

З початку 2012 року компанія самостійно займалася виготовленням бронезахисту для а/м VIP класу: Mercedes-Benz S (W221); Mercedes-Benz G63 AMG (W463); Cadillac Escalade ESV (GMT900). Крім цього виготовлялися спеціалізовані автомобілі для потреб міністерства оборони (пересувні радіолабораторії), для медицини (машини швидкої невідкладної допомоги), для бізнесу - мобільні офіси на шасі автомобілів Lexus серії LX.

Працюючи над різними проектами потрібно було виконання допоміжних робіт із встановлення різноманітного устаткування. Це і системи вентиляції, кондиціювання повітря, опалення, охоронні комплекси, системи кругового огляду, систем GPS та багато іншого.

04.2005 по 01.2006 рр.. (0 років та 9-ть місяців)

«Аверс-Центр» ООО, м. Київ

Ведучий менеджер - керівник напряму (Інжинірингова компанія в галузі тюнінгу легкових автомобілів та позашляховиків). "Аверс-Центр-Тюнінг" була організована разом зі старшим сином директора компанії Коростельовим А.С.

Перехід у цю компанію розглядався як альтернатива попередньої компанії (АОЗТ HВO «Практика») у питанні виготовлення VIP автомобілів. При підборі персоналу, оцінюючи професійні навички, було сформовано команду фахівців з обробки індивідуальних салонів легкових автомобілів та позашляховиків. Виробництво включало: кузовний, малярський, пошивальний та столярний цехи. До моїх обов'язків належало: робота із залучення замовників, обговорення майбутніх проектів, їх промальовування на папері, а також повне забезпечення матеріалами та необхідним додатковим обладнанням.

Працюючи в цій компанії, мною був отриманий неоціненний досвід у будівництві та оздобленні салонів дорогих машин, що в подальшому дозволило його застосування при самостійному виготовленні як звичайних, так і броньованих автомобілів.

09.2002 по 03.2005 рр. (2 роки та 6-ть місяців)

«Практика» АОЗТ HВO, м. Київ

Керівник ділянки бронеавтомобілів (Виробництво банківського обладнання, систем протипожежної безпеки та автомобілів для інкасації).

До цієї компанії було запрошено для запуску повноцінного виробництва інкасаторських автомобілів на потужностях вже створеного підприємства. Для повноцінного випуску бронеавтомобілів було організовано окреме виробництво, включаючи ділянку арматури, оздоблення та розкрою бронесталі. Крім управління цехом займався конструкторською розробкою всіх автомобілів, що випускаються, підготовкою КД до отримання відповідних сертифікатів.

Для просування бронетехніки, що випускається, як фахівець у цій галузі, брав участь у спеціалізованих виставках в Україні та в Європі. За підсумками виставки в м. Ессен (Західна Німеччина, 2004 р.), де ми представили інкасаторський бронеавтомобіль на шасі новинки року – а/м Volkswagen T5, компанія отримала замовлення на постачання броньовиків до Азії (Пакистану) та Африки (Нігерії). Брав участь у підготовці до тендерів з держ. закупівлям для НБУ, УДСО та приватним банкам.

Працюючи в цій компанії, мною був отриманий неоціненний досвід в організації виробництва, досконалого оволодіння техпроцесом, та виготовлення бронеавтомобілів будь-якої складності. За час роботи до нас неодноразово зверталися приватні особи на виготовлення індивідуальних бронеавтомобілів VIP-класу, але бажання займатися їх виготовленням у керівництва компанії не було. Згодом це і послужило відходом із компанії.

02.1999 по 07.2002 (3 роки та 5-ть місяців)

«Техника» 3AТ ВО, м. Москва

Керівник, СКБ «Бронетехніка» (Виробництво інкасаторських та спеціальних броньованих автомобілів)

Роботу в цій компанії почав як робітник на виробництві інкасаторських автомобілів. За внесення раціоналізаторських пропозицій, щодо вдосконалення технології виготовлення та якості техніки, що випускається, до кінця року, було переведено в дослідно-експериментальний цех з розробки нових, перспективних моделей. Працюючи в тісному контакті з конструкторським складом, у травні 2000 р. був призначений керівником цього цеху. Далі, все більше беручи участь у розробках та виконанні конструкторської документації, у 2001 р. був призначений керівником СКБ «Бронетехніка» (спеціальне конструкторське бюро), де й пропрацював до звільнення, у зв'язку з переїздом до м. Києва.

За час роботи набув неоціненного досвіду у проектуванні, технології виготовлення броне захисту та комплектації автомобілів спеціальними системами.

  • Освіта

Вища, навчався на заочному відділенні з 1991 по 1996 рр. (5 років)

ДГМІ (Донбаський Гірничо-Металургійний Інститут) м. Алчевськ

Факультет – Гірничі машини і комплекси

Спеціальність – гірничий інженер-механік

ДГМІ (Донбаський Гірничо-Металургійний Інститут). До 1992 року мав назву КГМІ (Комунарський Гірничо-Металургійний Інститут)

  • Знання мов

Російська – вільне володіння

Українська – середній рівень

  • Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК

Працював у програмі AutoCAD на даний час вивчаю SolidWorks

Одружений, батько двох синів.

Відповідальна та уважна до деталей людина. Поважаю чужу думку, йду на компроміс, але при цьому вмію відстоювати свою думку. До роботи належу з максимальною віддачею. За своєю натурою перфекціоніст.

Люблю техніку та все, що з нею пов'язано. Захоплююсь реставрацією ретро автомобілів.

Маю посвідчення водія категорії В – С, стаж водіння більш 30-ти років.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору