Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
ФТД-РИТЕЙЛ (Роздрібна торгівля) >185 точок)
КЕЙСИ:
Запустив і координував понад 20 масштабних промо-циклів для ключових SKU, що забезпечило зростання продажів цих позицій на 18% за рік.
Розробив та впровадив промо-кампанії, що збільшили обсяг продажів у ключових категоріях на 25% за рік, при цьому утримав маржинальність на рівні 18%.
Ініціював інтеграцію промо-активностей із CRM-системою, що підвищило конверсію акційних пропозицій на 30%.
Запровадив стандарти оформлення ТТ та POSM, що підвищило середній час перебування клієнтів у торгових залах на 15% і збільшило середній чек на 12%.
Організував регулярні міжвідділові зустрічі, скоротивши час погодження промо-кампаній на 35% та підвищивши ефективність командної роботи.
РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:
Стратегія зростання середнього чеку. Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%.
Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн.
Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%. Кампанія: ХОЧ! Топ гаджети за круту ціну.
Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!
ФУД МАРКЕТ (Мережа продуктових магазинів, >75 точок)
КЕЙСИ:
Організував понад 70 локальних промо-акцій та майстер-класів у магазинах мережі, що підвищило лояльність клієнтів та збільшило повторні продажі на 20%.
Запровадив стандарти оформлення торгових точок та POSM, що покращило клієнтський досвід та підвищило середній чек.
Координував щомісячні акції та ексклюзивні знижки, підвищуючи залучення клієнтів та трафік у магазинах.
РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:
Стратегія “ЗАХОПЛЕННЯ РИНКУ” або “МАКСИМІЗАЦІЯ ТРАФІКУ”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік.
Стратегія “ПОМІРНЕ ЗРОСТАННЯ”. Підтримка певного рівня промо-активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку.
Стратегія “МАКСИМІЗАЦІЯ ДОХОДУ”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні.
УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП (Роздрібна торгівля) >90 точок)
КЕЙСИ:
Спроєктував і реалізував складні акційні механіки для топ-продуктів, що забезпечило зростання промо-продажів на 20% без втрати маржинальності.
Керував запуском понад 50 промо-кампаній у роздрібній мережі з охопленням понад 90 торгових точок, що збільшило загальний обсяг продажів на 22%.
Оптимізував процедури підготовки та запуску промо, скоротивши час від планування до реалізації на 40%.
Впровадив нові формати POSM і механіки промо, які підвищили видимість товарів у ТТ на 35% та збільшили їх продажі на 18%.
Підвищив ефективність комунікації між трейд-маркетингом і категорійними менеджерами, що дозволило збільшити точність прогнозів продажів на 15%.
Організував і провів серію навчальних тренінгів для мерчандайзерів, що підвищило якість реалізації промо-матеріалів і зменшило втрати товарів на 10%.
РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:
Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА” — товар під брендом Ван–перший; Кампанія “ПУШ ЦІНА на касі” (щотижня, неділя).
Кампанія “ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. ВАНПРАЙС OPEN FEST!” — формування позитивного іміджу бренду та вплив на думку покупців про товари.
Кампанія “ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ З ВАНПРАЙС!” — розвиток фокусних категорій, території свят та фестивалів.
АРІТЕЙЛ ГРУП (Роздрібна торгівля) >175 точок)
КЕЙСИ:
Підвищив ефективність промо через впровадження нових механік стимулювання продажів і POSM.
Покращив комунікацію між командами трейд-маркетингу та категорійними менеджерами, що підвищило точність планування та прогнозування продажів.
Впровадив системний підхід до навчання мерчандайзерів, що підвищило якість розміщення промо-матеріалів та зменшило товарні втрати.
РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:
Стратегія “ПРОКАЧКА” — оптимізація наявної та планової доставки широкого асортименту товарів по мережі магазинів.
Кампанія “ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ” — механіка для стимуляції трафіку середнього чеку (+50% кожні 2 тижні).
Кампанія “ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ” — критичні точки, супер-пропозиції для ТОП-лідерів категорії; зниження ціни до рівня конкурентів; фокус на СТМ та виробництво смаколиків.
УБРР БАНК (Фінанси, банки, страхування)
КЕЙСИ:
Розробив і реалізував комплексну маркетингову стратегію запуску нових банківських продуктів, що забезпечила збільшення їх продажів на 25% у перший рік.
Ініціював і керував проектом редизайну клієнтських комунікацій, що підвищило відкритість електронних розсилок на 40% і покращило взаємодію з цільовою аудиторією.
Організував серію інтегрованих маркетингових кампаній (онлайн та офлайн), що збільшили кількість нових клієнтів на 30% за 18 місяців.
Побудував ефективні комунікаційні ланцюги між маркетинговим відділом, продажами і IT, що дозволило скоротити час запуску кампаній на 20%.
Виконав аналіз клієнтських даних для таргетування комунікацій, що збільшило конверсію рекламних акцій на 18%.
РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:
КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! – запуск кредитних продуктів, що стимулювало продажі.
КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! – кешбек до 6% на кредитні картки.
ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! – програма рефінансування.
ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ – лише 2% – спеціальна комунікаційна кампанія.
ЗРУЧНИЙ ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ EBRD – просування зарплатних проєктів та онлайн-керування фінансами.
ТАСКОМБАНК, (Фінанси, банки, страхування)
КЕЙСИ: Реалізував успішні маркетингові кампанії, спрямовані на збільшення продажів продуктів банку та залучення нових клієнтів.
Впровадив програми лояльності та кешбек-акції, що підвищили залученість клієнтів.
РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:
КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! – просування єдиної каси для всіх платежів.
СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! – вклад «Прибутковий» з бонусами за пролонгацію.
СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! – +2,9% до депозиту на день народження клієнта.
ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! – кешбек 50 грн за сплату через VISA.
ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! – промоція онлайн-платежів картками VISA.
НОВА ПОШТА – партнерські проєкти – фіксовані тарифи на післяплату при перерахуванні.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Маркетолог в Києві"