Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Чоботар Ірина
Особисті данні
Дата народження: 19 травня 1987 року
Вік: 35 років
Місто: Вінниця
Освіта
Статус: випускник - спеціаліст
вересень 2009 – грудень 2011 рр НУК імені адмирала Макарова
- факультет інженерно - економічний
- спеціальність «Економіка підприємства»
(диплом спеціаліста з відзнакою)
Статус: випускник - магістр
вересень 2004 – 2010 рр НУК імені адмирала Макарова
- факультет автоматики і електротехніка
- спеціальність «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод»
(диплом з відзнакою)
Тренінги
Участь у навчальних тренінгах «Основи обслуговування клієнтів. Перехресні продажи» й «Управління конфліктами» від КБ ПриватБанк.
Практикум «Створення відділу продажу» від К. Куницького
Сертифікати
Сертифікат проходження курсу «Прикладна економіка»
Сертифікат про успішне проходження практикуму «Створення відділу продажу» від К. Куницького
Досвід роботи
ТОВ «Трейдбокс» (ibox)
січень 2021 – листопад 2021 роки Менеджер (управитель) з питань регіонального розвитку регіонального структурного підрозділу Миколаївської обл.
ТОВ «Айбокс» (ibox)
листопад 2011 – серпень 2016 роки Менеджер з питань регіонального розвитку
серпень 2016 – січень 2021 роки Керівник регіонального структурного підрозділу Мик. обл.
КБ ПриватБанк
січень 2009 – березень 2009 роки Агент
Виконувані обов’язки :
- продаж банківських продуктів, послуг
вересень 2007 – грудень 2008 роки Менеджер відділення
Виконувані обов’язки:
- надання консультацій щодо продуктів та послуг;
- залучення нових клієнтів на обслуговування:
- привлечение новых клиентов на обслуживание: пошук клієнтів, організація зустріч та переговорів; збір документів, підписання договорів;
- індивідуальна робота із внутрішніми клієнтами з урахуванням аналізу потреб й побажань клієнта;
- ведення клієнтської бази: сегментація за галузевою приналежністю;
- проведення маркетингових досліджень;
- контроль над своєчасним оновленням і замовленням рекламної продукції;
- рішення конфліктних ситуацій;
- виконання планових завдань;
- організація підготовки звітів і аналізу виконання отриманих завдань.
Особисті якості
Відповідальність: завжди готова буда брати/брала на себе відповідальність за рисковані для організації дії задля досягнення певних результатів, успіхів в поставлених компанією задач.
Додаткова інформація
- вільне володіння комп’ютером та продуктами MS Office;
- права категорії «В»
Знання мов
- українська (вільно);
- англійська, німецька (базовий рівень)
Особисті якості
комунікабельність, відповідальність, оперативність, самоорганізація
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер в Вінниці"