UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Софіївській Борщагівці
  4. Резюме Менеджер в
  5. Менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер
Зав'ялова Тетяна

Менеджер

Заблоковано
  1 лютого 2023  Місто: Софіївська Борщагівка
Вік:32 роки
Режим роботи:віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

адміністратор салону краси
Mon Ami (Надання послуг), Київ
09.2016 − 09.2018 (2 роки )

Мої обов'язки:

1.здійснювати запис Клієнтів на послуги відповідно до стандарту;

2.інформувати Клієнтів про особливості отримання послуг відповідно до стандарту;

4.нагадувати Клієнтам про запис відповідно до стандарту;

5.інформувати Клієнтів про особливості паркування, транспортних розв'язок та пробок, способів приїзду з різних районів міста згідно стандарту;

6.з'ясовувати причину скасування або не приходу Клієнта, який зробив попередній запис та вносити інформацію до програмного забезпечення відповідно до стандарту;

7.продавати Подарункові Сертифікати та товари;

8.консультувати Клієнтів про поточні акції, новинки, нові технології, відповідно до стандарту;

пропонувати Клієнтам напої (чай, каву, вода), готувати та подавати їх, відповідно до стандарту;

консультувати з питань послуг та використовуваних технологій, відповідно до стандарту;

8.інформувати фахівців про запис на день (кількість клієнтів та послуги);

9.забезпечувати контроль за збереженням матеріальних цінностей відповідно до стандарту;

10.проводити інвентаризацію відповідно до стандарту

11.приймати скарги Клієнтів салону відповідно до стандарту;

12.вирішувати організаційно-технічні завдання (організація навчання, ремонту несправностей та ін) у міру їх виникнення;

13.контролювати розміщення, оновлення та стан реклами всередині приміщення та на будівлі, відповідно до стандарту;

14.збирати заявки у фахівців щодо необхідності закупівлі матеріалів та товарів, відповідно до стандарту;

15.стежити за чистотою та порядком у приміщенні, відповідно до стандарту;

16.інформувати директора про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, що вживаються заходи щодо їх ліквідації;

17.ведення соціальних мереж.

Освіта

Київський університет туризму, економіки та права (Київ)
Готельно-ресторанна справа
повна вища, 09.2009 − 06.2014 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Російська - Початковий, Українська - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Креативність та високий інтерес до професійної діяльності. Здатність до саморозвитку. Комунікабельність, організаторські можливості. Відповідальність, пристосованість. Підприємливість, ініціативність. Уміння переконувати, розподіляти обов'язки та справи. Системність мислення та інтуїцію. Вміння приймати рішення .

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору