Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Мої обов'язки:
1.здійснювати запис Клієнтів на послуги відповідно до стандарту;
2.інформувати Клієнтів про особливості отримання послуг відповідно до стандарту;
4.нагадувати Клієнтам про запис відповідно до стандарту;
5.інформувати Клієнтів про особливості паркування, транспортних розв'язок та пробок, способів приїзду з різних районів міста згідно стандарту;
6.з'ясовувати причину скасування або не приходу Клієнта, який зробив попередній запис та вносити інформацію до програмного забезпечення відповідно до стандарту;
7.продавати Подарункові Сертифікати та товари;
8.консультувати Клієнтів про поточні акції, новинки, нові технології, відповідно до стандарту;
пропонувати Клієнтам напої (чай, каву, вода), готувати та подавати їх, відповідно до стандарту;
консультувати з питань послуг та використовуваних технологій, відповідно до стандарту;
8.інформувати фахівців про запис на день (кількість клієнтів та послуги);
9.забезпечувати контроль за збереженням матеріальних цінностей відповідно до стандарту;
10.проводити інвентаризацію відповідно до стандарту
11.приймати скарги Клієнтів салону відповідно до стандарту;
12.вирішувати організаційно-технічні завдання (організація навчання, ремонту несправностей та ін) у міру їх виникнення;
13.контролювати розміщення, оновлення та стан реклами всередині приміщення та на будівлі, відповідно до стандарту;
14.збирати заявки у фахівців щодо необхідності закупівлі матеріалів та товарів, відповідно до стандарту;
15.стежити за чистотою та порядком у приміщенні, відповідно до стандарту;
16.інформувати директора про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, що вживаються заходи щодо їх ліквідації;
17.ведення соціальних мереж.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер в Софіївській Борщагівці"