UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Менеджер, помічник керівника в
  5. Менеджер, помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер, помічник керівника

Заблоковано
7 000 грн.
  7 лютого 2018  Місто: Біла Церква
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Реклама, маркетинг, PR; Торгівля, продажі, закупівлі

Досвід роботи

Менеджер з реклами
Дитячий супермаркет
01.2015 − 02.2018 (3 роки 1 місяць)
- організація реклами в газетах, бордах, інших рекламних носіях., - співпраця з рекламними агентствами, міськими організаціями щодо участі м-ну у святах та благодійних акціях; - створення макетів для бордів, плакатів, флаєрів та іншої рекламної продукції; - декор вітрин та магазину відповідно до сезону, свят; - робота з смс розсилкою, дисконтними картками; - ведення сторінок м-ну в інстаграм, вк; - закупка матеріалів для госп. потреб м-ну (канцтовари, хімія тощо); - контроль виконання госп. робіт; - складання плану витрат на тиждень; - пошук персоналу, проведення співбесід.
Менеджер відділу замовлень
ПП «Комфорт меблі»
08.2013 − 10.2014 (1 рік 1 місяць)
- прийом замовлень та рекламацій у телефонному та електронному режимі; - консультація замовників щодо продукції підприємства; - прийом вхідних дзвінків ПП «Комфорт меблі»;
Інспектор з кадрів, секретар директора.
Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів (Укравтодор)
03.2012 − 08.2013 (1 рік 5 місяців)
- діловодство; - службове листування; - складання місячних, щоквартальних, річних звітів; - ведення вхідної/вих. кореспонденції; - робота з сайтом Навчального центру; - підготовка договорів на навчання, оренду приміщень, техніки; - консультація слухачів та організацій з питань навчання; - підбір кадрів; - формування та ведення особових справ працівників;

Освіта

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
Менеджмент організацій і адміністрування
повна вища, 09.2006 − 03.2012 (5 років 5 місяців)

Знання мов:

українська, російська, англійська (базовий)  - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: йога, читання, психологія, туризм, художні навики.

- комуникативні, організаторські навики;

- впевнений користувач ПК;

- робота з оргтехнікою;

- діловодство;

- створення макетів для рекламних носіїв;

- знання програм: MS Office, Adobe Photoshop, Corel Draw.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору