UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з міжнародних перевезень, менеджер по роботі з клієнтами в Києві
  5. Менеджер з міжнародних перевезень, менеджер по роботі з клієнтами
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер з міжнародних перевезень, менеджер по роботі з клієнтами

Заблоковано
20 000 грн.
 30 травня 2022  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Офісний персонал; Транспорт, автосервіс
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

Керівник відділу з міжнародних поштових відправлень
ТзОВ СП «Росан» (Міжнародні поштові перевезення ), Київ
01.2007 − 05.2022 (15 років 3 місяці)

Організація ефективної та безперебійної роботи офісу, 10-15 чол.Створення та управляння графікамироботи працівників. Наймала та навчала працівників, розробляла навчальні матеріали та скрипти розмов, завдяки цьому ефективність роботи зросла на 25-30%, а адаптація нових співробітників пришвидшилась на 50%. Розробляла та впроваджувала технологію прийому міжнародних поштових відправлень та стандарти обслуговування клієнтів. Успішно впровадила власну стратегію індивідуального підходу до обслуговування клієнтів, що стимулювало 80% клієнтів скористатися послугами компанії повторно і в подальшому стати постійними клієнтами. Проводила роботу зі скаргами та претензіями клієнтів. Приймала участь в написанні технічних завдань ІТ спеціалістам по доопрацюванню програми 1С. За період моєї роботи в компанії успішно проходила перевірки контролюючих органів.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Заступник керівника відділу міжнародних поштових відправлень
ТзОВ СП «Росан» (Міжнародні поштові перевезення), Київ
08.2004 − 01.2007 (2 роки 5 місяців)

Ведення документообігу і підготовка звітів, контроль за веденням касової звітності (РРО); контроль за належним рівнем якості послуг та дотримання технологічних процесів;розрахунок вартості перевезення міжнародних посилок; оформлення митних декларацій; реєстрація митних декларацій в 1С; робота зі скаргами та претензіями клієнтів;підготовка письмових відповідей на запити клієнтів; надання консультацій клієнтам в телефонному режимі;

 Є рекомендації з даного місця роботи

Освіта

Одеська Національна академія зв’язку ім. О.С. Попова (Одеса)
Менеджменту і маркетингу, менеджмент підприємства
повна вища, 09.2005 − 06.2009 (3 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Початковий, Італійська - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК, Пакет MS Office , 1C • Досвід роботи з РРО
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Останні 17 років працювала в міжнародній компанії ТзОВ "Росан". Кар'єрний ріст з посади оператора до керівника відділу. Маю організаторські здібності, можу працювати з великим об'ємом інформації в умовах багатозадачності. Вмію будувати міцні довгострокові відносини з клієнтами та роботодавцем. Люблю навчатися та швидко адаптуюся до нового. Уважна, відповідальна, націлена на результат, доброзичлива та привітна. захоплення • Італійська мова, культура і кулінарія • театр • риболовля • туризм•
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Маю мету працювати в соціально відповідальній компанії з офіційним працевлаштуванням де цінують співробітників і піклуються про клієнтів. Своїми сильними сторонами я вважаю високий рівень відповідальності і вміння будувати і підтримувати довгострокові від

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору