Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Організація ефективної та безперебійної роботи офісу, 10-15 чол.Створення та управляння графікамироботи працівників. Наймала та навчала працівників, розробляла навчальні матеріали та скрипти розмов, завдяки цьому ефективність роботи зросла на 25-30%, а адаптація нових співробітників пришвидшилась на 50%. Розробляла та впроваджувала технологію прийому міжнародних поштових відправлень та стандарти обслуговування клієнтів. Успішно впровадила власну стратегію індивідуального підходу до обслуговування клієнтів, що стимулювало 80% клієнтів скористатися послугами компанії повторно і в подальшому стати постійними клієнтами. Проводила роботу зі скаргами та претензіями клієнтів. Приймала участь в написанні технічних завдань ІТ спеціалістам по доопрацюванню програми 1С. За період моєї роботи в компанії успішно проходила перевірки контролюючих органів.
Ведення документообігу і підготовка звітів, контроль за веденням касової звітності (РРО); контроль за належним рівнем якості послуг та дотримання технологічних процесів;розрахунок вартості перевезення міжнародних посилок; оформлення митних декларацій; реєстрація митних декларацій в 1С; робота зі скаргами та претензіями клієнтів;підготовка письмових відповідей на запити клієнтів; надання консультацій клієнтам в телефонному режимі;
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з міжнародних перевезень, менеджер по роботі з клієнтами в Києві"