Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Переговори з постачальниками, укладання договорів поставки товарів та надання послуг.
Відкриття магазинів з нуля.
Підбір персоналу.
Формування асортиментної матриці.
Планування, аналіз і закупка товарів у мережу супермаркетів.
Забезпечення ефективних показників у закріплених категоріях у відповідності до стандартів та стратегічних цілей компанії. Збільшення об'ємів продажів, маржі, маркетингу.
Аналіз ринку, оцінка змін та тенденцій.
Розвиток мережі супермаркетів, направлений на збільшення кількості покупців, середнього чека, продажів, доходів.
Робота на результат.
Управління, організація і контроль роботи магазину. Підбір та навчання персоналу.
Проведення перемовин. Закупівля товарів.
Оптимізація і контроль витратної частини бюджету об'єкта торгівлі.
Ведення усієї документації магазину.
Координація та організація діяльності підприємства.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з розвитку в Рівному"