UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер із закупівель в Києві
  5. Менеджер із закупівель
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер із закупівель
Миронюк Руслан

Менеджер із закупівель

Заблоковано
30 000 грн.
  6 червня 2022  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

                                                                                                     

Освіта: 

Одеський фінансовий коледж 1992-1994 рр.

Львівська комерційна академія 1994-1999 рр.


ДОСВІД РОБОТИ


2000 - 2001 рр. Державне казначейство України – фахівець з розподілу коштів;

2001 — 2005 рр. Пенсійний фонд України – керівник відділу персоніфікації;


2005 — 2012 рр. ТОВ «Бріз» - менеджер з продажів

       Формування бази клієнтів, проведення переговорів, заключення перспективних договорів, повне супроводження підписаних угод до здачі Замовнику, підтримання та розвиток клієнтської бази;


2012 — 2013 рр. ТОВ «Новий стиль» - керівник проектів

       Розробка та постановка короткострокових та довгострокових цілей, пошук та залучення клієнтів, складання звітності, ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази;

2013 — по сьогоднішній день. АТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» - керівник групи закупівель ТМЦ

        Проведення аналізу та оцінки ринку Постачальників;

        Підготовка тендерної документації для проведення закупівель на Prozoro/Prom.ua;

        Проведення закупівель, оцінка цінових пропозицій Постачальників;

        Проведення переговорів з Постачальниками на етапі визначення переможця тендеру для досягнення більш оптимальних умов закупівель;

         Заключення та ведення договорів на постачання, контроль над видатками, планування і управління бюджетом;

        Складання схем поставок та координація їх, включно до відвантаження на склад та прийому комірником;

        Підготовка звітності, ведення замовлень, документації;

        Ведення бази Постачальників, регулярне її оновлення;

        Контроль якості продукції - претензійна робота – виставлення рекламацій;

        Контроль взаєморозрахунків;

        Забезпечення безперебійного виробничого процесу;


Навички:

        Вільне володіння Microsoft Word, Excel, Power Point;

        Вільне володіння програмним комплексом ПК 1С, NAVISION;

        Вміння швидко опрацьовувати великий об’єм інформації;

        Вміння описувати бізнес-процеси та втілювати їх в життя;

        Вільне володіння українською, російською мовами, англійська мова – рівень Pre-Intermediate;

        Знання основних принципів роботи в сфері закупівель;

        Комунікативні навики;

        Навики делегування;

        Високі навики ведення переговорів;

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають

↑ Вгору