Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Здійснення вибору процедури закупівлі та проводити їх, забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі,
забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі.
Здійснення відкриття рахунків, формування та підписання договорів у межах своїх повноважень, відкриття депозитів, формування та надання виписок та довідок по рахунках, виконання функцій страхового агента, оформлення банківських платіжних карток та відкриття карткових рахунків.
Приймання документів з кадрових питань, ведення обліку документів, що зберігаються в Трудовому архіві, видача архівних довідок, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання громадян.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Набирач тексту в Ужгороді"