Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Створення та організація документообігу,
Контроль за організацією діловодства та станом зберігання документів з кадрових питань (особового складу), загально-виробничих питань.
Ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документів поточного архіву.
Підготовка й здача до архіву документальних матеріалів.
Ведення кадрового обліку, своєчасного оформлення прийняття, переведення, переміщення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік роботи особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів.
Розроблення колективного договору, структури підприємства та штатного розпису, посадових інструкцій, номенклатури справ, положення про структурні підрозділи підприємства, правил внутрішнього трудового розпорядку.
Ведення табелю обліку робочого часу та графіків роботи (змінності) працівників підприємства.
Ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємстві.
Досвід роботи в програмах: податкової звітності «М.Е.DOC», програми «1С:Підприємство».
Підписатись на розсилку нових резюме: "Начальник служби по роботі з персоналом в Луцьку"