UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному, Резюме в Харкові, Резюме в Полтаві (Харківська обл.), Резюме в Вінниці
  4. Резюме Інженер-фахівець із стандартизації, сертифікації і якості в
  5. Інженер-фахівець із стандартизації, сертифікації і якості
Запропонувати вакансію
Рибалка Діана

Інженер-фахівець із стандартизації, сертифікації і якості

Заблоковано
  6 червня  Місто: Рівне
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
Рубрики: Виробництво; Керівництво; Сільське господарство, агробізнес
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Рибалка Діана Юріївна

( Diana Y. Rybalka )___________________

Особисті дані:

Дата народження: 08.06.1981р.

Місто: Харків/ Старокостянтинів


Ціль:

Отримання вакантної посади інженера/фахівця із стандартизації, сертифікації і якості (безпечність та якість готової продукції, впровадження НАССР та інші стандарти/схеми) з адекватною оплатою праці та умовами роботи.


Освіта:

  • Повна вища - Харківський національний технічний університет сільського господарства ім.П.Василенка – м.Харків

Додаткова освіта:

  • Пройшла такі курси навчання:
  • ü За темою: «Оновлення СУБХП у відповідності до версії 5.1 схеми сертифікації FSSC 22000 (Аналіз змін Додаткових вимог та нові документи – «Керівництво: «Культура безпечності харчових продуктів», «Керівництво по очищенню транспортних резервуарів»). «Вимоги нової версії стандарту ISO 22000:2018»

Після успішного складання іспиту присвоєна кваліфікація

«Внутрішній аудитор FSSC 22000»;

  • Вебтренінговий курс «Біобезпека та біозахист» проведений інститутом біохімії ім.О.В.Палладіна, з отриманням сертифікату;
  • Брала участь у ІV-ій міжнародній науково-практичній конференції «Якість і безпека харчових продуктів», яка була проведена національним університетом харчових технологій, з отриманням сертифікату;
  • Курс навчання «Актуальні зміни в законодавстві для підприємств харчової галузі», з отриманням сертифікату;
  • Курс навчання «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів у відповідності до вимог міжнародної схеми сертифікації FSSC 22000
  • (Version 6.0), за результатами тестування присвоєна кваліфікація: «Внутрішній аудитор згідно вимог ISO 19011:2018»,з отриманням сертифікату;
  • Пройшла семінар-тренінг за темою: «Системи управління якості у відповідності до ISO 9001:2015», з отриманням сертифікату;
  • Пройшла підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Національного університету харчових технологій за програмою для керівників, професіоналів і фахівців підприємств кондитерської та харчоконцентратної галузі на тему: «Менеджмент безпечності харчових продуктів. Принципи НАССР.

ISO 22000:2018. Внутрішній аудит за ISO 19011:2018» із спеціальності «Менеджмент», з отриманням свідоцтва про підвищення кваліфікації.

  • ü Курс навчання «Все про алергени: вимоги законодавства та міжнародних стандартів»;
  • ü Курс навчання «Маркування харчової продукції: актуальні вимоги воєнного часу та законодавчі перспективи"»
  • ü Курс навчання «Харчове законодавство – 2024: вимоги, ключові зміни, перспективи».

Досвід роботи:

  • Ø фахівець із стандартизації, сертифікації і якості

(січень 2022р і по теперішній час)

ТОВ «Старокостянтинівцукор» - м. Старокостянтинів

(цукрове виробництво)

Функціональні обов'язки:

  • Розробка та впровадження документації по міжнародним стандартам ISО/ TS 22002-1:2019; ISO 9001/ 22000/ 19011/ 17025/схемі FSSC 22000 (v.5.1-6.0).
  • Організація роботи (процесів) з планування, розроблення, удосконалення та упровадження систем менеджменту безпечності та якості харчової продукції (оцінювання ризиків та інше).
  • Підготовка керівних документів, які стосуються категорій та кодування, сертифікації продукції, управління процесами якісного виробництва, підвищення якості виготовляємої продукції.
  • Організація та проведення вибіркових перевірок/інспекцій та внутрішніх аудитів структурних підрозділів щодо реалізації ними програм, заходів з підвищення якості продукції.
  • Надання відповіді на запити та звернення керівних органів, відповідних центральних та регіональних органів виконавчої влади стосовно ведення роботи щодо управління якістю виробничих процесів, організації стандартизаційної і сертифікаційної діяльності.
  • Оформлення опитувальних листів щодо закупівлі виготовленої продукції.
  • Надання відповідей на отримані скарги/ рекламації від покупців.
  • Координування роботи персоналу, розподіляти обов’язки у відповідності до міжнародної схеми сертифікації FSSC 22000 (v.5.1/6.0)
  • Проведення внутрішніх навчань персоналу.
  • Надання звіту вищому керівництву про результативність та придатність СМБХП.
  • Ø Завідувач лабораторії /сировинної/

(липень 2021р – грудень 2021р)

ТОВ «Шепетівський цукровий комбінат» - м. Шепетівка

(цукрове виробництво)

Функціональні обов'язки:

  • Ведення вхідного контролю сировини.
  • Контроль та управління автоматизованою лінією приймання сировини.
  • Організація проведення ремонтів устаткування.
  • Контроль проведення вчасної повірки обладнання.
  • Організація роботи та розподіл завдань підлеглого персоналу.
  • Розробка інструкцій по експлуатації обладнання.
  • Розробка робочих інструкцій для персоналу.
  • Контроль санітарного стану в лабораторії.
  • Введення даних (показників аналізу) в електронний документообіг.
  • Проведення внутрішнього навчання персоналу.

Бухгалтер І кат.

(липень 2011р – червень 2021р)

ПАТ «ДПЗКУ» «Білоколодязький елеватор»- смт. Білий Колодязь, Харківська обл.

(приймання та зберігання зернових та олійних культур)

Функціональні обов'язки:

  • Створення наказів на відрядження .
  • Нарахування заробітної плати.
  • Робота в системі Клієнт-Банк.
  • Ведення авансової звітності.
  • Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з постачальниками та підрядниками.
  • Облік Дт та Кт заборгованості.
  • Ведення первинного документообігу, складського обліку, обліку ПММ.
  • Касове обслуговування.
  • Документальний супровід інвентаризацій.
  • Здача звітності до відповідних органів через комп’ютерні програми.
  • Надання відповідної звітності до керуючого апарату (корпорації).

Професійні навички:

  • Розробка та впровадження документації по міжнародним стандартам ISО/ TS 22002-1:2019; ISO 9001/ 22000/ 19011/ 17025/схемі FSSC 22000 (v.5.1-6.0) сертифікації;
  • оформлення презентацій для внутрішнього навчання персоналу підприємства щодо виконання вимог схеми сертифікації;
  • знання вимог законодавства та міжнародних стандартів для підприємств харчової галузі;
  • ведення бухгалтерського, податкового обліку;
  • ведення касової книги;
  • ведення складського обліку;
  • ведення обліку взаєморозрахунків;
  • розрахунки заробітної плати, лікарняних, компенсацій;
  • робота з первинною документацією;
  • оформлення довіреностей / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних / прибуткових і видаткових касових ордерів;
  • проведення інвентаризацій;
  • складання авансових звітів;
  • складання актів звірок;
  • знання бухгалтерського та податкового законодавства;
  • знання системи «Клієнт-Банк»;
  • знання бухгалтерських проводок;
  • знання 1С 8, 1С 7.7, «Бест-Звіт», «Ліга-закон», «Клієнт-банк», Медок.
  • робота в багатозадачному режимі;

Особисті якості:

Відповідальність, порядність, відвертість, акуратність, креативність, висока концентрація уваги та працездатності, вміння сходитися з людьми, із почуттям гумору, готовність та здатність до самонавчання, аналітичний склад розуму, прагнення до постійного вдосконалення, стресостійкість та пунктуальність. Вміння працювати з великим об'ємом інформації. Маю знання та досвід роботи в цукровій промисловості та в роботі по прийманню та зберіганню с/г культур. Наявність прагнення до досягнення позитивного результату у виробничому процесі.


Додаткові відомості:

Готовність до переїзду: так

Можливість відряджень: так.

Посвідчення водія категорії « B »; « С »

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору