Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Заполовська Ірина Олександрівна
33 р., народилася 2 квітня 1989 року
фактична адреса проживання : м. Київ , Південна Борщагівка
Громадянство : Україна
Не готова до переїзду , готова до відряджень
Обліковець бухгалтерських даних, Начальник відділу товарних операцій,
Менеджер по роботі з клієнтами
Зайнятість : повна зайнятість
Графік роботи : повний робочий день
Досвід роботи
2007 - 2011 Дітрейд (дистрибуція продуктів харчування )
Посада: Оператор 1с
Обов’язки : формування видаткової та прибуткової документації;
оформлення накладних;
коригування відомостей у документації за фактами руху товару;
оформлення зворотної документації;
формування аналітичної звітності;
звіряння залишків на складі та формування звітів щодо руху товару;
підготовка первинної бухгалтерської документації;
внесення даних до бази;
ведення реєстру первинної документації та архіву;
участь у проведенні інвентаризації.
2013-2019 Дітрейд (дистрибуція продуктів харчування )
Посада : Начальник відділу товарних операцій
Обов’язки: Робота з ДЗ: блокування контрагентів, дозвіл відвантаження
заблокованих, коригування боргу (робота з ДЗ, взаємозаліки, переуступки),
перезакріплення ДЗ (акти приймання-передачі клієнтської бази). Ціноутворення:
Установка цінових акцій, Установка цін на номенклатуру, Установки типів цін
(умови співпраці з контрагентом).Формування та обробка документів:
замовлення покупця, замовлення постачальнику, реалізація товарів та послуг,
надходження товару, переміщення товару, комплектація товару, інвентаризації
товару, повернення товару від покупця, повернення товару постачальнику,
прибуткові/витратні ордери. Звірка з покупцями та постачальниками.
Архівування документів. Заповнення довідників: "Контрагенти", "Договори",
"Торгівельні точки", "Ліцензій", "Номенклатура", Маршрути ТП. Звіт з ранкових
коригувань, Звіт з часткових та повних повернень за попередній день
Звіти - формування та розсилка звітів, щоденні, щотижневі, щомісячні.
Щомісячні розрахунки вартості зберігання за логістичними контрактами. Звірки -
заборгованості. Формування спеціалізованих звітів на вимогу керівництва.
Звірка фондів.
Допомога у відкритті філій (по Україні): набір персоналу, навчання,
налаштування робочих процесів, контроль робочих процесів
2019- ТОВ СінерджіКо (надання бухгалтерських та юридичних послуг)
Посада : Менеджер у сфері надання інформації
Обов'язки: Моніторинг цін та послуг конкурентів, надання звіту керівництву.
Пошук клієнтів (холодна база), складання КП, переговори з клієнтами,
укладання договорів та доп. угод, супровід клієнта, комунікації між клієнтом та
відділом бухгалтерії/юристів, комунікації зі співробітниками/клієнтами клієнтів,
консультування, організації зустрічей, підготовка актів виконаних робіт,
підписання актів, контроль сплати податків/ЗП, контроль ДЗ/ПДЗ.
Володіння комп'ютером Впевнений користувач ПК, знання 1с7, 1с8, знання
офісних програм, початковий рівень знань SW, ВЧАСНО
Сімейний стан Незаміжня
Додаткові відомості про себе
Освіта;
Навчальний заклад: УФЕІ
Ступінь: Бакалавр
Спеціальність: Економічна кібернетика (інформаційні системи у
менеджменті, комп'ютерні технології в економічних системах, комп'ютерні науки
– інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень у бізнесі).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Обліковець, офіс-менеджер, адміністратор, менеджер в Києві"