UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Офис менеджер в Києві
  5. Офис менеджер
Запропонувати вакансію
Кисель Елизавета

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяОфис менеджер

Заблоковано
14 000 грн.
 17 березня 2021  Місто: Київ
Вік:25 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, додатковий заробіток
Рубрики: HR, управління персоналом; Готельний бізнес; Офісний персонал
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

менеджер з адміністративної діяльності
ТОВ "Аларіус" (Юридична компанія ), Київ
07.2020 − 11.2020 (4 місяці)
  • коригування роботи всього офісу;
  • координація роботи всіх офісних служб (кур'єрів, водіїв, технічних працівників );
  • ведення ділової кореспонденції;
  • зустріч відвідувачів;
  • адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
  • робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
  • підготовка накладних, рахунків-фактур;
  • списання матеріалів;
  • ведення діловодства, підготовка різних звітів;
  • ведення офісних витрат, документообігу оплат;
  • організація свят та інших корпоративних заходів;
  • забезпечення чистоти і порядку в офісі;
  • ведення звітності по відпустках, відгулах і надурочних годинах;
  • ведення ділової кореспонденції .
Фахівець 1 категорії із забеспечення учбового центру відділу адміністративної підтримки та логістики. Управління загальнокорпоративної підтримки та логістики Департаменту логістики та управління нерухомості
АТ " АЛЬФА-БАНК" (Банк ), Київ
05.2019 − 10.2019 (5 місяців)
  • розробка і реалізація проектів з метою вдосконалення роботи ;
  • робота з діловою документацією;
  • організація та супровід ділових поїздок і зустрічей співробітників компанії ;
  • робота з кур'єрскими службами та поштою;
  • зустріч гостей офісу ;
  • життєзабезпечення офісу ;
  • робота з кур'єрскими службами та поштою;
  • контроль витрат на офісні потреби;
  • прийом дзвінків,реєстрація документів та кореспонденції ;
  • розподіл документів по відділах;
  • організація до нарад, засідань , інтерв'ю ;
  • виконання доручень директора ,керівника ,колег;
  • оплата квитанцій ;
  • координація і контроль прибиральниць , водіїв, кур'єрів .

Освіта

Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету  (Київ)
"Організація виробництва", освітня програма Менеджмент, освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст
середньо-спеціальна, 09.2015 − 02.2019 (3 роки 5 місяців)

Знання мов:

Російська - Високий рівень (вільно), Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Ms Word,Excel,Power Point,1C.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: товариськість; доброзичливість; вміння знаходити спільну мову з людьми; організованість; чіткість; пунктуальність; хороша оперативна пам’ять; здатність до концентрації і розподілу уваги; грамотна усна і письмова мова.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Робота у дружньому колективі з можливістю кар'єрного розвитку.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору