Досвід роботи
Адміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер
Благодійна організація "Благодійний фонд IT – Паросток (Обучение IT - технологиям ), Одеса
06.2021 − 06.2025 (4 роки )
· Проведення переговорів з потенційними партнерами та інвесторами · Контроль за навчальним процесом, який реалізується Фондом · Підготовка контенту для сайтів:
it-sprout.org.ua; iteens.co.ua; eij.com.ua; konsultanty.com.ua; laptop-5kl.pages.dev; trainee.digital; topizda.to; h4w.com.ua. · Написання статей для ЗМІ та створення постів для соціальних мереж · Ведення ділового листування від імені Фонду
Організаційний директор
Life Division Ltd. (Будапешт, Угорщина) (Финанси), Київ
04.2015 − 02.2022 (6 років 10 місяців)
- Організація внутрішньої комунікації та документообігу
- Підготовка навчальних програм і координація навчання співробітників
- Ведення листування та підготовка презентаційних матеріалів
- Робота з клієнтами та організація онлайн-конференцій
- Адміністративна підтримка команди менеджерів і консультантів
Керівник дирекції
KTK Finances Inc. (Квебек, Канада) (Финанси), Київ
03.2007 − 12.2014 (7 років 9 місяців)
Організація роботи офісу та навчання співробітників
- Ведення клієнтської бази та документообігу
- Комунікація з міжнародними клієнтами, оформлення SWIFT-документів
Освіта
Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського
Факультет слов’янської філології та журналістики (заочно)Журналістика
повна вища, 09.2005 − 06.2008 (2 роки 9 місяців)
Кримський агротехнічний університет
Фінансовий факультет Облік і аудит
повна вища, 09.1997 − 06.2001 (3 роки 9 місяців)
Додаткова інформація
Знання комп'ютера, програм: - Впевнене володіння ПК (Word, Excel, PowerPoint, Google Docs, CRM) Ведення ділового листування (у т.ч. електронного)
- Електронний документообіг
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Ведення ділової переписки з клієнтами, партнерами, інвесторами
• Адміністративна підтримка керівника/команди
• Організація онлайн-зустрічей (Zoom, Google Meet)
• Написання та редагування текстів: статей, презентацій, листів, описів
• Підготовка контенту для соціальних мереж, сайтів, презентацій
• Переклад та редагування текстів (українська, російська, англійська)
• Онлайн-презентації та комунікації з аудиторією
• Досвід роботи з CRM, Google Workspace, MS Office
• Відповідальна, уважна до деталей
• Вмію працювати з великим обсягом інформації
• Високий рівень письмової та усної комунікації
• Наявність стабільного інтернету та обладнання для дистанційної роботи
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання віддаленої роботи з повною зайнятістю на посадах: офіс-менеджер / адміністратор / фахівець з підбору персоналу / співробітник кол-центру.