UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Адміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер, Контент-менеджер, Копірайтер, Перекладач. в
  5. Адміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер, Контент-менеджер, Копірайтер, Перекладач.
Запропонувати вакансію
Резюме Адміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер, Контент-менеджер, Копірайтер, Перекладач.
Кабакова Ірина

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяАдміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер, Контент-менеджер, Копірайтер, Перекладач.

Заблоковано
15 000 грн.
 20 серпня  Місто: Біла Церква
Вік:44 роки
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал; Реклама, маркетинг, PR
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Адміністративний помічник, Онлайн-офіс-менеджер
Благодійна організація "Благодійний фонд IT – Паросток (Обучение IT - технологиям ), Одеса
06.2021 − 06.2025 (4 роки )

· Проведення переговорів з потенційними партнерами та інвесторами · Контроль за навчальним процесом, який реалізується Фондом · Підготовка контенту для сайтів:

it-sprout.org.ua; iteens.co.ua; eij.com.ua; konsultanty.com.ua; laptop-5kl.pages.dev; trainee.digital; topizda.to; h4w.com.ua. · Написання статей для ЗМІ та створення постів для соціальних мереж · Ведення ділового листування від імені Фонду

Організаційний директор
Life Division Ltd. (Будапешт, Угорщина) (Финанси), Київ
04.2015 − 02.2022 (6 років 10 місяців)

- Організація внутрішньої комунікації та документообігу
- Підготовка навчальних програм і координація навчання співробітників
- Ведення листування та підготовка презентаційних матеріалів
- Робота з клієнтами та організація онлайн-конференцій
- Адміністративна підтримка команди менеджерів і консультантів

Керівник дирекції
KTK Finances Inc. (Квебек, Канада) (Финанси), Київ
03.2007 − 12.2014 (7 років 9 місяців)

Організація роботи офісу та навчання співробітників
- Ведення клієнтської бази та документообігу
- Комунікація з міжнародними клієнтами, оформлення SWIFT-документів

Освіта

Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського
Факультет слов’янської філології та журналістики (заочно)Журналістика
повна вища, 09.2005 − 06.2008 (2 роки 9 місяців)
Кримський агротехнічний університет
Фінансовий факультет Облік і аудит
повна вища, 09.1997 − 06.2001 (3 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: - Впевнене володіння ПК (Word, Excel, PowerPoint, Google Docs, CRM) Ведення ділового листування (у т.ч. електронного) - Електронний документообіг
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Ведення ділової переписки з клієнтами, партнерами, інвесторами • Адміністративна підтримка керівника/команди • Організація онлайн-зустрічей (Zoom, Google Meet) • Написання та редагування текстів: статей, презентацій, листів, описів • Підготовка контенту для соціальних мереж, сайтів, презентацій • Переклад та редагування текстів (українська, російська, англійська) • Онлайн-презентації та комунікації з аудиторією • Досвід роботи з CRM, Google Workspace, MS Office • Відповідальна, уважна до деталей • Вмію працювати з великим обсягом інформації • Високий рівень письмової та усної комунікації • Наявність стабільного інтернету та обладнання для дистанційної роботи
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання віддаленої роботи з повною зайнятістю на посадах: офіс-менеджер / адміністратор / фахівець з підбору персоналу / співробітник кол-центру.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору