Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Проведення первинної співбесіди та підбір персоналу, адаптація нових праціників;
- Оформлення прийому, відпусток, звілнення (заяви, накази їх облік);
- Формуваня та облік карток П-2;
- Ведення табелю обліку робочого часу;
- Ведення діловодства (підготовка формування ділової кореспонденції та внутрішньої документації, реєстрація документів):
- Ведення трудових книжок та контроль правильності їх заповнення;
- Формування особових справ відповідно до затвердженної номенклатури;
- Прийом та розподілення телефонних дзвінків та кореспонденції;
- Здійснення контролю за виконанням виданих наказів та розпоряджень;
- Контроль за роботою персоналу;
- Робота з електроною поштою та кур"єрскою службою;
- Замовлення канцелярських приладів;
- Виклик та повідомлення сторін, спілкування з особами.
- Здійснення фіксування аудіо та відео фіксації судового процесу;
- Ознайомленя громадян з матеріалами справ;
- Ведення листування з організаціями, компаніями, установами.
- формування судової справи відповідно до номенклатури;
- Здійснення телефонних переговорів;
- Підготовка проектів рішень,ухвал, наказів за дорученням керівника;
- Здійсненя прийому електроної пошти та повідомлення про її надходження;
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор, Офіс-менеджер в Києві"