UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор, офіс–менеджер, помічник керівника в Києві
  5. Адміністратор, офіс–менеджер, помічник керівника
Запропонувати вакансію
Резюме Адміністратор, офіс–менеджер, помічник керівника
Езапенко Ирина

Адміністратор, офіс–менеджер, помічник керівника

Заблоковано
15 000 грн.
 23 лютого 2022  Місто: Київ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал; Керівництво
 Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Єзапенко Ірина Олегівна

1986 р.н.

Київ, вул. Архітектора Ніколаєва


Бажана посада: Адміністратор, офіс–менеджер, помічник керівника.


Освіта:

Національний університет харчових технологій, м. Київ

Спеціальність: Екологія та охорона навколишнього середовища.

Кваліфікація: спеціаліст по екології та ОНС. Денна форма навчання.

Рік закінчення – 2009р

СЗОШ № 259, м.Київ.


Досвід роботи:


Вересень 2019 – по теперішній час: офлайн та онлайн продаж взуття

Посада: курівник

Листопад 2017 – по теперішній час

Магазин взуття

Посади: 2017-2018 – менеджер з продажів, 2018 – 2019 консультант з маркетингу, керівник.

Обов’язки: живі та інтернет продажі, ведення контенту у соц.мережах, консультування клієнтів, консультування менеджерів з продажів, ведення 1С, складський облік.


Жовтень 2014 — по 2017

Ortolab, ТОВ «Мірус Плюс», Київ, Україна

www.ortolab.com.ua

Посада: адміністратор

Обов’язки: Підготовка офісу до робочого дня, контроль чистоти та порядку; забезпечення канцтоварами та витратними матеріалами; ведення документації та діловодства офісу; виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника; організація: замовлення авіа- та з/д білетів та готелей для співробітників, прийом вхідних дзвінків. Управління кур’єрами, планування їх маршрутів та оперативна їх зміна.


Вересень 2011 — 2012рр

СЗОШ № 160, Київ, Україна

Посада: інспектор з харчування

Обов’язки: Організація та контроль харчування учнів.


Професійні навички:

Впевнений користувач ПК (MS Office, 1С и т.і.), вміння керувати часом; ведення документації, грамотне планування та організація робочого процесу, уважність до деталей.

Я швидко навчаюсь та легко сприймаю інформацію, пунктуальна та відповідальна, активна та працездатна, не конфліктна.

У людях ціную порядність та оптимізм.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору