Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Робота з водіями транспортних засобів, звітність керівництву, замовлення канцтоварів та необхідних запасів для офісу, робота з документами різних видів, доручення керівництва ,вхідна та вихідна кореспонденція, формування заявок по протоколах випробування зразків на пелету та брикети, оформлення документів по РЕСу, формування ТТН замовникам
Забезпечення підготовки та подання керівництву необхідної документації, контроль та розробка завдань підлеглим працівникам, нарахування заробітної плати, закривання нарядів,робота з постачальниками, складання заявок на будівельні матеріали, заповнення та ведення табелів працівників. Доручення керівництва.
Прийняття заявок від цехів, внесення рахунків, співпраця з постачальниками, заключення Договорів та протоколів розбіжності з постачальниками. Складання тендерних пропозицій на той чи інший вид товару. Ведення розрахунків з постачальниками.Є досвід роботи з первинною документацією (рахунки, накладні, звіти); Робота з водіями, контроль за доставкою чи відправкою товарів. Замовлення матеріалів та товарів на підприємство. Моніторинг ринку.
Прийом замовлень,їх виписка та відправка, ведення реєстру декларацій, логістика, співпраця з водіями, занесення інформації в програму 1С, оформлення офіційних документів та їх відправка, закупка канцелярії та води, допомога у вирішенні питань, пов'язаних з адміністративною діяльністю офісу, вхідні та вихідні дзвінки,робота з клієнтами,акти звірки заборгованості клієнтів
Ведення документації в програмі, вхідних та вихідних дзвінків, прийом заявок. Ведення віддалених філіалів(Баранівка,Іршанськ,Троковичі, Кам'яний брід)з пошиття взуття та їх забезпечення необхідного матеріалу, прийом заявок від виробництва та їх обробка.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс менеджер, логіст, оператор в Житомирі"