Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- тайм-менеджмент керівника;
- планування ділових побачень і поїздок керівника, іноді супровід;
- ведення листування та телефонних переговорів з бізнес- партнерами, клієнтами;
- ведення документації (перевірка та підписання договорів компанії з постачальниками та клієнтами, виписка довіреностей, облік і списання бух і упр залишків в 1С, перевірка коду УКТ ЗЕД в податковій накладній)
- допомога у підборі персоналу (пошук фахівців на ринку праці, організація співбесід та проведення тестування для виявлення навичок і якостей кандидата).
-вміння оформляти необхідні документи для укладання договорів (постачання канцтоварів, витратні матеріали та інші товарно-матеріальні цінності необхідні для роботи офісу);
- організація структури офісу;
- організація діловодства;
- розподіл документації;
- організація прийому та розсилка ділової кореспонденції;
- заповнення вихідних первинних документів;
- організація, замовлення авіа- та залізничних квитків для співробітників офісу;
- здійснення контролю за оформленням приміщень, підготовка та випуск рекламних та інших інформаційних матеріалів в офісі,призначених для відвідувачів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер, помічник керівника в Вишневому"