Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Організація роботи підприємства для виконання контрактних зобов"язань перед компанією - замовником "ТОВ "АТБ-маркет",проведення тендерних закупівель через систему PROZZORO ,(як підрядна організація). Вимоги контракту не порушувались, нарікань від ТОВ "АТБ- маркет" не надходило.
Організація роботи підприємства. Контроль фінансової дисципліни.
Організація роботи підприємства .
Організація роботи логістики компанії а саме: складання логістичних маршрутів, організація цілодобової роботи складу, організація взаємодії між відділом логістики та торговим відділом.
Організація роботи логістики підприємства. Складання логістичних маршрутів , контроль та організація роботи складу,Організація взаємодії між відділом логістики та торговим відділом.
Організація роботи магазину, КОнтроль фінансів магазину .Контроль за асортиментом та цінами магазину. Проведення ревізій на магазині. Ведення діалогу з контролюючими державними органами . Повна фінансова відповідальність перед компанією за роботу магазину.
Контроль та ремонт вимірювальних приладів на ГКС(газокомпресорній станції).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офісний працівник в Києві"